autorizovaný predajca autorizovaný predajca
Novinka
Z H2 SE
Kawasaki

Z H2 SE

Metallic Matte Graphenesteel Gray / Ebony

998 cm3
147,1 kW
20 895,-
Mám záujem
Modelový rok2024
StavNová
Motorradový štvorvalec
Prevodovka6st. manuál
Výška sedadla830 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)240 kg
Objem nádrže19 L
Dostupné edície
Technológie Kawasaki
Anti-lock Brake SystemANTIHOPPINGOVÁ SPOJKATempomatIndikátor ekonomickej jazdyIMU – jednotka merajúca zotrvačnosť.Kawasaki Cornering Management FunctionKawasaki Electronic Control - zavesenieBrzdový systém KIBSRežim rýchleho štartu KawasakiKawasaki Quick Shifter - rýchloradenieTrakčná kontrola Kawasaki (3-režimová)Motor s kompresoromElektronicky ovládané škrtiace klapky

Prišiel ďalší level Supernaked. Nová Z H2 SE je posilnená jedinečnou technológiou Kawasaki Supercharger s novými špecializovanými funkciami poskytujúcimi bezkonkurenčný výkon. Nové elektronické odpruženie Showa s technológiou Skyhook, brzdové strmene Brembo zo série H2, plus nová farba a grafika, kombinujú vaše emócie až za hranice.

 

Engine    Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec s kompresorom

Zdvihový objem
998 cm³

Vŕtanie x zdvih
76 x 55 mm

Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov

Palivový systém
Fuel injection: Ø40 mm x 4

Štartovanie
Elektrické

 
Gear     Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
147,1 kW {200 PS} / 11 000 ot.

Maximálny krútiaci moment
137 N•m {14 kgf•m} / 8 500 ot.

emisie CO2
134 g/km

Prevodovka
6-rýchlostná s radiacimi objímkami

Prevodový stupeň 1
3.077 (40/13)

Prevodový stupeň 2
2.471 (42/17)

Prevodový stupeň 3
2.045 (45/22)

Prevodový stupeň 4
1.727 (38/22)

Prevodový stupeň 5
1.524 (32/21)

Prevodový stupeň 6
1.348 (31/23)

Konečný prevodový pomer
2.556 (46/18)

Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna

 
Suspensions      Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Dual semi - floating 320mm discs, Caliper: Dual radial - mount, Brembo Stylema monobloc, opposed 4-piston

Brzdy, zadné
Single 260mm disc. Caliper: single - piston

Odpruženie, predné
ø43 mm inverted fork (SFF-CA) with KECS-controlled compression and rebound damping, manual spring preload adjustability, and top-out springs

Odpruženie, zadné
New Uni Trak, BFRC lite gas-charged shock with piggyback reservoir, KECS-controlled compression and rebound damping, manual spring preload adjustability, and top-out spring

 
Dimensions     Rám & Rozmery

Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou

Závlek kolesa
104 mm

Prepruženie kolesa – predné
120 mm

Prepruženie kolesa – zadné
134 mm

Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)

Pneumatika, zadná
190/55ZR17M/C (75W)

D x Š x V
2 085 x 815 x 1 130 mm

Rázvor kolies
1 455 mm

Svetlá výška
140 mm

Celkový objem palivovej nádrže
19 litrov

Výška sedadla
830 mm

Pohotovostná hmotnosť
240 kg

 

Vyvážený Supercharged motor

Vyvážený Supercharged motor

Preplňovaný motor vám umožňuje zažiť výkon až 200koní.  Z H2 eliminuje možný nárast hmotnosti, ktorý ide obvkle spolu s nárastom výkonu použitím preplňovaného motora. 16-ventilový ventil DOHC s objemom 998 cm3 v rade so štyrmi valcami generuje vysoký maximálny výkon 147 kW (200 k), pričom zostáva ľahký a kompaktný. Vytvára intenzívnejšie zrýchlenie ako vám môže poskytnúť motor s atmosferickým nasávaním.

 KECS so Showa Skyhook technológiou

KECS so Showa Skyhook technológiou

KECS, poloaktívny elektronický systém pruženia Kawasaki, sa v reálnom čase prispôsobuje cestným a jazdným podmienkam a poskytuje tak ideálne požadované množstvo tlmenia. KECS kombinuje mechanické komponenty na vysokej úrovni s najnovšou technológiou elektronického riadenia. Jednak pružnosť ponúkajúca jazdný komfort v najrôznejších jazdných situáciách, ako aj pevné tlmenie uľahčujúce športové jazdenie. V dažďovom režime Showa’s Skyhook EERA (Electronically Equipped Ride Adjustment) ponúka ešte bezpečnejšiu jazdu.

