
.001.jpg)
.001.jpg)

KX 250
Lime Green


s DPH
Motocykel postavený pre víťazstvo - KX250 je doteraz najkonkurencieschopnejší pretekársky
balík s vylepšeným podvozkom, aktualizovaným motorom a úplne novým výberom režimu výkonu
a ovládaním Kawasaki TRaction Control (KTRC). Špičkové technológie a komponenty
ERGO-FIT a RIDEOLOGY THE APP KX navyše ponúkajú maximálnu nastaviteľnosť,
takže si môžete nájsť svoj jedinečný víťazný štýl. Buďte najrýchlejší.
Staňte sa ďalším šampiónom na KX250.
Motor
Typ motora
Liquid-cooled, 4-stroke Single
Zdvihový objem
249 cm³
Vŕtanie x zdvih
78 x 52.2 mm
Kompresný pomer
14.0:1
Ventilový rozvod
DOHC, 4 valves
Palivový systém
Fuel injection: 44 mm
Zapaľovanie
Digital DC-CDI
Štartovanie
Electric
Mazanie
Forced lubrication, semi‑dry sump
Prevodovka
Prevodovka
5-speed, return
Pohon nápravy
Chain
Primárny prevodový pomer
3.350 (67/20)
Prevodový stupeň 1
2.077 (27/13)
Prevodový stupeň 2
1.688 (27/16)
Prevodový stupeň 3
1.438 (23/16)
Prevodový stupeň 4
1.235 (21/17)
Prevodový stupeň 5
1.045 (23/22)
Konečný prevodový pomer
3.846 (50/13)
Spojka
Wet multi-disc, manual
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Single semi-floating 270 mm petal disc. Caliper: Dual-piston
Brzdy, zadné
Single 240 mm petal disc Caliper: Single-piston
Odpruženie, predné
48 mm inverted telescopic fork with adjustable compression and rebound damping
Odpruženie, zadné
New Uni Trak with adjustable dual-range (high/low-speed) compression damping, adjustable rebound damping and adjustable preload
Rám & Rozmery
Typ rámu
Perimeter, aluminium
Závlek kolesa
118 mm
Prepruženie kolesa – predné
305 mm
Prepruženie kolesa – zadné
307 mm
Pneumatika, predná
80/100-21 51M
Pneumatika, zadná
110/90-19 63M
Uhol natočenia kolies Ľ/P
42° / 42°
D x Š x V
2,190 x 820 x 1,265 mm
Rázvor kolies
1,485 mm
Svetlá výška
340 mm
Celkový objem palivovej nádrže
6.2 litres
Výška sedadla
955 mm
Pohotovostná hmotnosť
109.5 kg
Primárny vyvažovač s jedným hriadeľom
Jednohriadeľový primárny vyvažovač motora prispieva k plynulejšiemu prenosu výkonu a zníženiu vibrácií, čo zlepšuje ovládanie, najmä pri výjazde zo zákrut s pomalšou rýchlosťou.
Rýchloupínací bočný kryt
Bočný kryt je možné odstrániť bez použitia náradia, čo poskytuje pohodlný prístup k vložke vzduchového filtra.
Ľahký hliníkový obvodový rám
Prepracovaný rám vychádzajúci z modelu 2024 KX450 je prispôsobený aktualizáciám sacieho a výfukového systému motora a zároveň poskytuje vysokú úroveň ľahkého, svižného ovládania a charakteru. Optimalizované vyváženie tuhosti prispieva k zvýšenému pocitu z prednej časti, čo sa premieta do zlepšeného výkonu v zákrutách v širšom rozsahu podmienok.
Výkonové režimy
Pomocou tlačidla Mode (M) na ľavých riadidlách môžu jazdci rýchlo a jednoducho prepínať medzi dvoma mapami motora (Normal, Aggressive) poskytnutými v ECU.
