Novinka
W 800
Kawasaki

W 800

Metallic Diablo Black / Ebony

773 cm3
35 kW
10 645,-
Mám záujem
Modelový rok2024
StavNová
Motorradový dvojvalec
Prevodovka6st. manuál
Výška sedadla790 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)221 kg
Objem nádrže15 L
Technológie Kawasaki
Anti-lock Brake SystemANTIHOPPINGOVÁ SPOJKADUÁLNE ŠKRTIACE KLAPKY

W800, najnovší člen päťdesiatročnej dynastie Kawasaki W s dôrazom na detail a úrovňou
inžinierskeho remesla, akú má len málo strojov. Od zaručenej, ľahkej ovládateľnosti až po evokujúcu príťažlivosť vintage jazdy, W800 je evolúciou autentickej Original
Icon, ktorá dnes oživuje včerajšok.

 

Engine    Motor


Typ motora
Vzduchom chladený, štvortaktný radový dvojvalec

Zdvihový objem
773 cm³

Vŕtanie x zdvih
77 x 83 mm

Kompresný pomer
8.4:1

Ventilový rozvod
SOHC, 8 ventilov

Palivový systém
Fuel injection: Ø 34 mm x 2

Zapaľovanie
Digital

Štartovanie
Elektrické

Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou

Gear    Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
35 kW {48 PS} / 6 000 ot.

Maximálny krútiaci moment
62,9 N•m {6,4 kgf•m} / 4 800 ot.

Prevodovka
5-rýchlostná

Pohon nápravy
Puzdrová reťaz

Primárny prevodový pomer
2.095 (88/42)

Prevodový stupeň 1
2.353 (40/17)

Prevodový stupeň 2
1.591 (35/22)

Prevodový stupeň 3
1.240 (31/25)

Prevodový stupeň 4
1.000 (28/28)

Prevodový stupeň 5
0.852 (23/27)

Konečný prevodový pomer
2.467 (37/15)

Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna

Suspensions     Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Single 320 mm disc. Caliper: Twin-piston

Brzdy, zadné
Single 270 mm disc. Caliper: Twin-piston

Odpruženie, predné
41 mm telescopic fork

Odpruženie, zadné
Twin shocks with spring preload adjustability

Dimensions     Rám & Rozmery

Typ rámu
Dvojitý kolískový, oceľ s vysokou pevnosťou

Závlek kolesa
108 mm

Prepruženie kolesa – predné
130 mm

Prepruženie kolesa – zadné
107 mm

Pneumatika, predná
100/90-19M/C 57H

Pneumatika, zadná
130/80-18M/C 66H

Uhol natočenia kolies Ľ/P
37° / 37°

D x Š x V
2 190 x 790 x 1 075 mm

Rázvor kolies
1 465 mm

Svetlá výška
125 mm

Celkový objem palivovej nádrže
15 litrov

Výška sedadla
790 mm

Hmotnosť
221 kg

Ikonický 773 cm3 Vertical Twin motor

Ikonický 773 cm3 Vertical Twin motor

Overený a spoľahlivý vzduchom chladený dvojvalec so silným ťahom v nízkych a stredných otáčkach s charakteristickým zvukom.

Tradičné

Tradičné "budíky"

Klasický ručičkový rýchlomer a otáčkomer sú doplnené jednoduchým a nenápadným LCD displayom.

Pruženie

Pruženie

Pevnejší nový rám dopĺňa predná vidlica s väčším priemerom s tvrdšími pružinami.

Nízke sedlo

Nízke sedlo

Dlhé nízkoprofilové sedadlo so zvislým profilom má dostatočný priestor pre jazdca a spolujazdca. Uretán v prednej časti sedadla bol tvarovaný na uľahčenie dosiahnutia zeme. Lem okolo okraja sedadla prispieva k retro vzhľadu.

18 palcové tradičné

18 palcové tradičné "špicové" kolesá

Rovnako tradičné ako u predchodcov, ale s lepšou ovládateľnosťou pri športovej jazde.

Úžasný zvuk

Úžasný zvuk

Dve koncovky vydávajú silný zvuk typický pre celú originállnu sériu W. Pridávanie plynu je návykové.

 Klasický vzpriamený jazdecký posed

Klasický vzpriamený jazdecký posed

Klasický vzpriamený jazdecký posed odkazuje na pôvodnú W1.

Okrúhle LED svetlo

Okrúhle LED svetlo

Vzhadom imituje staré žiarovkové svetlá, no v detailoch a technológiou najmodernejšie svetlo, ktoré dokonale osvetľuje vaše nočné jazdy.

Veľká brzdná sila

Veľká brzdná sila

Na rozdiel od predchodcov má motocykel vpredu 320mm a vzadu 270mm kotúčovú brzdu s poriadnou brzdnou silou.

 

Technológie Kawasaki