Novinka
Ninja 500 SE
Kawasaki

Ninja 500 SE

Passion Red / Metallic Flat Spark Black / Metallic Matte Dark Gray

451 cm3
33,4 kW
7 095,-
Mám záujem

"Vyjadrite svoj názor s úplne novým športovým motocyklom Ninja 500. Zatočte s agresívnym
štýlom, ktorým sú športové motocykle Ninja známe a udávajú tón s dvojvalcovým motorom s
objemom 451 cm3. Zažite legendárny výkon Ninja na športovom motocykli navrhnutom
tak, aby viedol dav."

Engine     Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový dvojvalec

Zdvihový objem
451 cm³

Vŕtanie x zdvih
70 x 58,6 mm

Kompresný pomer
11.3:1

Ventilový rozvod
DOHC, 8 ventilov

Palivový systém
Vstrekovanie paliva: Ø 32 mm x 2

Štartovanie
Elektrické

Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou


Gear     Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
33,4 kW {45,4 PS} / 9 000 ot.

Maximálny krútiaci moment
42,6 N•m {4,3 kgf•m} /

CO2 emission
89 g/km

Prevodovka
6-rýchlostná

Pohon nápravy
Puzdrová reťaz

Primárny prevodový pomer
2.029 (69/34)

Prevodový stupeň 1
2.929 (41/14)

Prevodový stupeň 2
2.056 (37/18)

Prevodový stupeň 3
1.619 (34/21)

Prevodový stupeň 4
1.333 (32/24)

Prevodový stupeň 5
1.154 (30/26)

Prevodový stupeň 6
1.037 (28/27)

Konečný prevodový pomer
3.071 (43/14)

Spojka
Mokrá viackotúčová

 
Suspensions     Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Jeden čiastočne plávajúci 310 mm kotúč. Brzdový strmeň: dvojpiestikový

Brzdy, zadné
Jeden 220 mm kotúč, strmeň: dvojpiestikový.

Odpruženie, predné
ø41 mm teleskopická vidlica

Odpruženie, zadné
Plynový tlmič Uni-Trak s nastaviteľným predpätím

DimensionsRám & Rozmery


Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou

Závlek kolesa
92 mm

Prepruženie kolesa – predné
120 mm

Prepruženie kolesa – zadné
130 mm

Pneumatika, predná
110/70R17M/C 54H

Pneumatika, zadná
150/60R17M/C 66H

D x Š x V
1 995 x 730 x 1 120 mm

Rázvor kolies
1 375 mm

Svetlá výška
145 mm

Celkový objem palivovej nádrže
14 litrov

Výška sedadla
785 mm

Pohotovostná hmotnosť
172

Nový motor s väčším objemom

Nový motor s väčším objemom

Plynulé a silné zrýchlenie je k dispozícii pootočením zápästia vďaka novému motoru s objemom 451 cm3. Zrýchlenie je svižné vďaka veľkému množstvu výkonu v rozsahu nízkych až stredných otáčok. Vďaka dobre vyváženému výstupnému výkonu a silnému zrýchleniu v celom rozsahu otáčok, kombinácia tohto motora s ľahkým podvozkom robí stroj vhodný pre širokú škálu jazdných situácií vrátane každodenného jazdenia.

Ľahký Trellis rám

Ľahký Trellis rám

Ninja 500 má mriežkový rám podobný dizajnu ako Ninja H2. Pokročilá analýza dynamickej tuhosti Kawasaki bola použitá na zabezpečenie optimálnej tuhosti pri nízkej hmotnosti. Motor je pevne uložený a používa sa ako namáhaný prvok. Konštrukcia rámu výrazne prispieva k nízkej pohotovostnej hmotnosti motocykla.

Ľahký a ovládateľný podvozok

Ľahký a ovládateľný podvozok

Kľúčom je jednoduché použitie, pretože kompaktné šasi bolo navrhnuté tak, aby bolo užívateľsky čo najpríjemnejšie. Predvídateľná ovládateľnosť vďaka podvozku koncipovanému s nízkou hmotnosťou, manévrovateľnosťou a centralizáciou hmoty poskytuje vynikajúci pocit a inšpirujúcu sebadôveru pre širokú škálu jazdcov. Jednoduchá manipulácia uľahčuje aj manévrovanie pri parkovaní.

