na showroomeNovinka
Ninja ZX-4R
Kawasaki

Ninja ZX-4R

Metallic Spark Black BK1

399 cm3
57 kW
8 395,-
Mám záujem
Modelový rok2024
StavNová
Motorradový štvorvalec
Prevodovka6st. manuál
Výška sedadla800 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)189 kg
Objem nádrže15 L
Dostupné edície
Technológie Kawasaki
Anti-lock Brake SystemANTIHOPPINGOVÁ SPOJKAIndikátor ekonomickej jazdyTrakčná kontrola Kawasaki (3-režimová)Elektronicky ovládané škrtiace klapky

V kategórii plnej športových modelov s objemom 400 cm3 predstavuje Kawasaki revolučný model Supersport. Ninja ZX-4R má v kompaktnom šasi 400 ccm radový štvorvalcový motor s najlepším výkonom vo svojej triede. Na okruhu alebo na ulici zažijete radosť z bezprecedentnej sily Ninja ZX-4R, vzrušujúce kvílenie pri vysokých otáčkach a jeho ostré a svižné ovládanie vo vás určite prebudia spiacieho pretekára.

Engine      Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec

Zdvihový objem
399 cm³

Vŕtanie x zdvih
57 x 39,1 mm

Kompresný pomer
12.3:1

Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov

Palivový systém
Fuel Injection: Ø 34 mm x 4

Štartovanie
Elektrické

Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou

Gear     Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
57 kW {77 PS} / 14 500 ot.

Maximálny krútiaci moment
39 N•m {4 kgf•m} / 13 000 ot.

emisie CO2
TBA g/km

Prevodovka
6-rýchlostná

Pohon nápravy
Puzdrová reťaz

Primárny prevodový pomer
2.029 (69/34)

Prevodový stupeň 1
2.929 (41/14)

Prevodový stupeň 2
2.056 (37/18)

Prevodový stupeň 3
1.619 (34/21)

Prevodový stupeň 4
1.333 (32/24)

Prevodový stupeň 5
1.154 (30/26)

Prevodový stupeň 6
1.037 (28/27)

Konečný prevodový pomer
3.429 (48/14)

Spojka
Mokrá viackotúčová

Suspensions     Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Dual semi-floating ø290 mm discs. Caliper: Dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston

Brzdy, zadné
Single 220 mm disc. Caliper: Single-piston

Odpruženie, predné
ø37 mm inverted fork (SFF-BP) with top-out springs

Odpruženie, zadné
Horizontal Back-link, gas-charged shock with spring preload adjustability

 
Dimensions     Rám & Rozmery


Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou

Závlek kolesa
97 mm

Prepruženie kolesa – predné
120 mm

Prepruženie kolesa – zadné
112 mm

Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)

Pneumatika, zadná
160/60ZR17M/C (69W)

D x Š x V
1 990 x 765 x 1 110 mm

Rázvor kolies
1 380 mm

Svetlá výška
135 mm

Celkový objem palivovej nádrže
15 litrov

Výška sedadla
800 mm

Pohotovostná hmotnosť
189 kg

 

Farebné prístrojové vybavenie TFT s okruhovým režimom

Farebné prístrojové vybavenie TFT s okruhovým režimom

4,3-palcový plne digitálny farebný TFT prístroj s voliteľnými režimami zobrazenia (Normal, Circuit) prehľadne zobrazuje tie najrelevantnejšie informácie, či už na ulici alebo na trati. Circuit Mode zobrazuje radenie prevodov, časy na kolo a otáčky nad 10 000 výraznejšie.

Mobilná konektivita

Mobilná konektivita

Technológia Bluetooth zabudovaná do prístrojovej dosky umožňuje pripojenie k smartfónom prostredníctvom smartfónovej aplikácie „RIDEOLOGY THE APP“, čo umožňuje jazdcom prístup k funkciám prístroja pre lepší zážitok z jazdy na motorke.

LED svetlá

LED svetlá

Od dvojitých svetlometov až po zadné svetlo inšpirované Ninja ZX-10R, všetko osvetlenie Ninja ZX-4R je LED.

Dizajn podvozku inšpirovaný svetovými superbikmi

Dizajn podvozku inšpirovaný svetovými superbikmi

Kľúčové rozmery podvozku (poloha ťažiska, poloha kyvného ramena, polohy osi motora, uhol riadenia atď.) boli inšpirované pretekárskou Kawasaki World Superbike Ninjou ZX-10RR, čím priniesli dizajn podvozku WorldSBK do triedy 400 cm3.

