Akciana showroome
Z 400 !!! AKCIA !!!
Kawasaki

Z 400 !!! AKCIA !!!

Pearl Robotic White / Metallic Matte Graphenesteel Gray

399 cm3
33,4 kW
6 495,-
5 950,-
Mám záujem
Modelový rok2023
StavNová
Motorradový dvojvalec
Prevodovka6st. manuál
Výška sedadla785 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)167 kg
Objem nádrže14 L
Technológie Kawasaki
Anti-lock Brake SystemANTIHOPPINGOVÁ SPOJKAIndikátor ekonomickej jazdy

Navrhnutá ako skutočný Supernaked stroj. Či už sa na nej prepletáte mestom alebo stojí zaparkovaná na rohu ulice, určite sa za ňou budú ľudia otáčať.

 

Engine     Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový dvojvalec

Zdvihový objem
399 cm³

Vŕtanie x zdvih
70 x 51,8 mm

Kompresný pomer
11.5:1

Ventilový rozvod
DOHC, 8 ventilov

Palivový systém
Vstrekovanie paliva: Ø 32 mm x 2 s duálnymi škrtiacimi klapkami

Štartovanie
Elektrické

Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou

Suspensions     Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Jeden 290 mm športový kotúč. Strmeň: 2-piestikový

Brzdy, zadné
Jeden 220 mm športový kotúč. Strmeň: 2-piestikový

Odpruženie, predné
37 mm teleskopická vidlica

Odpruženie, zadné
Bottom-Link Uni-Trak s plynovým tlmičom a 5-stupňovým nastaviteľným predpätím

Gear     Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
33,4 kW {45 PS} / 10 000 ot.

Maximálny krútiaci moment
37 N•m {3,8 kgf•m} / 8 000 ot.

emisie CO2
91 g/km

Prevodovka
6-rýchlostná

Pohon nápravy
Puzdrová reťaz

Primárny prevodový pomer
2.219 (71/32)

Prevodový stupeň 1
2.929 (41/14)

Prevodový stupeň 2
2.056 (37/18)

Prevodový stupeň 3
1.619 (34/21)

Prevodový stupeň 4
1.333 (32/24)

Prevodový stupeň 5
1.154 (30/26)

Prevodový stupeň 6
1.037 (28/27)

Konečný prevodový pomer
2.929 (41/14)

Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna

Dimensions     Rám & Rozmery


Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou

Závlek kolesa
92 mm

Prepruženie kolesa – predné
120 mm

Prepruženie kolesa – zadné
130 mm

Pneumatika, predná
110/70R17 M/C 54H

Pneumatika, zadná
150/60R17 M/C 66H

D x Š x V
1 990 x 800 x 1 055 mm

Rázvor kolies
1 370 mm

Svetlá výška
145 mm

Celkový objem palivovej nádrže
14 litrov

Výška sedadla
785 mm

Pohotovostná hmotnosť
167 kg

Pevnejšia predná vidla

Pevnejšia predná vidla

Predné teleskopy s ø41 mm poskytujú vynikajúce pruženie v každej situácii.

Ľahká predvídateľná manévrovateľnosť

Ľahká predvídateľná manévrovateľnosť

S novým motorom a rámom sa dalo optimalizovať aj umiestnenie motora. Nový podvozok je vybavený konštrukciou s krátkym rázvorom, ktorý poskytuje ľahkú, prirodzenú manipuláciu. Nízka hmotnosť motocykla tiež prispieva k ľahkej manipulácii a uľahčuje manévrovanie pri jazde.

Sugomi štýl

Sugomi štýl

Nová Z400vka vyvoláva maskulínny agresívny dojem. Zahŕňa v sebe všetky prvky Sugomi filozofie ako je to u jej väčších súrodencov. Nízky posed, prikrčený postoj, ľahko rozoznáte, že patrí do Z rodiny.

Ľahko dosiahnuť na zem

Ľahko dosiahnuť na zem

Výška sedla 785mm, štíhly dizajn sedla a celková stavba motocykla poskytujú aj nižším jazdcom ľahko dosiahnuť na zem.

Kompaktná multifunkčná prístrojovka

Kompaktná multifunkčná prístrojovka

Model Z400 je vybavený prístrojovkou ako Z650. V ponuke s ľahko čitateľným rozložením je tachometer s analógovým štýlom umiestnený v strede ukazovateľa polohy prevodovky a je umiestnený na vrchole multifunkčného displeja LCD.

Veľké predné brdzové kotúče

Veľké predné brdzové kotúče

Kotúče s ø310 mm (ako má Z1000) s polopávajúcim uchytením. Brzdiče Nissin, ABS a skvelý brzdný účinok.

Nízka hmotnosť

Nízka hmotnosť

Ľahký dizajn nového motora a rámu viedli k hmotnosti iba 167 kg pre Z400 (3 kg ľahšie ako Z300) - čo zo Z400 robia najľahší dvojvalcový modely vo svojej triede.

Ergonómia

Ergonómia

Uvoľnený trojuholník jazdca pojme širokú škálu jazdcov a jazdeckých situácií, čo prispieva k jeho priateľskému charakteru. Relatívne vzpriamená poloha jazdy a širšie riadidlá držia jazdca v ideálnej polohe pre aktívnu kontrolu, čo uľahčuje dynamické športové jazdenie.

Kompaktný, ľahký a efektívny

Kompaktný, ľahký a efektívny

Navrhovanie motora od začiatku umožnilo optimalizáciu rozloženia motora pre jeho veľkosť, hmotnosť a účinnosť. Nový motor je porovnateľný s veľkosťou modelu Z250 2013-2018. Početné snahy o zníženie hmotnosti udržujú váhu na minime - aj napriek väčšiemu objemu a výkonu. Čistý dizajn zbavený všetkých nepotrebných prvkov a upravené rozloženie umožňujú odľahčený vzhľad motora.

Nová spojka - Assist & Slipper Clutch

Nová spojka - Assist & Slipper Clutch

Kompaktnejšia spojka (ø139 mm >> ø125 mm) s menšími a ľahšími prvkami umožňujú ľahké ovládanie a lepšiu kontrolu.

Ľahký rám

Ľahký rám

Z400 má ľahký rám, podobný ako má Ninja H2. Znižuje "masu" motocykla a umožnuje ľahké ovládanie.

Silný priateľský dvojvalec

Silný priateľský dvojvalec

Disponuje objemom399 cm3. Nový motor poskytuje výrazne vyšší výkon v porovnaní s jeho predchodcom: 33,4 kW (+4,4 kW vs 2018 Z300). Vyšší výkon môže byť do značnej miery pripísaný novému väčšiemu airboxu ponúkajúcemu vyššiu účinnosť nasávania. Hladká odozva a bohatý krútiaci moment uľahčujú ovládanie plynu pre nových i skúsených jazdcov.

LED čelné svetlá

LED čelné svetlá

Ostrý pohľad a vysoká svietivosť. S týmyto LED lampani bude vaša cesta vždy dobre osvetlená.

 

Technológie Kawasaki