autorizovaný predajca autorizovaný predajca
Novinka
Ninja ZX-10RR
Kawasaki

Ninja ZX-10RR

Lime Green

998 cm3
154,5 kW
28 595,-
Mám záujem
Modelový rok2024
StavNová
Motorradový štvorvalec
Prevodovka6st. manuál
Výška sedadla835 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)207 kg
Objem nádrže17 L
Dostupné edície
Technológie Kawasaki
Anti-lock Brake SystemTempomatIndikátor ekonomickej jazdyIMU – jednotka merajúca zotrvačnosť.Kawasaki Cornering Management FunctionOvládanie motorovej brzdyBrzdový systém KIBSRežim rýchleho štartu KawasakiKawasaki Quick Shifter - rýchloradenieŠportová trakčná kontrola S-KTRCElektronicky ovládané škrtiace klapky

Môžete poraziť všetkých protivníkov, ale vždy je tu výzva, ktorej musíte čeliť, tá vo vás. Pre tých, ako ste vy, ktorí sa postavia akejkoľvek výzve, sme vyvinuli motocykel, ktorý si skutočný šampión zaslúži. Nové Ninja ZX-10R a Ninja ZX-10RR majú to, čo je potrebné na víťazstvo: úplne novú aerodynamickú karosériu s integrovanými krídelkami, malé a ľahké LED svetlomety, TFT farebné prístroje a konektivitu smartfónu plus aktualizácie odvodené od odborných znalostí Kawasaki Racing Team World Superbike.Teraz, keď máte definitívneho Ninju zameraného na preteky,
postavte sa sám voči sebe.

Engine     Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený 4 - taktný radový štvorvalec

Zdvihový objem
998 cm³

Vŕtanie x zdvih
76.0 x 55 mm

Kompresný pomer
13.0:1

Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventil

Palivový systém
Vstrekovanie paliva: Ø 47 mm x 4 s dvojitým vstrekovaním

Zapaľovanie
Digitálne

Štartovanie

Elektrické

Mazanie
Forced lubrication, wet sump with oil cooler

 
Gear     Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
150 kW {204 PS} / 14,000 rpm

Maximálny výkon s náporovým saním
157.5 kW {214 PS} / 14,000 rpm

Maximálny krútiaci moment
111.8 N•m {11.4 kgf•m} / 11,700 rpm

Spotreba paliva
6.1 l/100 km

emisie CO2
143 g/km

Prevodovka
6 rýchlostná, kazetová

Pohon nápravy
Púzdrová reťaz

Primárny prevodový pomer
1.681 (79/47)

Prevodový stupeň 1
2.600 (39/15)

Prevodový stupeň 2
2.158 (41/19)

Prevodový stupeň 3
1.882 (32/17)

Prevodový stupeň 4
1.650 (33/20)

Prevodový stupeň 5
1.476 (31/21)

Prevodový stupeň 6
1.304 (30/23)

Konečný prevodový pomer
2.412 (41/17)

Spojka
Morká viackotúčová, manuálna


Suspensions     Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné

Dvojité poloplávajúce kotúče Brembo 330 mm. Strmeň: Dvojitý radiálny držiak, Brembo M50 monoblok, protiľahlý 4-piestový

Brzdy, zadné

Jeden kotúč 220 mm. Strmeň: Jeden piest

Odpruženie, predné

43 mm obrátená plne nastaviteľná vidla s externou kompresnou komorousion

Odpruženie, zadné

Horizontal Back-link with BFRC lite gas-charged shock, piggyback reservoir, compression and rebound damping and spring preload adjustability, and top-out spring

Dimensions     Rám & Rozmery


Typ rámu
Twin spar, cast aluminium

Závlek kolesa
105 mm

Prepruženie kolesa – predné
120 mm

Prepruženie kolesa – zadné
115 mm

Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)

Pneumatika, zadná
190/55ZR17M/C (75W)

Uhol natočenia kolies Ľ/P
27° / 27°

D x Š x V
2,085 x 750 x 1,185 mm

Rázvor kolies
1,450 mm

Svetlá výška
135 mm

Celkový objem palivovej nádrže
17 litres

Výška sedadla
835 mm

Pohotovostná hmotnosť
207 kg

 

VAI (Variable Air Intake) System

VAI (Variable Air Intake) System

Systém VAI, ktorý je namontovaný vo vnútri vzduchovej komory, využíva sadu pohyblivých sacích lievikov na zmenu výšky sacieho lievika. Nasávaný vzduch obchádza systém pre optimálny výkon pri vysokých otáčkach; keď je spustený, nasávaný vzduch prechádza cez vyšší prívod. Pohyb lievikov je regulovaný tak, aby sa maximalizoval výkon pri všetkých otáčkach za minútu.   Použitie systému VAI je obmedzené na pretekárske aplikácie. Na aktiváciu systému musí byť motocykel vybavený závodnou súpravou ECU a pomocným ovládačom. V pouličnej konfigurácii je systém neaktívny: lieviky sú upevnené vo zdvihnutej polohe.

Ľahké titánové ojnice Pankl

Ľahké titánové ojnice Pankl

Použitím titánových ojníc dosahuje motor lepšie parametre v oblasti otáčok a výkonu v porovnaní s modelom ZX-10R.

 Odľahčené piesty Pankl

Odľahčené piesty Pankl

Ľahké piesty ušetria každý po 20 g. Nižšia vratná hmotnosť pomáha dosiahnuť vyššiu hranicu otáčok a prispieva k plynulému stúpaniu otáčok.

Novonavrhnuté vačkové hriadele špecifické pre RR

Novonavrhnuté vačkové hriadele špecifické pre RR

Vačkové hriadele špecifické pre RR boli novo navrhnuté tak, aby poskytovali výkon pri vysokých otáčkach.

