Novinka
KLX 230 R S
Kawasaki

KLX 230 R S

Lime Green

233 cm3
5 150,-
s DPH
Mám záujem
Modelový rok2025
StavNová

Plnohodnotná zábava s trailovým motocyklom KLX230R S znamená, že je čas ísť von a baviť sa. Vydajte sa do terénu so svižnou ovládateľnosťou a dostatkom výkonu. Odpruženie s dlhým zdvihom v spojení s vylepšeným ovládaním nízkych otáčok dáva tomuto motocyklu športový pocit, ktorý vyniká medzi ostatnými. Vysoko schopný a ľahký balík KLX230R S, ktorý je vytvorený štýlom inšpirovaným radom KX, prináša poriadnu dávku zábavy pri každej jazde v teréne.

Engine      Motor


Typ motora
Air-cooled, 4-stroke Single

Zdvihový objem
233 cm³

Vŕtanie x zdvih
67.0 x 66.0 mm

Kompresný pomer
9.4:1

Ventilový rozvod
SOHC, 2 valves

Palivový systém
Fuel injection: 32 mm x 1

Zapaľovanie
Digital

Štartovanie
Electric

Mazanie
Forced lubrication, wet sump

Gear      Prevodovka


Prevodovka
6-speed, return

Pohon nápravy
Chain

Primárny prevodový pomer
2.871 (89/31)

Prevodový stupeň 1
3.000 (39/13)

Prevodový stupeň 2
2.067 (31/15)

Prevodový stupeň 3
1.556 (28/18)

Prevodový stupeň 4
1.261 (29/23)

Prevodový stupeň 5
1.040 (26/25)

Prevodový stupeň 6
0.852 (23/27)

Konečný prevodový pomer
3.538 (46/13)

Spojka
Wet multi-disc, manual

Suspensions     Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Single 240 mm petal disc. Caliper: Dual-piston

Brzdy, zadné
Single 220 mm petal disc. Caliper: Single-piston

Odpruženie, predné
Telescopic fork

Odpruženie, zadné
Uni Trak Swingarm

Dimensions      Rám & Rozmery


Typ rámu
Perimeter, high-tensile steel

Závlek kolesa
100 mm

Prepruženie kolesa – predné
220 mm

Prepruženie kolesa – zadné
217 mm

Pneumatika, predná
80/100-21 51M

Pneumatika, zadná
100/100-18 59M

Uhol natočenia kolies Ľ/P
45° / 45°

D x Š x V
2,035 x 845 x 1,185 mm

Rázvor kolies
1,355 mm

Svetlá výška
270 mm

Celkový objem palivovej nádrže
7.6 litres

Výška sedadla
875 mm

Pohotovostná hmotnosť
119 kg

Najnovší KX štýl

Najnovší KX štýl

Koncepcia „Aggressive & Agile“ najnovšej série KX je zachovaná s plochým dizajnom, ktorý prechádza od predného k zadnému blatníku a vytvára pocit jednoty a celkový ostrý vzhľad. Hladká karoséria bola navrhnutá tak, aby mala čo najmenej vyčnievajúcich častí prekážajúcich pohybu, čo prispieva k vynikajúcej ergonómii.

Kompaktný rám so zníženou výškou posedu

Kompaktný rám so zníženou výškou posedu

Obvodový rám z vysokopevnostnej ocele, navrhnutý od začiatku pre jazdu v teréne, ponúka stabilitu pri ovládaní potrebnú pre sebavedomú jazdu na trailoch. Výška sedadla je o 20 mm nižšia, aby sa stroj ľahšie používal, čo v kombinácii s celkovo vyváženejším trojuholníkom jazdca (riadidlá, sedadlo a stupačky) vyhovuje širšiemu okruhu jazdcov.

Motor s objemom 233 cm3 so vstrekovaním paliva s vylepšeným nízko-stredným rozsahom a vyvážením

Motor s objemom 233 cm3 so vstrekovaním paliva s vylepšeným nízko-stredným rozsahom a vyvážením

Vylepšený motor KLX230R ponúka viac krútiaceho momentu v nízkych až stredných otáčkach, čo má za následok príjemný charakter motora a lineárne zrýchlenie. Vďaka tomu je táto motorka ešte zábavnejšia ako predtým.

Nové zapaľovanie s kľúčom a uzáver palivovej nádrže

Nové zapaľovanie s kľúčom a uzáver palivovej nádrže

Bezpečnosť je vylepšená vďaka pridanému systému zapaľovania s kľúčom, ktorý zdieľa kľúč s uzáverom palivovej nádrže.

Väčšia palivová nádrž

Väčšia palivová nádrž

Palivová nádrž s objemom 7,6 litra (v porovnaní so 6,6 litrami predchádzajúceho modelu) zvyšuje dojazd a umožňuje dlhšie intervaly medzi tankovaním pre zábavnejšiu jazdu. Palivová nádrž má tiež kľúčom ovládaný uzáver nádrže.

Odpruženie s dlhým rozsahom s 21”/18” kolesami s veľkým priemerom

Odpruženie s dlhým rozsahom s 21”/18” kolesami s veľkým priemerom

Vďaka ideálne vhodnému odpruženiu je k dispozícii veľký zdvih kolies vpredu aj vzadu, zatiaľ čo hliníkové kolesá s veľkým priemerom s rozmermi 21” vpredu a 18” vzadu sa efektívne pohybujú po nerovnostiach, výrazne prispieva k zlepšeniu jazdy.

 Upravené sedadlo

Upravené sedadlo

Novo navrhnuté sedadlo KLX230R má o 6 mm hrubší uretán pre pohodlnejšiu jazdu, pričom si zachováva plochú siluetu, ktorá jazdcovi ponúka voľnosť pohybu, výsledkom čoho je veľmi pohodlné, ale vysoko funkčné sedenie pre jazdu v teréne.

Nové Uni-Trak zadné pruženie

Nové Uni-Trak zadné pruženie

Zadné odpruženie New Uni Trak vzadu ponúka dostatočný zdvih kolesa pre pocit zasadenia a vynikajúcu absorpciu nárazov. Jediný zadný tlmič so stlačeným dusíkom je nastaviteľný na predpätie (teraz plynulé), čo ponúka väčšiu flexibilitu pri nastavovaní motocykla podľa hmotnosti jazdca.

Pohodlné elektrické štartovanie

Pohodlné elektrické štartovanie

Spolu so vstrekovaním paliva ponúka elektrický štartér pohodlné štartovanie stlačením tlačidla.

Dobre ovládateľná jazdná poloha

Dobre ovládateľná jazdná poloha

Riadidlá sú o 25 mm viac vpredu ako u predchádzajúceho modelu, aby zodpovedali nižšej výške sedadla, čo jazdcovi ponúka vynikajúcu kontrolu nad motocyklom, čo sa premieta do lepšej ovládateľnosti v zákrutách. Stupačky sú o 9 mm ďalej vzadu.

Primárny vyvažovač s jednou osou

Primárny vyvažovač s jednou osou

Jednoosový primárny vyvažovač znižuje vibrácie prenášané na jazdca pre hladšiu, pohodlnejšiu a jednoduchšiu jazdu, vďaka čomu sa plyn ľahšie otvára s istotou.