Akciana showroome
Versys 1000 SE
Kawasaki

Versys 1000 SE

Metallic Matte Sovereign Red / Metallic Flat Spark Black

1043 cm3
88,2 kW
17 066,-
15 995,-
Mám záujem
Modelový rok2023
StavNová
Motorradový štvorvalec
Prevodovka6st. manuál
Výška sedadla840 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)257 kg
Objem nádrže21 L
Dostupné edície
Technológie Kawasaki
Kawasaki Quick Shifter - rýchloradenie

Dobrodružstvá na motorke sú tie najlepšie dobrodružstvá. Každý deň prináša príležitosť na nové výzvy. Na cesty, o ktorých viete, že vám prinesú úplne nové výhľady. Neznáme cesty a vzdialené miesta sú ľahšie dosiahnuteľné s Versysom 1000 SE. Keď dobrodružtvo volá, vy a Versys 1000 SE máte odpoveď.
 

Engine     Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec

Zdvihový objem
1 043 cm³

Vŕtanie x zdvih
77 x 56 mm

Kompresný pomer
10.3:1

Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov

Palivový systém
Vstrekovanie paliva: Ø 38 mm x 4

Zapaľovanie
Digitálne

Štartovanie
Elektrické

Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou


Suspensions     Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Duálne poloplávajúce 310 mm športové kotúče. Strmeň: duálny 4-piestikový

Brzdy, zadné
Jeden 250 mm športový kotúč. Strmeň: 1-piestikový

Odpruženie, predné
43 mm obrátená vidlica s plynulým tlmením (pravá strana) a nastaviteľným predpätím pružiny

Odpruženie, zadné
Zavesenie Back-link s plynovým tlmičom, plynulé tlmenie, nastaviteľné predpätie pružiny


Gear     Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
88,2 kW {120 PS} / 9 000 ot.

Maximálny krútiaci moment
102 N•m {10,4 kgf•m} / 7 500 ot.

emisie CO2
128 g/km

Prevodovka
6-rýchlostná

Pohon nápravy
Puzdrová reťaz

Primárny prevodový pomer
1.627 (83/51)

Prevodový stupeň 1
2.692 (35/13)

Prevodový stupeň 2
1.950 (39/20)

Prevodový stupeň 3
1.529 (26/17)

Prevodový stupeň 4
1.304 (30/23)

Prevodový stupeň 5
1.136 (25/22)

Prevodový stupeň 6
0.958 (23/24)

Konečný prevodový pomer
2.867 (43/15)

Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna


Dimensions     Rám & Rozmery


Typ rámu
Dvojrúrkový, hliník

Závlek kolesa
106 mm

Prepruženie kolesa – predné
150 mm

Prepruženie kolesa – zadné
152 mm

Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)

Pneumatika, zadná
180/55ZR17M/C (73W)

Uhol natočenia kolies Ľ/P
34° / 34°

D x Š x V
2 270 x 950 x 1 490 (1 530 mm so štítom v najvyššej pozícii) mm

Rázvor kolies
1 520 mm

Rázvor kolies
1 520 mm

Svetlá výška
150 mm

Celkový objem palivovej nádrže
21 litrov

Výška sedadla
840 mm

Pohotovostná hmotnosť
253 kg

 

KCMF (náklonový manažment)

KCMF (náklonový manažment)

Pomocou najnovšej evolúcie pokročilého modelovacieho softvéru Kawasaki a spätnej väzby od kompaktnej jednotky Bosch IMU (Inertial Measurement Unit) monitoruje KCMF parametre motora a podvozku v zákrute - od vstupu, cez vrchol, po výstup zo zákruty - moduláciou brzdnej sily a výkonu motora uľahčujú plynulý prechod z akcelerácie na brzdenie a späť a pomáhajú jazdcom pri sledovaní zamýšľaneho prejazdu zákrutou.

KQS (Kawasaki Quick Shifter - rýchloradenie)

KQS (Kawasaki Quick Shifter - rýchloradenie)

Sériová výbava modelu SE, ktorá dopĺňa vzrušujúci charakter motora Versys 1000, zahŕňa rýchloradenie, ktoré umožňuje radenie rýchlostí bez spojky a podraďovania pre plynulé zrýchlenie a rýchle a ľahké spomalenie.

