Novinka
Z 650 RS
Kawasaki

Z 650 RS

Ebony/Yellow

649 cm3
50,2 kW
7 795,-
Mám záujem
Modelový rok2025
StavNová
Motorradový dvojvalec
Prevodovka6st. manuál
Výška sedadla820 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)187 kg
Objem nádrže12 L
Technológie Kawasaki
Anti-lock Brake SystemANTIHOPPINGOVÁ SPOJKAIndikátor ekonomickej jazdyTrakčná kontrola Kawasaki (3-režimová)DUÁLNE ŠKRTIACE KLAPKY

Kawasaki Z650RS kombinuje retro štýl s modernou športovou technológiou. Výrazné štýlové tóny ako klasický okrúhly LED svetlomet, klasické prístrojové vybavenie, karoséria a farby ovplyvnené 70-tymi rokmi, plus dvojvalcový motor vytvárajú ohromujúci neo-retro referenčný bod segmentu. Kawasaki Z650RS je predurčená na to, aby zapôsobila na všetkých jazdcov svojím láskyplným destilovaným duchom RETROVOLUTION.

Engine     Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový dvojvalec

Zdvihový objem
649 cm³

Vŕtanie x zdvih
83 x 60 mm

Kompresný pomer
10.8:1

Ventilový rozvod
DOHC, 8 ventilov

Palivový systém
Fuel injection: Ø 36 mm x 2 with dual throttle valves

Štartovanie
Elektrické

Mazanie
Tlakové mazanie s polosuchou skriňou

Gear     Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
50,2 kW {68 PS} / 8 000 ot.

Maximálny krútiaci moment
64 N•m {6,5 kgf•m} / 6 700 ot.

Spotreba paliva
4,4 l/100 km

emisie CO2
107 g/km

Prevodovka
6-rýchlostná

Pohon nápravy
Puzdrová reťaz

Primárny prevodový pomer
2.095 (88/42)

Prevodový stupeň 1
2.438 (39/16)

Prevodový stupeň 2
1.714 (36/21)

Prevodový stupeň 3
1.333 (32/24)

Prevodový stupeň 4
1.111 (30/27)

Prevodový stupeň 5
0.966 (28/29)

Prevodový stupeň 6
0.852 (23/27)

Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna

Suspensions     Brzdy & Podvozok

Brzdy, predné
Dual semi-floating Ø 300 mm discs. Caliper: Dual piston

Brzdy, zadné
Single Ø 220 mm disc. Caliper: Single-piston

Odpruženie, predné
41 mm telescopic fork

Odpruženie, zadné
Horizontal Back-link with preload adjustment

Dimensions     Rám & Rozmery


Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou

Závlek kolesa
100 mm

Prepruženie kolesa – predné
125 mm

Prepruženie kolesa – zadné
130 mm

Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)

Pneumatika, zadná
160/60ZR17M/C (69W)

D x Š x V
2 065 x 800 x 1 115 mm

Rázvor kolies
1 405 mm

Svetlá výška
125 mm

Celkový objem palivovej nádrže
12 litrov

Výška sedadla
820 mm

Pohotovostná hmotnosť
187 kg

Moderný retro štýl

Moderný retro štýl

Rovnako ako Kawasaki Z900RS, aj Z650RS má nadčasový vzhľad. Ľahký a ležérny vzhľad modelu strednej hmotnosti odráža jeho priateľský charakter. Príťažlivosť tradičného motocykla je doplnená jednoduchými a modernými dizajnovými prvkami, ktoré umožňujú modelu Z650RS bezproblémovo zapadnúť do vášho každodenného života.

Duálna palubovka

Duálna palubovka

Ciferníky rýchlomeru a otáčkomera v analógovom štýle sú doplnené multifunkčným LCD displejom, ktorý zvýrazňuje retro štýl, ale obsahuje aj moderné funkcie.

Liate disky v starom štýle

Liate disky v starom štýle

Liate kolesá majú ploché lúče navrhnuté tak, aby vyzerali ako klasické kolesá s drôteným výpletom. Kolesá navrhnuté pomocou pokročilej analytickej technológie Kawasaki ponúkajú vyváženie nízkej hmotnosti a štýlového vzhľadu a prispievajú k ovládaniu a dizajnu vhodnému pre retro kategóriu.

Brzdy

Brzdy

Duálne ø300 mm predné a ø220 mm zadné poskytujú výdatnú brzdnú silu.  Vzhľad kotúčov je zladený s retro štýlom stroja.

Parallel-Twin motor

Parallel-Twin motor

Vzrušujúci motor Parallel Twin, optimalizovaný pre každodenné jazdenie ponúka rýchlu odozvu, vysoký výkon v nízkych a stredných otáčkach a priaznivú spotrebu paliva. Pri otvorení plynu si jazdci všimnú plynulý a silný charakter motora, ktorý ponúka vysokú úroveň ovládania a potešiteľný nával akcelerácie v nižších otáčkach.

Ľahký Trellis rám

Ľahký Trellis rám

Jedným z kľúčových faktorov, ktoré prispievajú k nízkej hmotnosti modelu Z650RS (viditeľné hneď, ako sa motocykel zdvihne z bočného stojana), je jeho inovatívny rám. S hmotnosťou 13,5 kg výrazne prispieva k ľahkému a prirodzenému ovládaniu motocykla.

Uvoľnená jazdná pozícia

Uvoľnená jazdná pozícia

Široké riadidlá a uvoľnená poloha pri jazde stavajú jazdca do prirodzenej, pohodlnej polohy, ktorá vzbudzuje dôveru a uľahčuje ovládanie širokému spektru jazdcov.