Novinka
Ninja H2 SX SE
Kawasaki

Ninja H2 SX SE

Emerald Blazed Green / Metallic Diablo Black / Metallic Graphite Gray

998 cm3
147,1 kW
27 695,-
Mám záujem
Modelový rok2024
StavNová
Motorradový štvorvalec
Prevodovka6st. manuál
Výška sedadla835 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)267 kg
Objem nádrže19 L
Technológie Kawasaki
Anti-lock Brake SystemAuto Hi BeamANTIHOPPINGOVÁ SPOJKABlind-Spot DetectionIndikátor ekonomickej jazdyForward Collision WarningSignál núdzového zastaveniaIMU – jednotka merajúca zotrvačnosť.Kawasaki Cornering Management FunctionOvládanie motorovej brzdyKawasaki Electronic Control - zavesenieBrzdový systém KIBSKawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start SystemRežim rýchleho štartu KawasakiKawasaki Quick Shifter - rýchloradenieTrakčná kontrola Kawasaki (3-režimová)Motor s kompresoromElektronicky ovládané škrtiace klapkyMonitoring tlaku pneumatíkVehicle Hold AssistAdaptive Cruise Control

Nová Kawasaki Ninja H2 SX je najpokročilejším športovým Tourerom od Kawasaki vôbec. Dokonalá integrácia najvyšších štandardov technológie, výkonu a jazdného komfortu. Nové špecializované funkcie ako Auto Hi Beam a systém ARAS poskytujú skutočné výhody vrátane adaptívneho tempomatu a detekcie mŕtveho uhla. Do nového 6,5” farebného TFT prístrojového vybavenia je integrovaný informačný a zábavný systém Kawasaki SPIN. Zažite nadšenie z jedinečného vyváženého preplňovaného motora pre cestovanie na dlhé vzdialenosti aj každodenné jazdenie. Najlepšia technológia je tá, ktorá sa stáva prirodzeným rozšírením nás samých a oslobodzuje nás.

Engine     Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec s kompresorom

Zdvihový objem
998 cm³

Vŕtanie x zdvih
76 x 55 mm

Kompresný pomer
11.2:1

Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov

Palivový systém
Fuel injection: Ø 40 mm x 4 with dual injection

Štartovanie
Elektrické

Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou

Gear     Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
147,1 kW {200 PS} / 11 000 ot.

Maximálny krútiaci moment
137,3 N•m {14 kgf•m} / 8 500 ot.

Spotreba paliva
5,4 l/100 km

emisie CO2
128 g/km

Prevodovka
6-rýchlostná s radiacimi objímkami

Pohon nápravy
Puzdrová reťaz

Primárny prevodový pomer
1.480 (74/50)

Prevodový stupeň 1
3.077 (40/13)

Prevodový stupeň 2
2.429 (34/14)

Prevodový stupeň 3
2.045 (45/22)

Prevodový stupeň 4
1.727 (38/22)

Prevodový stupeň 5
1.524 (32/21)

Prevodový stupeň 6
1.348 (31/23)

Konečný prevodový pomer
2.444 (44/18)

Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna

 
Suspensions     Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Dual semi-floating 320 mm discs. Caliper: Dual radial-mount, Brembo Stylema monobloc, opposed 4-piston

Brzdy, zadné
Single 250 mm disc. Caliper: 2-piston

Odpruženie, predné
ø43 mm inverted fork with KECS-controlled rebound and compression damping, manual spring preload adjustability, and top-out springs

Odpruženie, zadné
New Uni Trak, BFRC lite gas-charged shock with piggyback reservoir, KECS-controlled compression and rebound damping, and electronically adjustable spring preload

 
Dimensions     Rám & Rozmery


Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou, s montážnou doskou pre kyvnú vidlicu

Závlek kolesa
103 mm

Prepruženie kolesa – predné
120 mm

Prepruženie kolesa – zadné
139 mm

Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)

Pneumatika, zadná
190/55ZR17M/C (75W)

D x Š x V
2 175 x 790 x 1 260 mm

Rázvor kolies
1 480 mm

Svetlá výška
130 mm

Celkový objem palivovej nádrže
19 litrov

Výška sedadla
835 mm

Pohotovostná hmotnosť
267 kg

AHB (automatické diaľkové svetlá)

AHB (automatické diaľkové svetlá)

Použitie kamerového senzora na vyhodnotenie jasu svetiel vozidiel pred vami, pouličného osvetlenia atď. AHB automaticky zapína alebo vypína diaľkové svetlá motocykla podľa potreby. Aby systém fungoval, musí byť prepínač nastavený na diaľkové svetlá, motocykel musí ísť rýchlosťou nad 20 km/h a musí byť tma. Keď je systém zapnutý, ikona zobrazená na obrazovke prístroja sa zobrazí nazeleno.

Adaptívny tempomat (Adaptive Cruise Control)

Adaptívny tempomat (Adaptive Cruise Control)

Pokročilejšia verzia elektronického tempomatu ACC udržiava rýchlosť nastavenú jazdcom, ale prispôsobuje rýchlosť vozidla tak, aby bola zachovaná vhodná vzdialenosť od vozidla vpredu.

