Novinka
KX250
Kawasaki

KX250

Lime Green

249 cm3
Mám záujem
Modelový rok2024
StavNová
Motorštvortaktný jednovalec
Prevodovka5st. manuál
Výška sedadla960 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)108 kg
Objem nádrže6,2 L

Motocykel KX250 je majstrovsky overený stroj, ktorý sme postavili, aby ste mohli byť ďalší.
Staňte sa ďalším šampiónom. Staňte sa ďalším hrdinom. Staňte sa ďalšou legendou. Na
KX250 je váš čas teraz. Obsahuje: Výkonnejší 4-taktný motor s objemom 249 cm3.
Aktualizácie nastavenia predného a zadného odpruženia prispievajú k lepšiemu
prejazdu zákrutami. Nový vzor pneumatiky a väčšia zadná pneumatika
ponúkajú zvýšenú trakciu, ktorá zodpovedá zvýšenému výkonu
motora. 


Engine      Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný jednovalec

Zdvihový objem
249 cm³

Vŕtanie x zdvih
78 x 52,2 mm

Kompresný pomer
14.1:1

Ventilový rozvod
DOHC, 4 ventily

Palivový systém
Fuel injection: 44 mm

Zapaľovanie
Digital DC-CDI

Štartovanie
Elektrické

Mazanie
Tlakové mazanie s polosuchou skriňou

 
Gear     Prevodovka


Prevodovka
5-rýchlostná

Pohon nápravy
Reťaz

Primárny prevodový pomer
3.350 (67/20)

Prevodový stupeň 1
2.077 (27/13)

Prevodový stupeň 2
1.688 (27/16)

Prevodový stupeň 3
1.438 (23/16)

Prevodový stupeň 4
1.235 (21/17)

Prevodový stupeň 5
1.045 (23/22)

Konečný prevodový pomer
3.846 (50/13)

Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna


Suspensions      Brzdy & Podvozok

Brzdy, predné
Single semi-floating 270 mm petal disc. Caliper: Dual-piston

Brzdy, zadné
Single 240 mm petal disc Caliper: Single-piston

Odpruženie, predné
48 mm inverted telescopic fork with adjustable compression and rebound damping

Odpruženie, zadné
New Uni Trak with adjustable dual-range (high/low-speed) compression damping, adjustable rebound damping and adjustable preload

 
Dimensions     Rám & Rozmery


Typ rámu
Obvodový, hliník

Závlek kolesa
118 mm

Prepruženie kolesa – predné
314 mm

Prepruženie kolesa – zadné
316 mm

Pneumatika, predná
80/100-21 51M

Pneumatika, zadná
110/90-19 62M

Uhol natočenia kolies Ľ/P
42° / 42°

D x Š x V
2 190 x 820 x 1 270 mm

Rázvor kolies
1 485 mm

Svetlá výška
345 mm

Celkový objem palivovej nádrže
6,2 litrov

Výška sedadla
960 mm

Pohotovostná hmotnosť
108 kg

 

Ešte silnejší motor

Ešte silnejší motor

Ďalšie aktualizácie motora zvyšujú špičkový výkon už tak výkonného motora približne o 1,0 kW (1,4 PS). Limit otáčok sa zvyšuje o ďalších 350 min-1.

Vyladené pruženie a brzdy

Vyladené pruženie a brzdy

Aktualizované nastavenie odpruženia prispieva k zvýšenej absorpcii nerovností a lepšej trakcii, zatiaľ čo revízie brzdových komponentov zlepšujú ovládateľnosť.

Nový vzor pneumatík, väčšia zadná guma

Nový vzor pneumatík, väčšia zadná guma

Pneumatiky Dunlop MX33 ponúkajú zvýšenú trakciu, ktorá zodpovedá zvýšenému výkonu motora. Širšia zadná pneumatika 110/90-19 prispieva k zvýšenej trakcii zadného kolesa.

NEW Wide-Style Footpegs

NEW Wide-Style Footpegs

The footpegs are 5 mm wider (front-to-rear) and positioned 3 mm rearward to offer excellent grip, superb feel making it easier to weight the pegs plus they are lighter too.

Elektrický štartér

Elektrický štartér

Elektrický štartér umožňuje ľahké naštartovanie ťutknutím do tlačítka.

Hydraulická spojka

Hydraulická spojka

Ako pri KX450, hydraulická spojka ponúka priamejší pocit a ľahšie ovládanie. 

Renthal Fatbar

Renthal Fatbar

Rajdy v "továrenskom" štýle s priemerom ø28,6 mm z hliníka - Renthal Fatbar, obľúbený aftermarketový diel, je teraz štandardnou súčasťou. Hrubšia rukoväť pomáha znižovať vibrácie a otrasy prenášané na jazdca, zatiaľ čo nová poloha (19 mm nižšie, 8 mm bližšie) pomáha jazdcovi postaviť sa do polohy, ktorá uľahčuje ovládanie predného kolesa.

Štíhle ergonomické telo

Štíhle ergonomické telo

Úplne nová karoséria v štýle KX450 sa vyznačuje dlhými, hladkými povrchmi a plochšou líniou nádrže a sedadla, ktorá uľahčuje pohyb jazdca a ovládanie motorky.

Ľahký hliníkový rám

Ľahký hliníkový rám

Rám založený na KX450 a kyvka ako má KX450 ponúkajú vylepšené ovládanie a zvýšenú trakciu zadných kolies.