Brzdový systém

Brzdový systém

Aby bola jazda bezpečná vo všetkých rýchlostiach Z H2 potrebuje brdzový systéme zodpovedajúci jeho výkonu. Predné brzdy sú vybavené monoblokovými strmeňmi Brembo M4.32. Ich vysoko tuhé jednodielne konštrukcie sú vyrobené z liateho hliníkového bloku a vyznačujú sa silnou brzdnou silou. Strmene sú radiálne namontované, čo ďalej prispieva k ich vysokej výkonnosti.   Hlavný valec Nissin jemne vyladený s pôvodným nastavením Kawasaki, ponúka funkčnosť dokonale prispôsobenú charakteru Z H2, umožňujúc jazdcom nielen kontrolovať spomalenie z rôznych rozsahov rýchlostí, ale tiež použiť brzdy na začatie prenosu hmotnosti na zmenu polohy motocykla pri prejazde zákrutami.

 Plnofarebná TFT prístrojovka

Plnofarebná TFT prístrojovka

Prístrojový panel komplexne zobrazuje rôzne informácie na plnofarebnej TFT LCD obrazovke. Má tiež funkcie, ktoré vám pomôžu spravovať denný prevádzkový stav vozidla a plán jazdy. Funkcie displeja zahŕňajú digitálny rýchlomer, ukazovateľ polohy prevodového stupňa, ukazovateľ radenia, počítadlo kilometrov, denné počítadlo kilometrov, ukazovateľ paliva, zostávajúci dojazd, aktuálnu / priemernú spotrebu paliva, vonkajšiu teplotu, teplotu chladiacej kvapaliny, hodiny, ukazovateľ ekonomickej jazdy, indikátor IMU, indikátor KIBS, tlak a teplotu.

 Mobilná konektivita

Mobilná konektivita

Tento model je vybavený funkciou pripojenia k smartphonu, ktorá umožňuje pripojenie cez Bluetooth. Pretože k systému je možné pristupovať prostredníctvom technológie Bluetooth, nie je potrebné pripájať káble, čo znamená, že sa dramaticky zvyšuje pohodlie ovládania. Okrem kontroly informácií o stroji a zaznamenávania a sťahovania protokolov je možné na diaľku pripraviť aj nastavenia, ako napríklad režimy jazdy.   Čip Bluetooth zabudovaný v prístrojovej doske umožňuje jazdcom bezdrôtové pripojenie k ich motocyklu. Pomocou aplikácie smartfónu „RIDEOLOGY THE APP“ je možné získať prístup k viacerým funkciám prístrojov, čo prispieva k vylepšenému zážitku z jazdy na motorke.

 Design Concept: SUGOMI & Minimalist

Design Concept: SUGOMI & Minimalist

Styling vlajkovej lode série Z bol tvarovaný podľa koncepcie dizajnu SUGOMI a Minimalist. Jeho dynamická krčiaca sa forma, ktorá pripomína predátora pripraveného k útoku a asymetrický prívod vzduchu Ram na ľavej strane sú prvkami jeho prudko intenzívneho a vysoko individualistického dizajnu SUGOMI. Jeho kompaktný podvozok je produktom minimalistickej filozofie dizajnu so všetkými funkčnými časťami, ktoré sú zobrazené jednoducho, bez rozkvetu a sú vyrobené čo najmenšie. Naopak, výrazné zobrazenie nového oceľového rámu iba zdôrazňuje jeho dôležitosť - funkčne, aj ako štylizačného prvku. A nakoniec, pri diskusii o štýle Z H2 by sa nemalo zabudnúť na význam značky Kawasaki River Mark zobrazeného na kapote svetlometu. Jeho použitie je určené iba pre stroje poháňané preplňovanými motormi, čo potvrdzuje rolu Z H2 ako vlajkového modelu.

 Tempomat

Tempomat

  Tempomat spoločnosti Kawasaki umožňuje jednoduché udržiavanie požadovanej rýchlosti jednoduchým stlačením tlačidla. Po aktivácii jazdec nemusí plynule pridávať plyn. Znižuje to stres na pravej ruke pri cestovaní na veľké vzdialenosti, čo umožňuje uvoľnenú jazdu a prispieva k vysokej úrovni jazdného komfortu. Ovládanie elektronického tempomatu sa pohodlne aktivuje z ľavej rukoväte.
420/5000       Tempomat spoločnosti Kawasaki umožňuje jednoduché udržiavanie požadovanej rýchlosti jednoduchým stlačením tlačidla. Po aktivácii jazdec nemusí plynule pridávať plyn. Znižuje to stres na pravej strane pri cestovaní na veľké vzdialenosti, čo umožňuje uvoľnenú jazdu a prispieva k vysokej úrovni jazdného komfortu. Ovládanie elektronického tempomatu sa pohodlne aktivuje z ľavej rukoväte.