Divoký štýl Ninja ZX

Divoký štýl Ninja ZX

Agresívny štýl Ninja modelu Ninja ZX-4R, ktorý sa hodí k najvýkonnejšiemu stroju v triede 400 cm3, vyžaruje divokú auru neobmedzenej sily a výbušnej akcie.

Špičkový výkon motora vo svojej triede

Špičkový výkon motora vo svojej triede

Kawasaki posúva výkon motora s objemom 400 cm3 na novú úroveň a dosahuje bezprecedentný výkon 57 kW (77 k). Kvílenie motora pri otáčkach nad 15 000 min-1 prispieva k nadšeniu jazdca. Povaha vysokých otáčok a priama odozva plynu sú doplnené o flexibilný charakter, ktorý ponúka silný krútiaci moment v nízkych až stredných otáčkach pre jazdu v meste, ako aj kričiaci výkon vo vysokých otáčkach ideálny pre šport alebo jazdu na dráhe.

Trellis rám s optimalizovaným vyvážením tuhosti

Trellis rám s optimalizovaným vyvážením tuhosti

Tento mrežový rám vyrobený z vysokopevnostnej ocele, navrhnutý na základe pokročilej analýzy dynamickej tuhosti od Kawasaki, poskytuje potrebnú rovnováhu medzi pevnosťou a ohybom podvozku na dosiahnutie svižnej ovládateľnosti Ninja ZX-4R v štýle superšportu.

Výkon pri vysokých otáčkach

Výkon pri vysokých otáčkach

S červeným poľom nad 15 000 ot./min., ktoré naznačuje jeho neuveriteľný potenciál, je tento motor vybavený technológiou inšpirovanou závodmi, ktorú nájdete aj na Ninja ZX-10R. Vysoké otáčky poskytujú charakteristický, vzrušujúci zvuk motora charakteristický pre vysokovýkonnú Kawasaki In-Line Four.

Ram Air nasávanie

Ram Air nasávanie

Doplnenie centrálne umiestneného nasávania vzduchu Ram Air bočným kanálom Ram Air, navrhnutý so spätnou väzbou od Ninja H2, smeruje vzduch do airboxu a prispieva k vyššiemu výkonu. Jeho agresívny vzhľad a zvuk nasávania prispievajú k zvukovému zážitku z radu In-Line Four a vizuálne identifikujú motocykel ako jeden z modelov Ninja ZX od Kawasaki.

Úplne nový radový štvorvalec

Úplne nový radový štvorvalec

Nový kvapalinou chladený štvorradový motor DOHC s objemom 399 cm3 posúva technologické hranice, aby pohodlne dosiahol vrchol triedy 400 cm3*. Vysokovýkonný motor, vyvinutý na základe know-how získaných z iných modelov Ninja ZX, ponúka špičkový výkon vo svojej triede a otáčky, ktoré presahujú 15 000 min-1.

Predné duálne brzdové kotúče

Predné duálne brzdové kotúče

Dva predné brzdové kotúče s priemerom 290 mm a radiálne monoblokové strmene ZX-4R poskytujú istý brzdný výkon a zároveň ponúkajú vynikajúci brzdný pocit, ktorý vzbudzuje dôveru na trati aj na ulici.

Ergonómia pre ovládanie a komfort

Ergonómia pre ovládanie a komfort

Prirodzene agresívna jazdná pozícia (viac naklonená dopredu ako Ninja 400, ale stále mierne uvoľnená) umožňuje jazdcom využiť svižné ovládanie Ninja ZX-4R. Palivová nádrž pôsobí štíhlo, podporuje dobrý kontakt s motocyklom a zároveň tvar pevného sedadla uľahčuje presun hmotnosti jazdca pri športovej jazde a je pohodlný aj na dlhšie jazdy.

Integrované jazdné režimy

Integrované jazdné režimy

Štyri integrované jazdné režimy (Sport, Road, Rain alebo Rider (manuálne)) uľahčujú výber úrovne trakčnej kontroly a režimu výkonu podľa aktuálnych jazdných podmienok.

Vysokokvalitné odpruženie

Vysokokvalitné odpruženie

Obrátená vidlica Ninja ZX-4R s ø 37 mm využíva vnútorné prvky SFFBP, aby ponúkla výkon na pretekárskej dráhe aj každodenné využitie, zatiaľ čo zadné odpruženie Horizontal Back-link ponúka progresívny charakter. Predná vidlica Ninja ZX-4RR ponúka zvýšenú nastaviteľnosť a obsahuje nastaviteľné predpätie pružiny.