Novinka
Z 900 RS SE
Kawasaki

Z 900 RS SE

Metallic Flat Spark Black / Metallic Matte Carbon Gray

948 cm3
82 kW
Mám záujem
Modelový rok2025
StavNová
Motorradový štvorvalec
Prevodovka6st. manuál
Výška sedadla845 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)215 kg
Objem nádrže17 L
Technológie Kawasaki
Anti-lock Brake SystemANTIHOPPINGOVÁ SPOJKAIndikátor ekonomickej jazdyTrakčná kontrola Kawasaki (3-režimová)DUÁLNE ŠKRTIACE KLAPKY

Vo vašom životnom štýle nie je miesto pre faloš. Ak hľadáte modernú klasiku s dedičstvom, ktorá prináša hodnoty včerajšieho dňa, no s technickými funkciami a vylepšeniami odpruženia zameranými na dnešné cesty, Z900RS SE je jedinou odpoveďou. Zadná jednotka Öhlins a preladené predné odpruženie spolu s ďalšími detailmi zodpovedajú vnútornému duchu legendy 70. rokov minulého storočia, ikonickej Z1. Pozrite sa, ukážte a choďte, Z900RS SE má všetko.

Engine     Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec

Zdvihový objem
948 cm³

Vŕtanie x zdvih
73,4 x 56 mm

Kompresný pomer
10.8:1

Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov

Palivový systém
Vstrekovanie: Ø 36 mm x 4 so škrtiacou klapkou

Štartovanie
Elektrické

Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou

Suspensions     Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Dvojité plávajúce 300 mm kotúče. Štvorpiestikové radiálne brzdiče

Brzdy, zadné
250 mm disk s jednopiestikovým brzdičom

Odpruženie, predné
41 mm obrátená vidlica s nastaviteľným pružením a predpätím

Odpruženie, zadné
Horizontal Back-link, nastaviteľný tlmič s plynovým zásobníkom

Gear     Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
82 kW {111 PS} / 8 500 ot.

Maximálny krútiaci moment
98,5 N•m {10 kgf•m} / 6 500 ot.

Spotreba paliva
5,2 l/100 km

emisie CO2
124 g/km

Prevodovka
6-rýchlostná

Pohon nápravy
Puzdrová reťaz

Primárny prevodový pomer
1.627 (83/51)

Prevodový stupeň 1
2.917 (35/12)

Prevodový stupeň 2
2.059 (35/17)

Prevodový stupeň 3
1.650 (33/20)

Prevodový stupeň 4
1.409 (31/22)

Prevodový stupeň 5
1.222 (33/27)

Prevodový stupeň 6
0.967 (29/30)

Konečný prevodový pomer
2.800 (42/15)

Spojka
Mokrá viackotúčová

Dimensions     Rám & Rozmery


Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou

Závlek kolesa
98 mm

Prepruženie kolesa – predné
120 mm

Prepruženie kolesa – zadné
140 mm

Pneumatika, predná
120/70ZR17 M/C (58W)

Pneumatika, zadná
180/55ZR17 M/C (73W)

D x Š x V
2 100 x 865 x 1 150 mm

Rázvor kolies
1 470 mm

Svetlá výška
140 mm

Celkový objem palivovej nádrže
17 litrov

Výška sedadla
845 mm

Pohotovostná hmotnosť
215 kg

Ikonická “Yellow Ball” farebná štylizácia

Ikonická “Yellow Ball” farebná štylizácia

Farebné prevedenie verzie SE je odkazom na legendárnu "Yellow ball", žlto-čiernu verziu pôvodnej oranžovo-hnedej "Fireball" z modelu Z1.

Brembo brzdy

Brembo brzdy

Predné brzdy Brembo(kotúče, brzdiče aj platničky) ponúkajú silnejší brzdný účinok a lepšiu kontrolu nad brzdením.

Odpruženie

Odpruženie

Zadné odpruženie Öhlins, ktoré dopĺňa obrátenú vidlicu s veľkým priemerom, ponúka zvýšený jazdný komfort.

Silný hladký štvorvalec

Silný hladký štvorvalec

Rovnako ako Z1, aj Z900RS je vybavená radovým štvorvalcom 948 ccm, ktorý vo svojej podstate ponúka vynikajúcu rovnováhu výkonu a ovládateľnosti. Vyladenie sa zameriava na nízky a stredný rozsah otáčok. 

Radiálne brzdové páčky

Radiálne brzdové páčky

Hlavný valec prednej brzdy s radiálnym čerpadlom tiež prispieva k vynikajúcemu ovládaniu a pocitu, ktorý ponúkajú strmene. Aby bola zaistená väčšia istota pri brzdení, je ABS štandardným prvkom modelu Z900RS SE.

KTRC (Kawasaki TRaction Control)

KTRC (Kawasaki TRaction Control)

Z900RS SE je vybavený pokročilou technológiou podpory jazdcov Kawasaki. KTRC ponúka dva režimy, ktoré pokrývajú širokú škálu jazdných podmienok a ponúkajú buď vylepšený športový jazdný výkon, alebo pokoj a istotu na klzkom povrchu. Systéme kontroly trakcie je vypínateľný.

Prvý zvukovo ladený výfuk od Kawasaki

Prvý zvukovo ladený výfuk od Kawasaki

Napriek tomu, že radové motory Kawasaki In-Line Four sú historicky známe svojimi skvelo znejúcimi výfukami, je to vôbec prvýkrát, čo spoločnosť Kawasaki uskutočnila zvukový výskum s cieľom vytvoriť ideálny model výfuku. Zvukové ladenie je navrhnuté tak, aby vyvolalo odozvu v srdci jazdca sa zameralo na počiatočný zvuk motora, na voľnobeh a jazdu v nízkych otáčkach, kde si jazdec najlepšie vychutná hlboký tón výfuku.

Asistenčná klzná spojka

Asistenčná klzná spojka

Technológia spojky inšpirovaná pretekami ponúka oveľa ľahší pocit z páčky, ako aj funkciu obmedzenia zadného krútiaceho momentu, ktorá pomáha predchádzať zablokovaniu zadných kolies pri podraďovaní.