


KX 450 X
Lime Green


s DPH
Ťažký terén nám nezabráni vyhrať. Motocykel KX450X s osvedčenou technológiou a vyladením, ktoré zvládne každú výzvu, má to, čo znamená výhru. Získajte náskok v teréne jazdou na motocykli postavenom tak, aby ste si udržali náskok pred ostatnými.
Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný jednovalec
Zdvihový objem
449 cm³
Vŕtanie x zdvih
96 x 62,1 mm
Kompresný pomer
12.5:1
Ventilový rozvod
DOHC, 4 ventily
Palivový systém
Fuel injection: Ø 44 mm x 1
Zapaľovanie
Digital DC-CDI
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s polosuchou skriňou
Prevodovka
Prevodovka
5-rýchlostná
Pohon nápravy
Puzdrová reťaz
Primárny prevodový pomer
2.727 (60/22)
Prevodový stupeň 1
1.750 (28/16)
Prevodový stupeň 2
1.412 (24/17)
Prevodový stupeň 3
1.188 (19/16)
Prevodový stupeň 4
1.000 (19/19)
Prevodový stupeň 5
0.875 (21/24)
Konečný prevodový pomer
3.846 (50/13)
Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Single semi-floating 270 mm petal disc. Caliper: Brembo Dual-piston
Brzdy, zadné
Single 240 mm petal disc. Caliper: Single-piston
Odpruženie, predné
49 mm inverted telescopic fork with adjustable compression and rebound damping
Odpruženie, zadné
New Uni-Trak with adjustable dual-range (high/low-speed) compression damping, adjustable rebound damping and adjustable preload
Rám & Rozmery
Typ rámu
Obvodový, hliník
Závlek kolesa
119 mm
Prepruženie kolesa – predné
305 mm
Prepruženie kolesa – zadné
307 mm
Pneumatika, predná
90/90-21M/C 54R
Pneumatika, zadná
140/80-18M/C 70R
Uhol natočenia kolies Ľ/P
42° / 42°
D x Š x V
2 180 x 815 x 1 260 mm
Rázvor kolies
1 480 mm
Svetlá výška
335 mm
Celkový objem palivovej nádrže
6,2 litrov
Výška sedadla
955 mm
Pohotovostná hmotnosť
113.5
Rýchloupínací bočný kryt
Výkonové režimy
Pomocou tlačidla Mode (M) na ľavej strane riadidiel môžu jazdci rýchlo a jednoducho prepínať medzi dvoma mapami motora (normálna, mierna odozva) poskytnutými v ECU.
Elektrický štartér
Schopnosť rýchlo naštartovať motor po jeho zhasnutí po páde môže znamenať rozdiel medzi udržaním si náskoku alebo nutnosťou prebojovať sa späť cez balík jazdcov. Vďaka elektrickému štartovaniu je opätovné naštartovanie motora jednoduché.
Race-Ready pruženie
Predná obrátená vidlica s vinutými pružinami s priemerom 49 mm a zadné odpruženie New Uni Trak ponúkajú výkon a nastaviteľnosť odpruženia pripraveného na preteky, aby si jazdci mohli prispôsobiť svoje nastavenia podľa aktuálnych podmienok.
Nastaviteľná ergonómia
Výber zo štyroch polôh riadidiel a dvoch polôh stupačiek umožňuje jazdcom prispôsobiť si jazdnú pozíciu tak, aby vyhovovala veľkosti tela a preferenciám.
Vysokovýkonný brzdový systém Brembo
Prepracované brzdové komponenty zahŕňajú vŕtané kotúče Braking/Sunstar (ø270/240 mm) spárované so strmeňom a hlavným valcom Brembo vpredu a strmeňom a hlavným valcom Nissin vzadu. Vysokovýkonný systém ponúka zvýšenú ovládateľnosť na brzdách, čo prispieva k lepšiemu nájazdu do zákruty.
Ľahký hliníkový obvodový rám
Prepracovaný rám je prispôsobený aktualizáciám nasávacieho a výfukového systému motora a zároveň poskytuje vysokú úroveň ľahkého, svižného ovládania a vyváženého charakteru. Optimalizované vyváženie tuhosti prispieva k zvýšenému pocitu z prednej časti, čo sa premieta do zlepšeného výkonu v zákrutách v širšom rozsahu podmienok.
Štíhla, ergonomická karoséria
Modely KX450 a KX450X, ktoré sú už tak vysoko uznávané pre svoju štíhlu ergonómiu, dostávajú prepracovanú karosériu, ktorá ponúka ešte hladšie rozhranie pre jazdca. Novo navrhnuté kryty, bočné kryty a zadný blatník sú pevnejšie a eliminujú body zachytenia, čo ďalej uľahčuje pohyb jazdca.
Hydraulická spojka
V porovnaní s konvenčnou spojkou ponúka hydraulická spojka priamočiarejší pocit a ľahší chod páky. Menšia vôľa, keď sa spojka zahrieva pri intenzívnom používaní, vedie k konzistentnejšiemu pocitu.
Ešte silnejší motor
Usporiadanie nasávania smerom nadol a symetricky zarovnané nasávanie a výfuk poskytujú silný prebeh a plynulé charakteristiky krútiaceho momentu pri nízkych otáčkach. Prepracované nasávanie ponúka oveľa rovnejšiu cestu pre zmes vzduchu a paliva do valca, zatiaľ čo centrálne umiestnený výfukový otvor je zarovnaný so saním pre vysokú účinnosť prúdenia vzduchu – oboje prispieva k zvýšeniu výkonu.
Kawasaki trakčná kontrola(KTRC)
Pomocou tlačidla Traction (T) na ľavej strane riadidiel si jazdci môžu rýchlo a jednoducho vybrať z dvoch úrovní (slabá, silná) trakcie, aby vyhovovali podmienkam a preferenciám. Jazdci sa tiež môžu rozhodnúť vypnúť systém.
ODI Lock-On Grips
Stredne zložené ODI Lock-On Gripy ponúkajú vynikajúci pocit uchopenia, zatiaľ čo ich skrutkový systém upevnenia výrazne uľahčuje úlohu ich výmeny
Mobilná konektivita
Pomocou aplikácie pre smartfóny „RIDEOLOGY THE APP KX“ môžu jazdci pristupovať k motorovým mapám svojho motocykla a upravovať ich. Funkcionalita (nastavenie paliva a časovania zapaľovania) je podobná tej, ktorú ponúka príslušenstvo KX FI Calibration Kit používané pri predchádzajúcich modeloch. K dispozícii sú aj denníky údržby a nastavenia.
Launch control
Systém riadenia štartu zvyšuje šancu na dobrý štart tým, že pomáha jazdcom maximalizovať trakciu pri štarte na povrchu s nízkou trakciou.