Prvotriedny, intenzívny dizajn

Prvotriedny, intenzívny dizajn

Bez ohľadu na to, z akého uhla sa na Ninja 500 pozeráte, jeho výrazná predná časť a elegantné plynulé línie jasne ukazujú, že ide o člena rodiny Ninja so vzhľadom veľkých motocyklov. Tvar celoplošnej karosérie podporuje pocit jednoty s jazdcom a pomáha mu cítiť sa v jednote s motocyklom.

Vynikajúci jazdný komfort a ochrana proti vetru

Sedadlá s hrubým čalúnením a uretánom prispievajú k vynikajúcemu komfortu jazdy. Veľkoobjemová karoséria Ninja 500 tiež ponúka skvelú ochranu pred vetrom, čo ďalej prispieva k pohodliu pri jazde.

 
[Silný a priateľský motor s objemom 451 cm3]

Silný a priateľský motor s objemom 451 cm3

Výkon motora s objemom 451 cm3 sa nachádza v celom rozsahu otáčok, aby ho jazdci mohli ľahko používať bez ohľadu na to, aký druh jazdy práve vykonávajú, od výkonu v nízkej rýchlosti cez zrýchlenie až po vrcholné otáčky pre jazdu po diaľnici. Motor v novom Ninja 500 je pripravený na všetko.

 
[Najnovší dizajn Ninja „Face“]

Najnovší dizajn Ninja „Face“

„Tvár“ Ninja 500 je založená na dvoch novo navrhnutých kompaktných svetlometoch. Pod nimi vyčnievajú dva spojlery a dotvárajú výrazný vzhľad.

 
[Ľahká, predvídateľná manipulácia]

Ľahká, predvídateľná manipulácia

Podvozok má krátky rázvor/dlhú kyvnú vidlicu v štýle superšportu. Dizajn je doplnený o optimalizované nastavenie trailu, ktoré poskytuje ľahké a prirodzené ovládanie. Nízka hmotnosť motocykla tiež prispieva k ľahkej manipulácii a uľahčuje manévrovanie pri zosadnutí, napríklad pri parkovaní.

 
[Splývavá, vrstvená karoséria]

Splývavá, vrstvená karoséria

Karoséria novej Ninja 500, ktorá sa pohybuje spredu dozadu s plynulým vrstveným dizajnom, ponúka svieži dojem, zatiaľ čo športové prvky dodávajú stroju účelný vzhľad inšpirovaný pretekmi, na ktorý budú majitelia hrdí.

 
[KIPASS]

KIPASS

KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) je systém hlavného kľúča, ktorý umožňuje diaľkovú aktiváciu hlavného vypínača motocykla a zámku riadenia.

 
[Asistenčná a klzná spojka]

Asistenčná a klzná spojka

Kawasaki's Assist & Slipper Clutch má za úlohu ľahké zatiahnutie spojky pre ešte príjemnejšiu a ovládateľnejšiu jazdu v každodenných situáciách a zníženie poskakovania pri podradení smerom dole pre lepšiu športovú jazdu a väčšiu istotu.

 
[Brzdové kotúče s ø310 mm]

Brzdové kotúče s ø310 mm

Poloplávajúci predný kotúč Ninja 500 s priemerom ø 310 mm ponúka istý brzdný výkon s dodatočnou istotou ABS.

 
[Uvoľnená, športová jazdná poloha]

Uvoľnená, športová jazdná poloha

Uvoľnený trojuholník jazdca pojme širokú škálu veľkostí jazdcov a jazdných situácií. V porovnaní s niektorými inými modelmi (ktorých trochu extrémna jazdná poloha ohrozuje pohodlie), zvýšená poloha rukoväte a pozícia chodidla vpredu dáva jazdcovi pozíciu na ovládanie motocykla a zároveň ponúka pohodlie.

 
[Prístrojové vybavenie s pripojením k smartfónu]

Prístrojové vybavenie s pripojením k smartfónu

Úplný LCD prístrojový panel na štandardných modeloch a TFT displej na modeloch SE ponúkajú pripojenie k smartfónu, čo umožňuje jazdcom spojiť sa so svojimi strojmi a vychutnať si upozornenia na displeji, záznamy z jazdy a komunitné funkcie.

 
[Dôvera-inšpirujúci dosah na zem]

Dôvera-inšpirujúci dosah na zem

Zatiaľ čo výška sedadla je 785 mm, tenký dizajn sedadla a zadnej časti motora poskytuje jazdcom nerušenú líniu, aby ich nohy dosiahli na zem. Plochý tvar sedadla ponúka dostatočné polstrovanie v prednej časti bez obetovania pohodlného dosahu na zem, čo pomáha jazdcom užívať si motocykel s istotou.