Ninja ZX-10RR
Metallic Matte Graphenesteel Gray
Môžete poraziť všetkých protivníkov, ale vždy je tu výzva, ktorej musíte čeliť, tá vo vás. Pre tých, ako ste vy, ktorí sa postavia akejkoľvek výzve, sme vyvinuli motocykel, ktorý si skutočný šampión zaslúži. Nové Ninja ZX-10R a Ninja ZX-10RR majú to, čo je potrebné na víťazstvo: úplne novú aerodynamickú karosériu s integrovanými krídelkami, malé a ľahké LED svetlomety, TFT farebné prístroje a konektivitu so smartfónom plus aktualizácie odvodené od odborných znalostí Kawasaki Racing Team World Superbike.
Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec
Zdvihový objem
998 cm³
Vŕtanie x zdvih
76 x 55 mm
Kompresný pomer
13.0:1
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov
Palivový systém
Fuel injection: Ø 47 mm x 4 with dual injection
Zapaľovanie
Digital
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou, s olejovým chladičom
Výkon & Prevodovka
Maximálny výkon
149,3 kW {203 PS} /
Maximálny výkon s náporovým saním
156,8 kW {213 PS} / 13 200 ot.
Maximálny krútiaci moment
114,9 N•m {11,7 kgf•m} / 11 400 ot.
Spotreba paliva
6 l/100 km
emisie CO2
140 g/km
Prevodovka
Kazetová, 6-rýchlostná
Pohon nápravy
Puzdrová reťaz
Primárny prevodový pomer
1.681 (79/47)
Prevodový stupeň 1
2.600 (39/15)
Prevodový stupeň 2
2.158 (41/19)
Prevodový stupeň 3
1.882 (32/17)
Prevodový stupeň 4
1.650 (33/20)
Prevodový stupeň 5
1.476 (31/21)
Prevodový stupeň 6
1.304 (30/23)
Konečný prevodový pomer
2.412 (41/17)
Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Dual semi-floating 330 mm Brembo discs. Caliper: Dual radial-mount, Brembo M50 monobloc, opposed 4-piston
Brzdy, zadné
Single 220 mm disc. Caliper: Single piston
Odpruženie, predné
43 mm inverted Balance Free Front Fork with external compression chamber, compression and rebound damping and spring preload adjustability, and top-out springs.
Odpruženie, zadné
Horizontal Back-link with BFRC lite gas-charged shock, piggyback reservoir, compression and rebound damping and spring preload adjustability, and top-out spring
Rám & Rozmery
Typ rámu
Rám typu twin spar, liaty hliník
Závlek kolesa
105 mm
Prepruženie kolesa – predné
120 mm
Prepruženie kolesa – zadné
115 mm
Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadná
190/55ZR17M/C (75W)
Uhol natočenia kolies Ľ/P
27° / 27°
D x Š x V
2 085 x 750 x 1 185 mm
Rázvor kolies
1 450 mm
Svetlá výška
135 mm
Celkový objem palivovej nádrže
17 litrov
Výška sedadla
835 mm
Pohotovostná hmotnosť
207 kg
Integrované prítlačné krídla
Krídla zabudované do prednej kapotáže vytvárajú prítlak, ktorý pomáha udržiavať predné koleso na zemi počas silnej akcelerácie.
TFT prístrojovka
Nové kompaktné digitálne farebné TFT prístrojové vybavenie dáva kokpitu technicky vycibrený vzhľad. Nový merač tiež ponúka ďalšie funkcie nedostupné pre predchádzajúci model.
Ninja štýl novej generácie
Aerodynamická predná kapota inšpirovaná pretekmi, zvýraznená kompaktnými LED svetlometmi, novým saním Ram Air a vyšším čelným sklom, je „tvárou“ Ninja ZX-10R novej generácie.
Smartphone Connectivity
A Bluetooth chip built into the instrument panel enables riders to connect to their motorcycle wirelessly. Using the smartphone application “RIDEOLOGY THE APP,” a number of instrument functions can be accessed, contributing to an enhanced motorcycling experience.
Integrované jazdné režimy: Sport, Road, Rain, Rider (Manual)
Režimy, ktoré prepájajú S-KTRC a palivové mapy, umožňujú jazdcom efektívne nastaviť riadenie pohonu a dodávku výkonu tak, aby vyhovovali danej jazdnej situácii.
Aerodynamická jazdná pozícia
Aktualizované polohy riadidiel a stupačiek prispievajú k agresívnejšej jazdnej polohe zameranej na okruh, zatiaľ čo nový dizajn sedadla pomáha jazdcom minimalizovať odpor, keď sú skrčení za čelným sklom.
Tempomat - Electronic Cruise Control
Tempomat Kawasaki umožňuje udržiavať požadovanú rýchlosť jednoduchým stlačením tlačidla. Po aktivácii nemusí jazdec neustále pridávať plyn. Znižuje sa tak tlak na pravú ruku pri cestovaní na veľké vzdialenosti, čo umožňuje uvoľnenú jazdu a prispieva k vysokej úrovni jazdného komfortu.
Olejový chladič
Olejový chladič s nezávislým okruhom zostrojený na základe reálnych skúseností z WSBK.
Silný kvapalinou chladený radový štvorvalec 998 cm3
Aktualizácia výkonného motora Ninja ZX-10R ponúka čistejšie emisie pri zachovaní výkonu jeho predchodcu.
Vysoko výkonný brzdný systém Brembo
Dvojité monoblokové strmene Brembo M50 na veľkých diskoch ø330 mm, špeciálne pripravený hlavný valec radiálneho čerpadla a oceľovo opletené lanká závodnej kvality poskytujú brzdný výkon na ďalšej úrovni. * Oceľové opletené hadice iba na Ninja ZX-10RR
Vysoko kvalitné odpruženie
Viac na okruh zameraných nastavení - to je pruženie BFF (Balance Free Front Fork) vyvinuté pre WSBK a pruženie BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) uľahčujú prenos hmotnosti spredu-zozadu a prispievajú k ľahkej manipulácii.
Ľahká ovládateľnosť
Aktualizácia geometrie podvozku, ktorá dopĺňa vysoko oceňovanú stabilitu modelu 2019, prispieva k zvýšeniu výkonu v zákrutách a ľahkej ovládateľnosti.
Nová prevodovka
Prevodové pomery modelu Ninja ZX-10R boli ideálne pre jazdu na okruhu. Väčšie zadné ozubené koleso (39T >> 41T) a kratšie prevodové stupne pre 1., 2. a 3. prevodový stupeň ponúkajú silné zrýchlenie v nízkom a strednom rozsahu pre rýchlejšie výjazdy zo zákruty ako aj rýchlejšiu akceleráciu.
Kawasaki River Mark
Ako uznanie jeho úspechu na majstrovstvách sveta superbikov bolo udelené špeciálne povolenie na použitie loga River Mark na Ninja ZX-10R. Toto je prvé použitie loga na nepreplňovanom modeli sériovej výroby.