NINJA ZX-4RR 40TH ANNIVERSARY EDITION 2024
Lime Green / Pearl Crystal White / Blue
V kategórii plnej športových modelov s objemom 400 cm3 predstavuje Kawasaki revolučný model
Supersport. Ninja ZX-4RR má v kompaktnom šasi 400 ccm radový štvorvalcový motor s
najlepším výkonom vo svojej triede. Na okruhu alebo na ulici, zažite vzrušenie z
bezprecedentnej sily Ninja ZX-4RR, vzrušujúce kvílenie pri vysokých otáčkach
a jeho ostré a svižné ovládanie vo vás určite prebudia spiaceho
pretekára.
Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec
Zdvihový objem
399 cm³
Vŕtanie x zdvih
57 x 39,1 mm
Kompresný pomer
12.3:1
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov
Palivový systém
Fuel Injection: Ø 34 mm x 4
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou
Výkon & Prevodovka
Maximálny výkon
57 kW {77 PS} / 14 500 ot.
Maximálny výkon s náporovým saním
58,7 kW {80 PS} / 14 500 ot.
Maximálny krútiaci moment
39 N•m {4 kgf•m} / 13 000 ot.
emisie CO2
120 g/km
Prevodovka
6-rýchlostná
Pohon nápravy
Puzdrová reťaz
Primárny prevodový pomer
2.029 (69/34)
Prevodový stupeň 1
2.929 (41/14)
Prevodový stupeň 2
2.056 (37/18)
Prevodový stupeň 3
1.619 (34/21)
Prevodový stupeň 4
1.333 (32/24)
Prevodový stupeň 5
1.154 (30/26)
Prevodový stupeň 6
1.037 (28/27)
Konečný prevodový pomer
3.429 (48/14)
Spojka
Mokrá viackotúčová
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Dual semi-floating ø290 mm discs. Caliper: Dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston
Brzdy, zadné
Single 220 mm disc. Caliper: Single-piston
Odpruženie, predné
ø37 mm inverted fork (SFF-BP) with spring preload adjustability, and topout springs
Odpruženie, zadné
Horizontal Back-link, BFRC lite gas-charged shock with piggyback reservoir, compression and rebound damping and spring preload adjustability, and top-out spring
Rám & Rozmery
Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou
Závlek kolesa
97 mm
Prepruženie kolesa – predné
120 mm
Prepruženie kolesa – zadné
124 mm
Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadná
160/60ZR17M/C (69W)
D x Š x V
1 990 x 765 x 1 110 mm
Rázvor kolies
1 380 mm
Svetlá výška
135 mm
Celkový objem palivovej nádrže
15 litrov
Výška sedadla
800 mm
Pohotovostná hmotnosť
189 kg
Mobilná konektivita
Technológia Bluetooth zabudovaná do prístrojovej dosky umožňuje pripojenie k smartfónom prostredníctvom smartfónovej aplikácie „RIDEOLOGY THE APP“, čo umožňuje jazdcom prístup k funkciám prístroja pre lepší zážitok z jazdy na motorke.
Úplne novýradový štvorvalec
Nový kvapalinou chladený štvorradový motor DOHC s objemom 399 cm3 posúva technologické hranice, aby pohodlne dosiahol vrchol triedy 400 cm3*. Vysokovýkonný motor, vyvinutý na základe know-how získaných z iných modelov Ninja ZX, ponúka špičkový výkon vo svojej triede a otáčky, ktoré presahujú 15 000 min-1.
Ergonómia pre ovládanie a komfort
Prirodzene agresívna jazdná pozícia (viac naklonená dopredu ako Ninja 400, ale stále mierne uvoľnená) umožňuje jazdcom využiť svižné ovládanie Ninja ZX-4R. Palivová nádrž pôsobí štíhlo, podporuje dobrý kontakt s motocyklom a zároveň tvar pevného sedadla uľahčuje presun hmotnosti jazdca pri športovej jazde a je pohodlný aj na dlhšie jazdy.
Výkon pri vysokých otáčkach
S červeným poľom nad 15 000 ot./min., ktoré naznačuje jeho neuveriteľný potenciál, je tento motor vybavený technológiou inšpirovanou závodmi, ktorú nájdete aj na Ninja ZX-10R. Vysoké otáčky poskytujú charakteristický, vzrušujúci zvuk motora charakteristický pre vysokovýkonnú Kawasaki In-Line Four.
