


KLX 230 R S
Lime Green


s DPH
Plnohodnotná zábava s trailovým motocyklom KLX230R S znamená, že je čas ísť von a baviť sa. Vydajte sa do terénu so svižnou ovládateľnosťou a dostatkom výkonu. Odpruženie s dlhým zdvihom v spojení s vylepšeným ovládaním nízkych otáčok dáva tomuto motocyklu športový pocit, ktorý vyniká medzi ostatnými. Vysoko schopný a ľahký balík KLX230R S, ktorý je vytvorený štýlom inšpirovaným radom KX, prináša poriadnu dávku zábavy pri každej jazde v teréne.
Motor
Typ motora
Air-cooled, 4-stroke Single
Zdvihový objem
233 cm³
Vŕtanie x zdvih
67.0 x 66.0 mm
Kompresný pomer
9.4:1
Ventilový rozvod
SOHC, 2 valves
Palivový systém
Fuel injection: 32 mm x 1
Zapaľovanie
Digital
Štartovanie
Electric
Mazanie
Forced lubrication, wet sump
Prevodovka
Prevodovka
6-speed, return
Pohon nápravy
Chain
Primárny prevodový pomer
2.871 (89/31)
Prevodový stupeň 1
3.000 (39/13)
Prevodový stupeň 2
2.067 (31/15)
Prevodový stupeň 3
1.556 (28/18)
Prevodový stupeň 4
1.261 (29/23)
Prevodový stupeň 5
1.040 (26/25)
Prevodový stupeň 6
0.852 (23/27)
Konečný prevodový pomer
3.538 (46/13)
Spojka
Wet multi-disc, manual
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Single 240 mm petal disc. Caliper: Dual-piston
Brzdy, zadné
Single 220 mm petal disc. Caliper: Single-piston
Odpruženie, predné
Telescopic fork
Odpruženie, zadné
Uni Trak Swingarm
Rám & Rozmery
Typ rámu
Perimeter, high-tensile steel
Závlek kolesa
100 mm
Prepruženie kolesa – predné
220 mm
Prepruženie kolesa – zadné
217 mm
Pneumatika, predná
80/100-21 51M
Pneumatika, zadná
100/100-18 59M
Uhol natočenia kolies Ľ/P
45° / 45°
D x Š x V
2,035 x 845 x 1,185 mm
Rázvor kolies
1,355 mm
Svetlá výška
270 mm
Celkový objem palivovej nádrže
7.6 litres
Výška sedadla
875 mm
Pohotovostná hmotnosť
119 kg
Najnovší KX štýl
Koncepcia „Aggressive & Agile“ najnovšej série KX je zachovaná s plochým dizajnom, ktorý prechádza od predného k zadnému blatníku a vytvára pocit jednoty a celkový ostrý vzhľad. Hladká karoséria bola navrhnutá tak, aby mala čo najmenej vyčnievajúcich častí prekážajúcich pohybu, čo prispieva k vynikajúcej ergonómii.
Kompaktný rám so zníženou výškou posedu
Obvodový rám z vysokopevnostnej ocele, navrhnutý od začiatku pre jazdu v teréne, ponúka stabilitu pri ovládaní potrebnú pre sebavedomú jazdu na trailoch. Výška sedadla je o 20 mm nižšia, aby sa stroj ľahšie používal, čo v kombinácii s celkovo vyváženejším trojuholníkom jazdca (riadidlá, sedadlo a stupačky) vyhovuje širšiemu okruhu jazdcov.
Motor s objemom 233 cm3 so vstrekovaním paliva s vylepšeným nízko-stredným rozsahom a vyvážením
Vylepšený motor KLX230R ponúka viac krútiaceho momentu v nízkych až stredných otáčkach, čo má za následok príjemný charakter motora a lineárne zrýchlenie. Vďaka tomu je táto motorka ešte zábavnejšia ako predtým.
Nové zapaľovanie s kľúčom a uzáver palivovej nádrže
Bezpečnosť je vylepšená vďaka pridanému systému zapaľovania s kľúčom, ktorý zdieľa kľúč s uzáverom palivovej nádrže.
Väčšia palivová nádrž
Palivová nádrž s objemom 7,6 litra (v porovnaní so 6,6 litrami predchádzajúceho modelu) zvyšuje dojazd a umožňuje dlhšie intervaly medzi tankovaním pre zábavnejšiu jazdu. Palivová nádrž má tiež kľúčom ovládaný uzáver nádrže.
Odpruženie s dlhým rozsahom s 21”/18” kolesami s veľkým priemerom
Vďaka ideálne vhodnému odpruženiu je k dispozícii veľký zdvih kolies vpredu aj vzadu, zatiaľ čo hliníkové kolesá s veľkým priemerom s rozmermi 21” vpredu a 18” vzadu sa efektívne pohybujú po nerovnostiach, výrazne prispieva k zlepšeniu jazdy.
Upravené sedadlo
Novo navrhnuté sedadlo KLX230R má o 6 mm hrubší uretán pre pohodlnejšiu jazdu, pričom si zachováva plochú siluetu, ktorá jazdcovi ponúka voľnosť pohybu, výsledkom čoho je veľmi pohodlné, ale vysoko funkčné sedenie pre jazdu v teréne.
Nové Uni-Trak zadné pruženie
Zadné odpruženie New Uni Trak vzadu ponúka dostatočný zdvih kolesa pre pocit zasadenia a vynikajúcu absorpciu nárazov. Jediný zadný tlmič so stlačeným dusíkom je nastaviteľný na predpätie (teraz plynulé), čo ponúka väčšiu flexibilitu pri nastavovaní motocykla podľa hmotnosti jazdca.
Pohodlné elektrické štartovanie
Spolu so vstrekovaním paliva ponúka elektrický štartér pohodlné štartovanie stlačením tlačidla.
Dobre ovládateľná jazdná poloha
Riadidlá sú o 25 mm viac vpredu ako u predchádzajúceho modelu, aby zodpovedali nižšej výške sedadla, čo jazdcovi ponúka vynikajúcu kontrolu nad motocyklom, čo sa premieta do lepšej ovládateľnosti v zákrutách. Stupačky sú o 9 mm ďalej vzadu.
Primárny vyvažovač s jednou osou
Jednoosový primárny vyvažovač znižuje vibrácie prenášané na jazdca pre hladšiu, pohodlnejšiu a jednoduchšiu jazdu, vďaka čomu sa plyn ľahšie otvára s istotou.