Nové ventilové pružiny

Nové ventilové pružiny

Pružiny sacích a výfukových ventilov určené pre vyššie otáčky motora prispievajú k vyššiemu výkonu. Opracované držiaky ventilových pružín je možné vyrábať s vyššou presnosťou, čo prispieva k zvýšenej spoľahlivosti potrebnej pre prevádzku pri vysokých otáčkach.

DLC piestne čapy

DLC piestne čapy

Čapy piestu sú prispôsobené piestom a majú povlak DLC (Diamond-Like Carbon), ktorý chráni pred opotrebovaním.

Vysoko kvalitné odpruženie

Vysoko kvalitné odpruženie

Viac na okruh zameraných nastavení  - to je pruženie BFF (Balance Free Front Fork) vyvinuté pre WSBK a pruženie BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) uľahčujú prenos hmotnosti spredu-zozadu a prispievajú k ľahkej manipulácii.

 Jedno sedadlo

Jedno sedadlo

Jedno sedadlo zlepšuje zameranie dráhy Ninja ZX-10RR.

Marchesini - kované kolesá

Marchesini - kované kolesá

7-lúčové viacsmerové kované hliníkové kolesá špeciálne vyvinuté spoločnosťou Marchesini prispievajú k ľahšej ovládateľnosti-najmä pri zmene smeru jazdy. Ponúkajú rovnováhu medzi vysokou tuhosťou a výrazne zníženým momentom zotrvačnosti, pričom ich opracovaná povrchová úprava prispieva k vysoko kvalitnému vzhľadu.

Pirelli Diablo Supercorsa SP

Pirelli Diablo Supercorsa SP

Ninja ZX-10RR je štandardne vybavená špičkovými pneumatikami Pirelli Diablo Supercorsa SP.

Vysoko výkonný brzdný systém Brembo

Vysoko výkonný brzdný systém Brembo

Dvojité monoblokové strmene Brembo M50 na veľkých diskoch ø330 mm, špeciálne pripravený hlavný valec radiálneho čerpadla a oceľovo opletené lanká závodnej kvality poskytujú brzdný výkon na ďalšej úrovni. * Oceľové opletené hadice iba na Ninja ZX-10RR

Ľahká ovládateľnosť

Ľahká ovládateľnosť

Aktualizácia geometrie podvozku, ktorá dopĺňa vysoko oceňovanú stabilitu modelu 2019, prispieva k zvýšeniu výkonu v zákrutách a ľahkej ovládateľnosti.

Olejový chladič

Olejový chladič

Olejový chladič s nezávislým okruhom zostrojený na základe reálnych skúseností z WSBK.

Integrované prítlačné krídla

Integrované prítlačné krídla

Krídla zabudované do prednej kapotáže vytvárajú prítlak, ktorý pomáha udržiavať predné koleso na zemi počas silnej akcelerácie.

Silný kvapalinou chladený radový štvorvalec 998 cm3

Silný kvapalinou chladený radový štvorvalec 998 cm3

Aktualizácia výkonného motora Ninja ZX-10R ponúka čistejšie emisie pri zachovaní výkonu jeho predchodcu.

Aerodynamická jazdná pozícia

Aerodynamická jazdná pozícia

Aktualizované polohy riadidiel a stupačiek prispievajú k agresívnejšej jazdnej polohe zameranej na okruh, zatiaľ čo nový dizajn sedadla pomáha jazdcom minimalizovať odpor, keď sú skrčení za čelným sklom.

Integrované jazdné režimy: Sport, Road, Rain, Rider (Manual)

Integrované jazdné režimy: Sport, Road, Rain, Rider (Manual)

Režimy, ktoré prepájajú S-KTRC a palivové mapy, umožňujú jazdcom efektívne nastaviť riadenie pohonu a dodávku výkonu tak, aby vyhovovali danej jazdnej situácii.

TFT prístrojovka

TFT prístrojovka

Nové kompaktné digitálne farebné TFT prístrojové vybavenie dáva kokpitu technicky vycibrený vzhľad. Nový merač tiež ponúka ďalšie funkcie nedostupné pre predchádzajúci model.

Ninja štýl novej generácie

Ninja štýl novej generácie

Aerodynamická predná kapota inšpirovaná pretekmi, zvýraznená kompaktnými LED svetlometmi, novým saním Ram Air a vyšším čelným sklom, je „tvárou“ Ninja ZX-10R novej generácie.

Nová prevodovka

Nová prevodovka

Prevodové pomery modelu Ninja ZX-10R boli ideálne pre jazdu na okruhu. Väčšie zadné ozubené koleso (39T >> 41T) a kratšie prevodové stupne pre 1., 2. a 3. prevodový stupeň ponúkajú silné zrýchlenie v nízkom a strednom rozsahu pre rýchlejšie výjazdy zo zákruty ako aj rýchlejšiu akceleráciu.

Tempomat - Electronic Cruise Control

Tempomat - Electronic Cruise Control

Tempomat Kawasaki umožňuje udržiavať požadovanú rýchlosť jednoduchým stlačením tlačidla. Po aktivácii nemusí jazdec neustále pridávať plyn. Znižuje sa tak tlak na pravú ruku pri cestovaní na veľké vzdialenosti, čo umožňuje uvoľnenú jazdu a prispieva k vysokej úrovni jazdného komfortu.

Kawasaki River Mark

Kawasaki River Mark

Ako uznanie jeho úspechu na majstrovstvách sveta superbikov bolo udelené špeciálne povolenie na použitie loga River Mark na Ninja ZX-10R. Toto je prvé použitie loga na nepreplňovanom modeli sériovej výroby.