


KX 250 X
Lime Green


s DPH
Nový motocykel KX250X posúva cross-country preteky na vyššiu úroveň. Vyladené pre off-roadové preteky, pokročilé technológie ako Power Mode Selection a Kawasaki TRaction Control (KTRC) v kombinácii s vysokovýkonným podvozkom, výkonnejším motorom a off-roadovým odpružením vybavia tento pretekársky stroj overený šampionátmi pre tých najnáročnejších. Stúpajte po rebríčku rýchlo a s istotou s motorkou
postavenou pre víťazstvo. Buďte ďalší na KX250X.
Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný jednovalec
Zdvihový objem
249 cm³
Vŕtanie x zdvih
78 x 52,2 mm
Kompresný pomer
14.1:1
Ventilový rozvod
DOHC, 4 ventily
Palivový systém
Fuel injection: 44 mm
Zapaľovanie
Digital DC-CDI
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s polosuchou skriňou
Prevodovka
Prevodovka
5-rýchlostná
Pohon nápravy
Reťaz
Primárny prevodový pomer
3.350 (67/20)
Prevodový stupeň 1
2.077 (27/13)
Prevodový stupeň 2
1.688 (27/16)
Prevodový stupeň 3
1.438 (23/16)
Prevodový stupeň 4
1.235 (21/17)
Prevodový stupeň 5
1.045 (23/22)
Konečný prevodový pomer
3.923 (51/13)
Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Single semi-floating 270 mm petal disc. Caliper: Dual-piston
Brzdy, zadné
Single 240 mm petal disc. Caliper: Single-piston
Odpruženie, predné
48 mm inverted telescopic fork with adjustable compression and rebound damping
Odpruženie, zadné
New Uni Trak with adjustable dual-range (high/low-speed) compression damping, adjustable rebound damping and adjustable preload
Rám & Rozmery
Typ rámu
Obvodový, hliník
Závlek kolesa
123 mm
Prepruženie kolesa – predné
305 mm
Prepruženie kolesa – zadné
307 mm
Pneumatika, predná
90/90-21 54R
Pneumatika, zadná
140/80-18 70R
Uhol natočenia kolies Ľ/P
42° / 42°
D x Š x V
2 185 x 820 x 1 260 mm
Rázvor kolies
1 485 mm
Svetlá výška
330 mm
Celkový objem palivovej nádrže
6,2 litrov
Výška sedadla
950 mm
Pohotovostná hmotnosť
110,6 kg
Mobilná konektivita
Pomocou aplikácie pre smartfóny „RIDEOLOGY THE APP KX“ môžu jazdci pristupovať k motorovým mapám svojho motocykla a upravovať ich. Funkcionalita (nastavenie paliva a časovania zapaľovania) je podobná tej, ktorú ponúka príslušenstvo KX FI Calibration Kit používané pri predchádzajúcich modeloch. K dispozícii sú aj denníky údržby a nastavenia. *RIDEOLOGY THE APP KX nie je určená na používanie počas prevádzky vozidla. RIDEOLOGY THE APP KX používajte iba vtedy, keď sa vozidlo nepoužíva a je to bezpečné.
Ľahký hliníkový obvodový rám
Prepracovaný rám vychádzajúci z modelu 2024 KX450 je prispôsobený aktualizáciám sacieho a výfukového systému motora a zároveň poskytuje vysokú úroveň ľahkého, svižného ovládania a charakteru. Optimalizované vyváženie tuhosti prispieva k zvýšenému pocitu z prednej časti, čo sa premieta do zlepšeného výkonu v zákrutách v širšom rozsahu podmienok.
Výkonové režimy
Pomocou tlačidla Mode (M) na ľavých riadidlách môžu jazdci rýchlo a jednoducho prepínať medzi dvoma mapami motora (Normal, Aggressive) poskytnutými v ECU.
Hydraulická spojka
V porovnaní s konvenčnou spojkou ponúka hydraulická spojka priamočiarejší pocit a ľahší chod páky. Menšia vôľa, keď sa spojka zahrieva pri intenzívnom používaní, vedie k konzistentnejšiemu pocitu.