Radový štvorvalec

Radový štvorvalec

Kľúčom k zábavnému faktoru Versys 1000 je vzrušujúci motor. Radový štvorvalec s objemom 1 043 cm3, vyladený na flexibilitu, ponúka vynikajúcu odozvu na plyn, silný krútiaci moment pri všetkých otáčkach (najmä v stredných otáčkach) a zvodné vytie sanie - vďaka čomu sú jazdci liečení fyzicky a zvukovo vzrušujúcimi pocitmi s každého otočenie plynu. Zmena elektronických škrtiacich ventilov umožňuje pridanie elektronického tempomatu a zároveň prispieva k plynulej dodávke výkonu.

Pripojenie mobilného telefónu

Pripojenie mobilného telefónu

Palubnú dosku TFT modelu Versys 1000 SE dopĺňa čip Bluetooth zabudovaný do prístrojovej dosky, ktorý umožňuje jazdcom bezdrôtové pripojenie k ich motocyklom. Pomocou aplikácie pre smartphone „RIDEOLOGY THE APP“ je možné získať prístup k mnohým funkciám prístroja, čo prispieva k vylepšenému zážitku z jazdy na motorke.

Dvojité LED čelné svetlá

Dvojité LED čelné svetlá

Každý z LED svetlometov má stretávacie a diaľkové svetlá, ako aj obrysové svetlo. Nové svetlomety, ktoré sú dobre viditeľné, ponúkajú výrazne zvýšený jas, aby osvetlili cestu pri nočných jazdách.

 DC zásuvka

DC zásuvka

Pohodlne umiestnená DC zásuvka je v štandardnej výbave - predtým príslušenstvo. Zásuvka je doplnená pripraveným predbežným zapojením. Celkovo je k dispozícii výkon 40 W.

TFT plnofarebná prístrojovka

TFT plnofarebná prístrojovka

Kompaktné plne digitálne farebné TFT prístrojové vybavenie dodáva kokpitu technicky vyspelý vzhľad. Vysoko kvalitný plnofarebný displej je vybavený technológiou TFT (tenkovrstvový tranzistor), ktorá poskytuje vysokú úroveň viditeľnosti. Farba pozadia obrazovky je voliteľná (čierna alebo biela) a jas obrazovky sa automaticky upravuje tak, aby vyhovoval dostupnému svetlu. Okrem rolovateľných multifunkčných okien ponúkajú dva režimy zobrazenia jazdcom výber z toho, ako chcú svoje informácie prezentovať.

Zábava v každých podmienkach

Zábava v každých podmienkach

Pretože jazda v skutočnom svete sa odohráva na uliciach, ktoré často nie sú plynulé - nedokonalosti cesty (hrbole, výmole) nie sú ani zďaleka zriedkavé a niektoré ulice nie sú ani spevnené (dlažobné kocky atď.) - inžinieri spoločnosti Kawasaki zvolili také , ktoré umožňuje jazdcom dokonalú jazdu. Aj keď to nie je určené na použitie v teréne, schopnosť odpruženia s dlhým rozsahom zvládnuť menej ako dokonalé podmienky na ulici umožňuje, aby Versys 1000 SE zostal stabilný aj tam, kde by stroje s tuhšími a športovejšími nastaveniami vyžadovali ubratie plynu. Ľahké 17 ”kolesá vpredu a vzadu prispievajú k rýchlej a športovej ovládateľnosti.

Vyhrievané gripy

Vyhrievané gripy

Vyhrievané gripy poskytujú zvýšené pohodlie v chladných dňoch.

KECS so Showa Skyhook Technology

KECS so Showa Skyhook Technology

Pre rok 2021 využíva Versys 1000 SE aktualizáciu svojho KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension - elektronické pruženie). Nové odpruženie, ktoré Kawasaki využíva ako prvé s technológiou Skyhook od spoločnosti Showa, poskytuje plynulejšiu jazdu pre jazdca aj spolujazdca, čo prispieva k zvýšeniu pohodlia a pôžitku. Koncept Skyhook predstavuje háky podporujúce odpruženú hmotnosť motocykla a modulujúce tlmiacu silu pruženia tak, aby kolesá mohli sledovať poklesy a nerovnosti, pričom pri minimálnej odchýlke udržiavajú vertikálnu polohu motocykla.