LED osvetlenie

LED osvetlenie

Všetky svetlá - vrátane svetlometov, zadných svetiel, smerových svetiel a svetiel poznávacej značky - sú vybavené LED žiarovkami. Nízka spotreba energie a vysoká životnosť zlepšujú udržiavateľnosť a zároveň poskytujú vysokú intenzitu svetla. Živé zafarbenie svetla prispieva k vynikajúcej viditeľnosti z okolia a významne prispieva k zvýšenej bezpečnosti pri jazde v noci.   Rámový svetlomet tiež ovplyvňuje štýl a vytvára inovatívny vzhľad, ktorým sa stroj sa líši od predchádzajúcich naháčov.

Trellis rám

Trellis rám

Špeciálne navrhnutý rám Z H2, ktorý je schopný využiť plný výkon preplňovaného motora, ponúka kombináciu vysokorýchlostnej stability a ľahkého ovládania, ktoré uľahčuje ovládanie pri jazde v meste alebo na kľukatých cestách - zdanlivo protichodných situáciach. Kompaktný rám, ideálny základ pre formu naháča má vyváženú tuhosť a flexibilitu na vysokej úrovni, čo umožňuje riešiť celý rad jazdných situácií.

 Asistenčná klzná spojka

Asistenčná klzná spojka

Pomocná vačka redukuje zaťaženie pružiny spojky pre ľahšie ovládanie páky spojky, čo pomáha znižovať únavu jazdca v mestských jazdných situáciách, ako je napríklad jazda v dopravných zápchach. Klzná spojka zmierňuje tlak zo spätného momentu, čím pomáha zabrániť šmyku zadnej pneumatiky pri preradení na nižší prevod.

 KQS (Kawasaki Quick Shifter) - rýchloradenie

KQS (Kawasaki Quick Shifter) - rýchloradenie

Pri otáčkach motora (ot./min.) nad 2 500 min-1 umožňuje KQS radenie smerom nahor a nadol bez spojky. Rýchloradenie, ktoré dopĺňa výkonnú prevodovku je možné využiť nielen pri športovej jazde, ale aj pri jazde v meste a na dráhe. Umožňuje rýchle radenie smerom nahor a nadol, čo uľahčuje plynulé zrýchlenie a spomalenie.   Počas zrýchlenia systém zistí, že bola aktivovaná radiaca páka, a vyšle signál do ECU, aby prerušil zapaľovanie, takže nastane plynulé preradenie na ďalší prevodový stupeň bez toho, aby ste museli používať spojku.   Počas spomaľovania systém KQS automaticky riadi otáčky motora a umožňuje vám radenie nadol bez použitia spojky.   Systém využíva bezkontaktný senzor, ktorý prispieva k jeho vysokej spoľahlivosti.

 Pokročilý elektronický systém

Pokročilý elektronický systém

Pokročilý elektronický balík Z H2 obsahuje množstvo elektronických riadiacich systémov, ako sú KTRC, KCMF a KIBS, ako aj IMU, ktorý poskytuje spätnú väzbu z podvozku pre KIBS a KTRC. Tieto systémy podpory jazdca poskytujú pokoj pri zvládnutí výkonu preplňovaného motora a zároveň poskytujú širokú škálu informácií. Elektronický tempomat a KQS tiež zvyšujú pohodlie pri jazde.   Navyše výber z troch režimov výkonu a integrovaných jazdných režimov, ktoré spájajú KTRC a výkonové režimy, je stroj extrémne ľahko ovládateľný a umožňuje jazdcom sústrediť sa na svoju jazdu.

Spínače na riadidlách

Spínače na riadidlách

Spínače na riadidlách umožňujú jazdcom nastavenie a zobrazenie funkcií bez toho, aby došlo k uvoľneniu úchopu. Ľavý spínač sa používa na ovládanie elektronického tempomatu, vykonávanie zmien na displeji a aktualizáciu nastavení, zatiaľ čo pravý spínač rukoväte sa používa na prístup k ponukám nastavení stroja.