Race-Ready pruženie
Vysokovýkonná vidlica s obrátenými vinutými pružinami Showa ø48 mm a zadné odpruženie New Uni Trak ponúkajú výkon a nastaviteľnosť odpruženia pripraveného na preteky, aby si jazdci mohli prispôsobiť svoje nastavenia podľa aktuálnych podmienok.
Elektrický štartér
Schopnosť rýchlo naštartovať motor po páde môže znamenať rozdiel medzi udržaním si náskoku alebo nutnosťou prebojovať sa späť cez balík jazdcov. Vďaka elektrickému štartovaniu je opätovné naštartovanie motora jednoduché stlačením tlačidla.
Launch Control Mode
Systém riadenia štartu zvyšuje šancu na dobrý štart tým, že pomáha jazdcom maximalizovať trakciu pri štarte na povrchu s nízkou priľnavosťou.
Nastaviteľná ergonómia
Cross-Country Wheels and Tyres
F21”/R18” wheels and enduro-type tyres are well-suited to the situations encountered in cross-country racing.
Ešte silnejší motor so symetricky vyrovnaným nasávaním a výfukom
Symetricky zarovnané nasávanie a výfuk poskytujú silný prebeh a hladkú charakteristiku krútiaceho momentu pri nízkych otáčkach. Prepracované nasávanie ponúka oveľa rovnejšiu cestu pre zmes vzduchu a paliva do valca, zatiaľ čo centrálne umiestnený výfukový otvor je zarovnaný so saním pre vysokú účinnosť prúdenia vzduchu – oboje prispieva k zvýšeniu výkonu. Optimalizovaný spodný ťah tiež prispieva k výkonu pri nízkych otáčkach.
Vylepšené ovládanie plynu
Spolu s výrazne zvýšeným krútiacim momentom v nízkych otáčkach a plynulejším dodaním výkonu je odozva plynu lineárnejšia a poskytuje výkon bez oneskorenia v pomere k tomu, ako veľmi je otočená rukoväť plynu. To výrazne uľahčuje ovládanie, umožňuje plynulé zrýchlenie na náročných povrchoch alebo povrchoch s nízkou trakciou, pomáha jazdcom posunúť limity ďalej a znižuje únavu jazdca, aby mohol ľahšie udržať tempo počas pretekov.
Primárny vyvažovač s jedným hriadeľom
Jednohriadeľový primárny vyvažovač motora prispieva k plynulejšiemu prenosu výkonu a zníženiu vibrácií, čo zlepšuje ovládanie, najmä pri výjazde zo zákrut s pomalšou rýchlosťou.
ODI Lock-On gripy
ODI Lock-On Gripy ponúkajú vynikajúci pocit uchopenia, zatiaľ čo ich skrutkový systém upevnenia značne uľahčuje úlohu výmeny gripov.
Rýchloupínací bočný kryt
Bočný kryt je možné odstrániť bez použitia náradia, čo poskytuje pohodlný prístup k vložke vzduchového filtra.
Kawasaki trakčná kontrola (KTRC)
Pomocou tlačidla Traction (T) na ľavých riadidlách si jazdci môžu rýchlo a jednoducho vybrať z dvoch úrovní (slabý, silný) trakcie, aby vyhovovali podmienkam a preferenciám. Jazdci sa tiež môžu rozhodnúť vypnúť systém.
Základné vybavenie pre Cross-country
Pohodlný bočný stojan je štandardnou výbavou.
Tenká, ergonomická karoséria
Model KX250, ktorý je už vysoko uznávaný pre svoju štíhlu ergonómiu, dostal prepracovanú karosériu, ktorá ponúka ešte hladšie rozhranie pre jazdca. Novo navrhnuté kryty, bočné kryty a zadný blatník sú pevnejšie a eliminujú body zachytenia, čo tiež uľahčuje pohyb jazdca.