Upevňovací systém kufrov

KECS so Showa Skyhook Technology

Pre rok 2021 využíva Versys 1000 SE aktualizáciu svojho KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension - elektronické pruženie). Nové odpruženie, ktoré Kawasaki využíva ako prvé s technológiou Skyhook od spoločnosti Showa, poskytuje plynulejšiu jazdu pre jazdca aj spolujazdca, čo prispieva k zvýšeniu pohodlia a pôžitku. Koncept Skyhook predstavuje háky podporujúce odpruženú hmotnosť motocykla a modulujúce tlmiacu silu pruženia tak, aby kolesá mohli sledovať poklesy a nerovnosti, pričom pri minimálnej odchýlke udržiavajú vertikálnu polohu motocykla.

LED osvetlenie

LED osvetlenie

Od dvojitých svetlometov a kompaktných smerových svetiel až po zadné svetlo a osvetlenie poznávacej značky ponúka Versys 1000 kompletný balík LED osvetlenia.

Elektronické škrtiace ventily

Elektronické škrtiace ventily

Elektronické škrtiace ventily umožňujú riadiacej jednotke ECU regulovať objem paliva (pomocou vstrekovačov paliva) a vzduchu (prostredníctvom škrtiacich ventilov) dodávaného do motora. Ideálne vstrekovanie paliva a poloha škrtiacej klapky majú za následok plynulú, prirodzenú reakciu motora a ideálny výkon motora.

Nastaviteľné predné plexi

Nastaviteľné predné plexi

Ako doplnok k zvýšenej ochrane pred vetrom, ktorú ponúka predné plexi Versys 1000 je možné plynulo nastaviteľné čelné sklo prispôsobiť vašim preferenciám, čo prispieva k pohodlnej jazde po diaľnici. Výšku čelného skla je možné ľahko nastaviť zo sedadla jazdca.

LED náklonové svetlá

LED náklonové svetlá

Svetlá zabudované do kapotáže pomáhajú osvetľovať cestu v noci v zákrutách. Každé z troch svetiel má pevný smer a aktivuje sa na základe uhla náklonu. Keď sa motocykel nakloní, svetlá sa rozsvietia a osvetlia cestu v smere jazdy.

Integrované jazdné módy

Integrované jazdné módy

Versys 1000 SE sa štandardne dodáva s integrovanými jazdnými módmi, ktoré umožňujú výber z troch režimov, ktoré automaticky kombinujú najvhodnejšie riadenie trakcie a nastavenie výkonu pre šport, cestu, dážď a jazdný (manuálny) režim.

Elektronický tempomat

Elektronický tempomat

Tempomat systému Kawasaki umožňuje udržiavať požadovanú rýchlosť jednoduchým stlačením tlačidla. Po aktivácii nemusí jazdec neustále pridávať plyn. Znižuje sa tak tlak na pravú ruku pri cestovaní na veľké vzdialenosti, čo umožňuje uvoľnenú jazdu a prispieva k vysokej úrovni jazdného komfortu.

KIBS (inteligentný brzdný systém)

KIBS (inteligentný brzdný systém)

Vysoko precízny systém riadenia bŕzd Kawasaki je teraz štandardnou výbavou Versys 1000. Jedná sa o rovnaký základný systém, aký sa používa u Ninja H2 a Ninja ZX-10R, s programovaním a nastaveniami upravenými tak, aby vyhovovali parametrom výkonu.

KTRC (Kawasaki TRaction Control - trakčná kontrola)

KTRC (Kawasaki TRaction Control - trakčná kontrola)

Tri režimy pokrývajú širokú škálu jazdných podmienok a ponúkajú buď vylepšený športový jazdný výkon, alebo pokoj za určitých podmienok, aby ste s dôverou zvládli klzký povrch.

Dve dostupné sedadlá

Dve dostupné sedadlá

Versys 1000 je vybavený sedadlom Comfort Seat, ktoré je vybavené hrubším uretánovým odpružením, ktoré poskytuje pohodlie pri trávení dlhých hodín v sedle, a vyšším jazdcom ponúka uvoľnenie kolien. Versys 1000 je možné vybaviť aj doplnkom Low Seat (o 20 mm nižšie), ktorý uprednostňuje ľahký prístup k zemi.

Predné radiálne brzdiče

Predné radiálne brzdiče

Predné kotúče s priemerom ø310 mm sú teraz uchytené vysoko tuhými monoblokovými strmeňmi s radiálnym uložením doplneným hlavným brzdovým valcom prednej brzdy s radiálnym čerpadlom, čo prispieva k vynikajúcemu pocitu a ohromnej brzdnej sile.

Technológie Kawasaki