KECS so Skyhook (verzia SE)

KECS so Skyhook (verzia SE)

KECS, poloaktívny elektronický systém odpruženia Kawasaki, sa prispôsobuje podmienkam na ceste a jazde v reálnom čase a poskytuje ideálne množstvo požadovaného pruženia. Aktualizovaný softvér obsahuje technológiu Skyhook, ktorá poskytuje ešte vyladenejšiu jazdu, čo prispieva k zvýšenému komfortu a pôžitku.

Brembo Stylema Monobloc brzdiče (SE)

Brembo Stylema Monobloc brzdiče (SE)

Na modeli SE ponúkajú vysokokvalitné monoblokové strmene Brembo Stylema vylepšenú kontrolu. Kompaktné, ľahké strmene minimalizujú vnútorný priestor zaberaný kvapalinou, čo umožňuje priamejšiu odozvu. Strmene Stylema sa veľmi rýchlo ochladzujú vďaka dizajnu, ktorý podporuje prúdenie vzduchu okolo brzdových doštičiek, priestoru okolo piestov a otvoru, ktorý umožňuje výstup vzduchu z centrálneho mostíka.

Asistent rozjazdu do kopcs (VHA)

Asistent rozjazdu do kopcs (VHA)

Aktivuje sa, keď jazdec zastaví a pevne stlačí brzdu (brzdy), VHA aktivuje zadnú brzdu, aby umožnil jazdcovi uvoľniť ruku/nohu.

Ochrana pred vetrom a aerodynamika

Ochrana pred vetrom a aerodynamika

Vďaka veľkému čelnému sklu a celoplošnej karosérii poskytuje Ninja H2 SX značnú ochranu pred vetrom, čo prispieva k pohodliu jazdca na dlhých jazdách. Okrem toho, že aerodynamicky tvarovaná karoséria prispieva k športovému štýlu, je prínosom aj pri jazde diaľničnou rýchlosťou.

Monitorovanie tlaku v pneumatikách (TPMS)

Monitorovanie tlaku v pneumatikách (TPMS)

TPMS nepretržite monitoruje tlak vzduchu v pneumatikách počas jazdy, čím zvyšuje istotu jazdca na dlhých túrach.

Vyvážený preplňovaný motor

Vyvážený preplňovaný motor

Motor navrhnutý tak, aby ponúkal výkon aj priaznivú spotrebu paliva, poskytuje maximálny výkon 200 k. Tuning zameraný na nízky a stredný rozsah otáčok uprednostňuje každodennú použiteľnosť v situáciách pri jazde na ulici pred priamym výkonom a pomáha dosiahnuť spotrebu paliva na úrovni spotreby Ninja 1000SX a Versys 1000.

KIPASS

KIPASS

Systém hlavného kľúča KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) umožňuje diaľkovú aktiváciu hlavného vypínača bicykla a zámku riadenia.

Kawasaki SPIN

Kawasaki SPIN

Kawasaki’s new smartphone-based infotainment app enables various third-party applications to be downloaded and displayed on the cockpit’s TFT display.

Čisté uchytenie kufrov

Čisté uchytenie kufrov

Nasadzovanie a vyberanie kufrov je jednoduché a pohodlné vďaka montážnemu systému. Po namontovaní sa kufre hladko integrujú so zadnou časťou stroja. Po odstránení dizajn uchytenia zaisťuje, že zadná časť stroja vyzerá stále dobre.

Komfortné sedenie pre dvoch

Komfortné sedenie pre dvoch

Ergonomicky navrhnuté predné sedadlo poskytuje pohodlie pri trávení dlhých hodín v sedle a umožňuje zmeny polohy pre športovejšie jazdenie. Sedadlá jazdca aj spolujazdca sú širšie ako predchádzajúce a majú upravené tvary. Hrúbka a hustota zvyšujú pohodlie jazdca a spolujazdca.

6.5” TFT display

6.5” TFT display

Veľký a ľahko čitateľný 6,5-palcový plnofarebný TFT display dodáva kokpitu high-tech nádych. Kompatibilita s Kawasaki SPIN, ktorá dopĺňa viacero režimov zobrazenia a konektivitu smartfónu, ponúka množstvo možností infotainmentu.

LED náklonové osvetlenie

LED náklonové osvetlenie

Svetlá aktivované náklonom zabudované do kapotáže pomáhajú osvetľovať cestu v zákrutách.

Signál núdzového zastavenia (ESS)

Signál núdzového zastavenia (ESS)

Počas prudkého brzdenia spôsobí ESS blikanie brzdového svetla, čím upozorňuje na rýchle spomalenie bicykla.

BSD (detekcia slepého uhla)

BSD (detekcia slepého uhla)

Zadný radarový senzor monitoruje okolie stroja a upozorňuje jazdca na prítomnosť vozidla, ktoré sa blíži v mŕtvom uhle.

FCW (varovanie pred kolíziou)

FCW (varovanie pred kolíziou)

Keď systém určí, že pokračovanie v momentálnej rýchlosti môže viesť ku kolízii s vozidlom vpredu, upozorní na to jazdca.