na showroomeNovinka
Z 900 SE
Kawasaki

Z 900 SE

Metallic Spark Black / Metallic Matte Graphenesteel Gray / Candy Lime Green BK2

948 cm3
92,2 kW
11 295,-
Mám záujem
Modelový rok2024
StavNová
Motorštvortaktný radový štvorvalec
Prevodovka6st. manuál
Výška sedadla820 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)213 kg
Objem nádrže17 L
Dostupné edície
Technológie Kawasaki
Anti-lock Brake SystemANTIHOPPINGOVÁ SPOJKAIndikátor ekonomickej jazdyTrakčná kontrola Kawasaki (3-režimová)DUÁLNE ŠKRTIACE KLAPKY

Vytvorená tak, aby vás ohromila. Nová Z900 SE je vybavená špeciálnymi funkciami, ktoré
ponúkajú sústredený a zároveň sofistikovaný zážitok z jazdy: prevrátená vidlica s veľkým
priemerom s väčšou nastaviteľnosťou doplnená zadným odpružením Öhlins S46, brzdové
vedenia z nehrdzavejúcej ocele, strmene Brembo M4.32 s prednými brzdovými
kotúčmi Brembo a špeciálna farebná schéma. Ovládnite cestu s najnovším
vyjadrením ducha Z.

Engine     Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec

Zdvihový objem
948 cm³

Vŕtanie x zdvih
73,4 x 56 mm

Kompresný pomer
11.8:1

Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov

Palivový systém
Fuel injection: Ø 36 mm x 4 with sub-throttles

Štartovanie
Elektrické

Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou

Gear     Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
92,2 kW {125 PS} / 9 500 ot.

Maximálny krútiaci moment
98,6 N•m {10,1 kgf•m} /

Spotreba paliva
5,7 l/100 km

Kit na zníženie výkonu 85 kW
Available

emisie CO2
132 g/km

Prevodovka
6-rýchlostná

Pohon nápravy
Puzdrová reťaz

Primárny prevodový pomer
1.627 (83/51)

Prevodový stupeň 1
2.692 (35/13)

Prevodový stupeň 2
2.059 (35/17)

Prevodový stupeň 3
1.650 (33/20)

Prevodový stupeň 4
1.409 (31/22)

Prevodový stupeň 5
1.222 (33/27)

Prevodový stupeň 6
1.034 (30/29)

Konečný prevodový pomer
2.933 (44/15)

Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna

Suspensions      Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Dual semi-floating 300 mm Brembo discs. Caliper: Dual radial-mount, Brembo M4.32 monobloc, opposed 4-piston

Brzdy, zadné
Single 250 mm disc. Caliper: Single-piston

Odpruženie, predné
41 mm inverted fork with compression and rebound damping and spring preload adjustability

Odpruženie, zadné
Horizontal Back-link, Öhlins S46 gas-charged shock with rebound damping and spring preload adjustability

Dimensions     Rám & Rozmery


Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou

Závlek kolesa
110 mm

Prepruženie kolesa – predné
120 mm

Prepruženie kolesa – zadné
140 mm

Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)

Pneumatika, zadná
180/55ZR17M/C (73W)

Uhol natočenia kolies Ľ/P
33° / 33°

D x Š x V
2 070 x 825 x 1 115 mm

Rázvor kolies
1 455 mm

Svetlá výška
145 mm

Celkový objem palivovej nádrže
17 litrov

Výška sedadla
820 mm

Pohotovostná hmotnosť
213 kg

 

Prvotriedne pruženie

Prvotriedne pruženie

Prevrátená vidlica zlatej farby s veľkým priemerom s väčšou nastaviteľnosťou je doplnená zadným tlmičom Öhlins S46 pre zvýšený komfort jazdy a vynikajúci pocit priľnavosti a ovládateľnosti. Zadné odpruženie je tiež vybavené nastavovaním predpätia, ktoré uľahčuje úpravu nastavení bez nástrojov tak, aby vyhovovalo tandemovej jazde alebo jazde s batožinou.

Brzdy Brembo

Brzdy Brembo

Predné brzdy s komponentmi Brembo ponúkajú silnejší brzdný výkon a prispievajú k ešte presnejšiemu ovládaniu a jednoduchšiemu použitiu. Predné kotúče Brembo ø300 mm a radiálne monoblokové strmene M4.32 sú doplnené hlavným valcom s radiálnym čerpadlom Nissin s opletom z nehrdzavejúcej ocele, ktoré poskytujú väčšiu brzdnú silu a lineárnejší priebeh pri ovládaní brzdovej páky.

Mobilná konektivita

Mobilná konektivita

Technológia Bluetooth zabudovaná do prístrojovej dosky umožňuje jazdcom bezdrôtové pripojenie k motocyklu. Pomocou aplikácie pre smartfóny „RIDEOLOGY APP“ je možné pristupovať k mnohým funkciám, čo prispieva k lepšiemu zážitku z jazdy na motocykli.

TFT farebná prístrojovka

TFT farebná prístrojovka

Nové plne digitálne farebné zariadenie TFT dodáva kokpitu špičkový vzhľad. Nový merač ponúka aj ďalšie funkcie, ktoré v predchádzajúcom modeli nie sú k dispozícii.

Jazdné režimy

Jazdné režimy

Jazdné režimy, ktoré spájajú KTRC a Power Mode, umožňujú jazdcom ľahko nastaviť trakčnú kontrolu a dodávku výkonu tak, aby vyhovovali danej jazdnej situácii. Jazdci si môžu vybrať z troch nastavení (Šport, Cesta, Dážď) alebo manuálneho nastavenia (Rider). V manuálnom režime Rider je možné každý zo systémov nastaviť nezávisle.

CeloLEDkové osvetlenie

CeloLEDkové osvetlenie

Nové LED svetlomety, obrysové svetlá, žiarovky na registračných značkách a smerové svetlá dodávajú modelu Z900 ostrejší nový štýl.

Nastavenie výkonu

Nastavenie výkonu

Voľba režimov Full Power alebo Low Power umožňuje jazdcom nastaviť dodávku výkonu podľa preferencií a podmienok. Režim nízkej spotreby obmedzuje výkon na približne 55% plného výkonu. (Znížený výkon, ktorý sa líši v závislosti od otáčok motora (ot / min) a polohy plynu, ponúka lepšiu ovládateľnosť.)

KTRC (Kawasaki Traction Control)

KTRC (Kawasaki Traction Control)

Kawasaki's advanced traction control system provides both enhanced sport riding performance and the peace of mind to negotiate low-traction surfaces with confidence. Three riderselectable modes offer progressively greater levels of intrusion to suit the riding situation and rider preference.

Nové pneumatiky

Nové pneumatiky

Nové pneumatiky Dunlop Sportmax Roadsport 2 prispievajú k ovládateľnému charakteru modelu Z900.

Posledná evolúcia Z Sugomi štýlu

Posledná evolúcia Z Sugomi štýlu

Kým charakteristické prvky sugomi modelu Z900 (skrčený postoj, nízko umiestnená hlava a vzpriamený chvost) zostávajú nezmenené, jeho pútavý štýl ťaží z mnohých aktualizácií, vďaka ktorým je jeho agresívny dizajn ešte ostrejší.