Divoký štýl Ninja ZX
Agresívny štýl Ninja modelu Ninja ZX-4R, ktorý sa hodí k najvýkonnejšiemu stroju v triede 400 cm3, vyžaruje divokú auru neobmedzenej sily a výbušnej akcie.
Trellis rám s optimalizovaným vyvážením tuhosti
Tento mrežový rám vyrobený z vysokopevnostnej ocele, navrhnutý na základe pokročilej analýzy dynamickej tuhosti od Kawasaki, poskytuje potrebnú rovnováhu medzi pevnosťou a ohybom podvozku na dosiahnutie svižnej ovládateľnosti Ninja ZX-4R v štýle superšportu.
Predné duálne brzdové kotúče
Dva predné brzdové kotúče s priemerom 290 mm a radiálne monoblokové strmene ZX-4R poskytujú istý brzdný výkon a zároveň ponúkajú vynikajúci brzdný pocit, ktorý vzbudzuje dôveru na trati aj na ulici.
Obojstranné rýchloradenie
Rýchloradenie, ktoré umožňuje jazdcom ešte viac využiť vzrušujúci charakter motora Ninja ZX-4R, umožňuje radenie nahor a nadol bez spojky pre plynulé zrýchľovanie a ľahké spomaľovanie.
Špičkový výkon motora vo svojej triede
Kawasaki posúva výkon motora s objemom 400 cm3 na novú úroveň a dosahuje bezprecedentný výkon 57 kW (77 k). Kvílenie motora pri otáčkach nad 15 000 min-1 prispieva k nadšeniu jazdca. Povaha rýchlych otáčok a priama odozva plynu sú doplnené o flexibilný charakter, ktorý ponúka silný krútiaci moment v nízkych až stredných rozsahoch pre jazdu v meste, ako aj kričiaci výkon vo vysokých otáčkach ideálny pre šport alebo jazdu na dráhe.
Prémiové komponenty a funkcie
Štýl sa stretáva so substanciou a prvotriednym vybavením Ninja ZX-4R. Agresívny vzhľad dopĺňajú prémiové funkcie, ako sú farebná prístrojovka TFT poskytujúca jasné informácie, integrované jazdné režimy, ktoré spájajú trakčnú kontrolu a režimy výkonu pre jednoduché nastavenie stroja, a na ZX-4RR rýchloradenie.
Dizajn podvozku inšpirovaný svetovými superbikmi
Kľúčové rozmery podvozku (poloha ťažiska, poloha kyvného ramena, polohy osi motora, uhol riadenia atď.) boli inšpirované pretekárom Kawasaki World Superbike Ninja ZX-10RR, čím priniesli dizajn podvozku WorldSBK do triedy 400 cm3.
Farebné prístrojové vybavenie TFT s okruhovým režimom
4,3-palcový plne digitálny farebný TFT prístroj s voliteľnými režimami zobrazenia (Normal, Circuit) prehľadne zobrazuje tie najrelevantnejšie informácie, či už na ulici alebo na trati. Circuit Mode zobrazuje radenie prevodov, časy na kolo a otáčky nad 10 000 výraznejšie.
Vysokokvalitné odpruženie
Obrátená vidlica Ninja ZX-4R s ø 37 mm využíva vnútorné prvky SFFBP, aby ponúkla výkon na pretekárskej dráhe aj každodenné využitie, zatiaľ čo zadné odpruženie Horizontal Back-link ponúka progresívny charakter. Predná vidlica Ninja ZX-4RR ponúka zvýšenú nastaviteľnosť a obsahuje nastaviteľné predpätie pružiny.
Ram Air nasávanie
Doplnenie centrálne umiestneného nasávania vzduchu Ram Air bočným kanálom Ram Air, navrhnutý so spätnou väzbou od Ninja H2, smeruje vzduch do airboxu a prispieva k vyššiemu výkonu. Jeho agresívny vzhľad a zvuk nasávania prispievajú k zvukovému zážitku z radu In-Line Four a vizuálne identifikujú motocykel ako jeden z modelov Ninja ZX od Kawasaki.
Integrované jazdné režimy
Štyri integrované jazdné režimy (Sport, Road, Rain alebo Rider (manuálne)) uľahčujú výber úrovne trakčnej kontroly a režimu výkonu podľa aktuálnych jazdných podmienok.
LED svetlá
Od dvojitých svetlometov až po zadné svetlo inšpirované Ninja ZX-10R, všetko osvetlenie Ninja ZX-4R je LED.