Z 900 RS
Ino Red
V životnom štýle, ktorý si vyberiete, nie je miesto pre faloš. Samotná Kawasaki má tradíciu poskytovať dnešným jazdcom hodnoty minulosti v skutočne autentickom modernom klasickom motocykli. Vnútorný duch legendy zo 70. rokov – pôvodného kráľa Z1 od Kawasaki – nachádza výraz v Z900RS, aby uspokojil samotnú podstatu jazdca, ktorým teraz ste.
Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec
Zdvihový objem
948 cm³
Vŕtanie x zdvih
73,4 x 56 mm
Kompresný pomer
10.8:1
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov
Palivový systém
Fuel injection: Ø 36 mm x 4 with sub-throttles
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou
Výkon & Prevodovka
Maximálny výkon
82 kW {111 PS} / 8 500 ot.
Maximálny krútiaci moment
98,5 N•m {10 kgf•m} / 6 500 ot.
Spotreba paliva
5,2 l/100 km
emisie CO2
124 g/km
Prevodovka
6-rýchlostná
Pohon nápravy
Puzdrová reťaz
Primárny prevodový pomer
1.627 (83/51)
Prevodový stupeň 1
2.917 (35/12)
Prevodový stupeň 2
2.059 (35/17)
Prevodový stupeň 3
1.650 (33/20)
Prevodový stupeň 4
1.409 (31/22)
Prevodový stupeň 5
1.222 (33/27)
Prevodový stupeň 6
0.967 (29/30)
Konečný prevodový pomer
2.800 (42/15)
Spojka
Mokrá viackotúčová
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Dual semi-floating 300 mm discs. Caliper: Dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston
Brzdy, zadné
Single 250 mm disc. Caliper: Single-piston
Odpruženie, predné
41 mm inverted fork with compression and rebound damping and spring preload adjustability
Odpruženie, zadné
Horizontal Back-link, gas-charged shock with rebound damping and spring preload adjustability
Rám & Rozmery
Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou
Závlek kolesa
98 mm
Prepruženie kolesa – predné
120 mm
Prepruženie kolesa – zadné
140 mm
Pneumatika, predná
120/70ZR17 M/C (58W)
Pneumatika, zadná
180/55ZR17 M/C (73W)
Uhol natočenia kolies Ľ/P
33° / 33°
Uhol natočenia kolies Ľ/P
33° / 33°
D x Š x V
2 100 x 865 x 1 150 mm
Rázvor kolies
1 470 mm
Svetlá výška
130 mm
Celkový objem palivovej nádrže
17 litrov
Výška sedadla
835 mm
Pohotovostná hmotnosť
215 kg (M40B/R) 216 kg (N40B/R)
Nadčasový štýl
Vďaka zmesi štýlových prvkov inšpirovaných Z1 a modernému spracovaniu - od ikonickej palivovej nádrže v tvare slzy až po inovatívny oválny LED zadný reflektor - ponúka Z900RS nadčasový vzhľad s vynikajúcou pozornosťou k detailu.
Prístrojová doska s Multi-Funkčným LCD
Rýchlomer v analógovom prevedení a otáčkomer sú doplnené multifunkčným displejom LCD, ktorý dopĺňa vzhľad retro štýlu modernými funkciami. LCD displej je ľahko čitateľný, negatívny (biele písmená na čiernom pozadí).
Disky kolies
Kolesá svojim vzhľadom imitujú klasické "špicové" disky.
Ikonická kvapkovitá nádrž
Jadro dizajnu z900RS-ky. Krásna kvapkovitá nádrž odkazuje na Z1-tku.
Koncové LED svetlo inšpirovaná Z1-tkou
Hladký dizajn celej sedlovky bol inšpirovaný "kačacím zobákom" na Z1-tke.
Okrúhle LED čelné svetlo
Mix retra and moderného dizajnu, veľké ø170 mm LED predné svetlo svieti bielym svetlom pre vynikajúcu viditeľnosť v noci.
Silný radový štvorválec
Rovnako ako model Z900RS, model Z900RS CAFE je vybavený motorom In-Line Four s objemom 948cc - konfiguráciou motora, ktorá prináša vynikajúcu rovnováhu výkonu a ovládateľnosti. Vyladený je na nižší stredný rozsah otáčok.
KTRC (Kawasaki TRaction Control)
Prispievajúc k bezoečnosti jazdca, model Z900RS CAFE je vybavený pokrokovou technológiou na podporu jazdcov značky Kawasaki. KTRC ponúka dva režimy, ktoré pokrývajú širokú škálu jazdných podmienok, a to buď s vyššou výkonnosťou jazdy pri športovom štýle jazdy alebo s nastavením na klzké povrchy. Systém je vypínateľný.
Assist & Slipper Clutch
Technológia spojky inšpirovaná pretekmi ponúka omnoho ľahší pocit na spojkovej páke, ako aj funkciu obmedzenia krútiaceho momentu, ktorá pomáha zabrániť blokovanie zadného kolesa pri podradení.
Radiálne brdziče
Hlavný valec prednej brzdy s radiálnym čerpadlom tiež prispieva k vynikajúcemu ovládaniu. Pre zvýšenie bezpečnosti pri brzdení je ABS štandardnou funkciou na modeli Z900RS CAFE.
Radiálne predné brdzy
Vpredu sú brzdové kotúče ø300 mm (účinný priemer: ø267 mm) uchytené protiľahlými monoblokovými strmeňmi s 4 piestikovým radiálnym uložením. Monoblokové predné brzdové strmene ponúkajú rýchly nábeh sily no úroveň brzdnej sily je veľmi ľahko ovládateľná a celková brzdná výkonnosť je vynikajúca. Monoblokové brdziče majú hliníkový povrch a laserové leptanie s logom Kawasaki, čo dodáva motocyklu vysoko kvalitný športový vzhľad.
Ľaký "trellis" rám
Tuhosť rámu a nastavenie geometrie podvozku poskytuje ľahkú a prirodzenú ovládateľnosť. Rovnako ako motor, aj podvozok reaguje preditktívne na jazdcove požiadavky.V súlade so svojou retro športovou charakteristikou je postoj Z900RS CAFE menej "prikrčený" ako pri Z900.
ø 41 mm obrátená vidlica
Inverzná vidlica s veľkým priemerom prispieva k vynikajúcemu komfortu a športovému jazdnému potenciálu. Odozva je bezproblémová, ponúkajúca bezpečnú manipuláciu v jazdných situáciách. Vysokokvalitná vidlica je vybavená nastaviteľnou kompresiou a možnosťou nastavenia tak, aby vyhovovalo preferencii jazdca a štýlu jazdy.
Zadné odpruženie Horizontal Back-Link
Na rozdiel od dvojitých tlmičov modelu Z1 je model Z900RS vybavený zadným zavesením Horizontal Back-Link od spoločnosti Kawasaki. Toto moderné zavesenie (ktorý je súčasťou modelov modelov Kawasaki Supersport a Supernaked) ponúka vyššiu úroveň športového jazdného potenciálu, ktorý inžinieri Kawasaki odmietli obetovať. Rovnako ako predná vidlica, zadné zavesenie poskytuje rovnováhu medzi komfortom jazdy a športovým výkonom.