Hydraulická spojka
V porovnaní s konvenčnou spojkou ponúka hydraulická spojka priamočiarejší pocit a ľahší chod páky. Menšia vôľa, keď sa spojka zahrieva pri intenzívnom používaní, vedie k konzistentnejšiemu pocitu.
Mobilná konektivita
Pomocou aplikácie pre smartfóny „RIDEOLOGY THE APP KX“ môžu jazdci pristupovať k motorovým mapám svojho motocykla a upravovať ich. Funkcionalita (nastavenie paliva a časovania zapaľovania) je podobná tej, ktorú ponúka príslušenstvo KX FI Calibration Kit používané pri predchádzajúcich modeloch. K dispozícii sú aj denníky údržby a nastavenia. *RIDEOLOGY THE APP KX nie je určená na používanie počas prevádzky vozidla. RIDEOLOGY THE APP KX používajte iba vtedy, keď sa vozidlo nepoužíva a je to bezpečné.
Kawasaki trakčná kontrola (KTRC)
Pomocou tlačidla Traction (T) na ľavých riadidlách si jazdci môžu rýchlo a jednoducho vybrať z dvoch úrovní (slabý, silný) trakcie, aby vyhovovali podmienkam a preferenciám. Jazdci sa tiež môžu rozhodnúť vypnúť systém.
Ešte silnejší motor so symetricky vyrovnaným nasávaním a výfukom
Symetricky zarovnané nasávanie a výfuk poskytujú silný prebeh a hladkú charakteristiku krútiaceho momentu pri nízkych otáčkach. Prepracované nasávanie ponúka oveľa rovnejšiu cestu pre zmes vzduchu a paliva do valca, zatiaľ čo centrálne umiestnený výfukový otvor je zarovnaný so saním pre vysokú účinnosť prúdenia vzduchu – oboje prispieva k zvýšeniu výkonu. Optimalizovaný spodný ťah tiež prispieva k výkonu pri nízkych otáčkach.
Tenká, ergonomická karoséria
Model KX250, ktorý je už vysoko uznávaný pre svoju štíhlu ergonómiu, dostal prepracovanú karosériu, ktorá ponúka ešte hladšie rozhranie pre jazdca. Novo navrhnuté kryty, bočné kryty a zadný blatník sú pevnejšie a eliminujú body zachytenia, čo tiež uľahčuje pohyb jazdca.
Launch Control Mode
Systém riadenia štartu zvyšuje šancu na dobrý štart tým, že pomáha jazdcom maximalizovať trakciu pri štarte na povrchu s nízkou priľnavosťou.
Race-Ready pruženie
Vysokovýkonná vidlica s obrátenými vinutými pružinami Showa ø48 mm a zadné odpruženie New Uni Trak ponúkajú výkon a nastaviteľnosť odpruženia pripraveného na preteky, aby si jazdci mohli prispôsobiť svoje nastavenia podľa aktuálnych podmienok.
Vylepšené ovládanie plynu
Spolu s výrazne zvýšeným krútiacim momentom v nízkych otáčkach a plynulejším dodaním výkonu je odozva plynu lineárnejšia a poskytuje výkon bez oneskorenia v pomere k tomu, ako veľmi je otočená rukoväť plynu. To výrazne uľahčuje ovládanie, umožňuje plynulé zrýchlenie na náročných povrchoch alebo povrchoch s nízkou trakciou, pomáha jazdcom posunúť limity ďalej a znižuje únavu jazdca, aby mohol ľahšie udržať tempo počas pretekov.
ODI Lock-On gripy
ODI Lock-On Gripy ponúkajú vynikajúci pocit uchopenia, zatiaľ čo ich skrutkový systém upevnenia značne uľahčuje úlohu výmeny gripov.
Nastaviteľná ergonómia
Electric Start
Being able to restart an engine quickly after a spill can mean the difference between keeping your lead or having to fight your way back through the pack. Electric start makes restarting the engine as easy as pushing a button.