na showroomeNovinka
Versys 1000
Kawasaki

Versys 1000

Metallic Matte Graphenesteel Gray / Metallic Spark Black

1043 cm3
88,2 kW
12 295,-
Mám záujem
Modelový rok2024
StavNová
Motorradový štvorvalec
Prevodovka6st. manuál
Výška sedadla840 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)253 kg
Objem nádrže21 L
Technológie Kawasaki
Anti-lock Brake SystemANTIHOPPINGOVÁ SPOJKATempomatIndikátor ekonomickej jazdyIMU – jednotka merajúca zotrvačnosť.Kawasaki Cornering Management FunctionTrakčná kontrola Kawasaki (3-režimová)Elektronicky ovládané škrtiace klapky

Dobrodružstvá na motorke sú najlepšie dobrodružstvá života. Každý deň prináša nové výzvy. Za cestami, ktoré poznáte, sú úplne nové výhľady. Neznáme cesty sú jednoduchšie a vzdialené miesta bližšie s Versys 1000. Keď dobrodružstvo volá, vy a Versys 1000 máte
odpoveď. KAMKOĽVEK. KEDYKOĽVEK.
 

 

 

Engine     Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec

Zdvihový objem
1 043 cm³

Vŕtanie x zdvih
77 x 56 mm

Kompresný pomer
10.3:1

Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov

Palivový systém
Fuel injection: Ø 38 mm x 4

Zapaľovanie
Digital

Štartovanie
Elektrické

Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou

Gear     Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
88,2 kW {120 PS} / 9 000 ot.

Maximálny krútiaci moment
102 N•m {10,4 kgf•m} / 7 500 ot.

emisie CO2
128 g/km

Prevodovka
6-rýchlostná

Pohon nápravy
Puzdrová reťaz

Primárny prevodový pomer
1.627 (83/51)

Prevodový stupeň 1
2.692 (35/13)

Prevodový stupeň 2
1.950 (39/20)

Prevodový stupeň 3
1.529 (26/17)

Prevodový stupeň 4
1.304 (30/23)

Prevodový stupeň 5
1.136 (25/22)

Prevodový stupeň 6
0.958 (23/24)

Konečný prevodový pomer
2.867 (43/15)

Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna

Suspensions     Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Dual semi-floating 310 mm petal discs. Caliper: Dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston

Brzdy, zadné
Single 250 mm petal disc. Caliper: Single-piston

Odpruženie, predné
43 mm inverted fork with stepless rebound damping (right side) and spring preload adjustability

Odpruženie, zadné
Horizontal Back-link, gas-charged, with stepless rebound damping and remote spring preload adjustability

Dimensions    Rám & Rozmery


Typ rámu
Dvojrúrkový, hliník

Závlek kolesa
106 mm

Prepruženie kolesa – predné
150 mm

Prepruženie kolesa – zadné
152 mm

Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)

Pneumatika, zadná
180/55ZR17M/C (73W)

Uhol natočenia kolies Ľ/P
34° / 34°

D x Š x V
2 270 x 895 x 1 400 mm

Rázvor kolies
1 520 mm

Rázvor kolies
1 520 mm

Svetlá výška
150 mm

Celkový objem palivovej nádrže
21 litrov

Výška sedadla
840 mm

Pohotovostná hmotnosť
253 kg

Systém uchytenia kufrov

Systém uchytenia kufrov

Montážny systém kufrov umožňuje veľmi jednoduché pripevnenie a odstránenie kufrov, čo prispieva k zvýšenému pohodliu. Integrácia brašní je bezproblémová, systém čistej montáže umiestňuje brašne blízko stredovej osi motocykla a vďaka svojmu čistému dizajnu bez neporiadku zaisťuje, že zadná časť motocykla vyzerá dobre aj po odňatí kufrov.

KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System)

KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System)

Vysoko presný systém riadenia bŕzd Kawasaki na úrovni superšportu je štandardnou výbavou modelu Versys 1000. Ide o rovnaký základný systém, aký sa používa na modeloch Ninja H2 a Ninja ZX-10R, s programovaním a nastaveniami upravenými tak, aby vyhovovali parametrom výkonu na ulici a dlhých jazdách. 

Tempomat

Tempomat

Tempomat Kawasaki umožňuje udržiavať požadovanú rýchlosť jednoduchým stlačením tlačidla. Po aktivácii nemusí jazdec neustále stláčať plyn. To znižuje stres na pravej ruke pri cestovaní na dlhé vzdialenosti, čo umožňuje uvoľnenú jazdu a prispieva k vysokej úrovni pohodlia pri jazde.

High-Class prístrojovka

High-Class prístrojovka

Prístrojové vybavenie s vyspelým, high-tech dizajnom dáva kokpitu Versys 1000 veľmi prvotriedny vzhľad. Analógový tachometer je doplnený o plne digitálny LCD displej.

DC zásuvka

DC zásuvka

Zásuvka, ktorá bola vhodne umiestnená v kokpite, je v súčasnosti súčasťou štandardnej výbavy. Zásuvka je doplnená o predpripravenú elektroinštaláciu. K dispozícii je celkovo 40 W výkonu.

LED osvetlenie

LED osvetlenie

Versys 1000 S ponúka kompletné LED osvetlenie, od dvojitých svetlometov a kompaktných LED smerových svetiel až po LED zadné svetlo a LED žiarovku poznávacej značky.

KTRC (Kawasaki TRaction Control)

KTRC (Kawasaki TRaction Control)

Tri režimy pokrývajú širokú škálu jazdných podmienok a ponúkajú buď vylepšený športový jazdný výkon, alebo za určitých podmienok stabilitu na klzkých povrchoch.

Vzrušujúci radový štvorvalec

Vzrušujúci radový štvorvalec

Vzrušujúci motor, ktorý je kľúčom k zábavnému faktoru Versys 1000, poskytuje viac než len výkonové údaje. Radová štvorka s objemom 1 043 cm3, vyladená na flexibilitu, ponúka vynikajúcu odozvu plynu, silný krútiaci moment pri všetkých otáčkach (najmä v nízkych stredných otáčkach) a zvodné kvílenie nasávania zaisťuje, že jazdci budú mať fyzicky a sluchovo vzrušujúci pocit vďaka každému otočeniu plynom. Zmena na elektronické škrtiace ventily umožňuje pridanie elektronického tempomatu a zároveň prispieva k hladkému dodávaniu výkonu.

Nastaviteľné plexi

Nastaviteľné plexi

Doplnkom zvýšenej ochrany pred vetrom, ktorú ponúka predná kapota Versys 1000 , je plynule nastaviteľné čelné sklo. Výšku čelného skla je možné jednoducho nastaviť zo sedadla jazdca.

Elektronický

Elektronický "plyn"

Elektronické škrtiace ventily umožňujú ECU riadiť objem paliva (cez palivové vstrekovače) a vzduchu (cez škrtiace ventily) dodávaného do motora. Ideálne vstrekovanie paliva a poloha škrtiacej klapky má za následok hladkú, prirodzenú odozvu motora a ideálny výkon motora.

Dva LED svetlomety

Dva LED svetlomety

Každý z LED svetlometov má stretávacie a diaľkové svetlá, ako aj obrysové svetlo. Nové svetlomety, ktoré sú dobre viditeľné, ponúkajú výrazne zvýšený jas, aby osvetlili cestu pri nočných jazdách.