















Ninja ZX-6R
BK1


11 490,- €
s DPH
Zažite Supersport Obsession s novým motocyklom Ninja ZX-6R. Posúvajte všetky hranice s bezkonkurenčným výkonom pri športovej jazde. Schopnosť vzbudiť plnú dôveru, keď je to najviac potrebné, je pre nás tým najväčším potešením.
Doplnky naviac -
Výfuk SC Project
Padacie protektory
Krátky držiak ŠPZ
Cena novej s doplnkami - 12.890 eur
Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec
Zdvihový objem
636 cm³
Vŕtanie x zdvih
67 x 45,1 mm
Kompresný pomer
12.9:1
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov
Palivový systém
Fuel injection: Ø38 mm x 4 with oval sub-throttles
Zapaľovanie
Digital
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou, s olejovým chladičom
Výkon & Prevodovka
Maximálny výkon
91 kW {124 PS} / 13 000 ot.
Maximálny výkon s náporovým saním
95,2 kW {129 PS} / 13 000 ot.
Maximálny krútiaci moment
69 N•m {7 kgf•m} / 10 800 ot.
Spotreba paliva
6,1 l/100 km
emisie CO2
145 g/km
Prevodovka
6-rýchlostná
Pohon nápravy
Puzdrová reťaz
Primárny prevodový pomer
1.900 (76/40)
Prevodový stupeň 1
2.846 (37/13)
Prevodový stupeň 2
2.200 (33/15)
Prevodový stupeň 3
1.850 (37/20)
Prevodový stupeň 4
1.600 (32/20)
Prevodový stupeň 5
1.421 (27/19)
Prevodový stupeň 6
1.300 (26/20)
Konečný prevodový pomer
2.867 (43/15)
Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Dual semi-floating 310 mm discs. Caliper: dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston
Brzdy, zadné
Single 220 mm disc. Caliper: single-bore pin-slide
Odpruženie, predné
41 mm inverted fork (SFF-BP) with rebound and compression damping and spring preload adjustability, and top-out springs
Odpruženie, zadné
Bottom-Link Uni Trak, gas-charged shock with piggyback reservoir, compression and rebound damping and spring preload adjustability
Rám & Rozmery
Typ rámu
Obvodový, hliník
Závlek kolesa
101 mm
Prepruženie kolesa – predné
120 mm
Prepruženie kolesa – zadné
151 mm
Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadná
180/55ZR17M/C (73W)
Uhol natočenia kolies Ľ/P
27° / 27°
D x Š x V
2 025 x 710 x 1 105 mm
Rázvor kolies
1 400 mm
Svetlá výška
130 mm
Celkový objem palivovej nádrže
17 litrov
Výška sedadla
830 mm
Pohotovostná hmotnosť
198 kg
Dizajn karosérie
Rovnako ako dizajn zadnej kapoty, aj predná a bočná kapota používajú prepletené vrstvy na vytvorenie 3D efektu, pričom viaceré vrstvy prispievajú k prvotriednemu dizajnu. Hladký a plynulý dizajn karosérie priťahuje pozornosť od hlavy po chvost a naznačuje zameranie Ninja ZX-6R na ulicu.
Veľké brzdové kotúče a monoblokové brzdiče
Vysoko pevné, radiálne monoblokové strmene poskytujú istý cit na páke pre vynikajúce ovládanie. Veľké kotúčové brzdy ø 310 mm a hlavný valec prednej brzdy s radiálnou pumpou dopĺňajú balík predných bŕzd a zaisťujú silné brzdenie s vynikajúcim pocitom. Disk s priemerom 220 mm a ľahký strmeň spomaľujú zadné koleso. Nové disky, ktoré sú štýlovo podobné tým z Ninja ZX-10R, prispievajú k sile brdzenia. To je štýl rodiny Ninja ZX.
Jazdné režimy
Štyri integrované jazdné režimy (Sport, Road, Rain alebo Rider (manuálne)) uľahčujú výber úrovne trakčnej kontroly a režimu výkonu podľa aktuálnych jazdných podmienok.
636 cm3 kvapalinou chladený štvorvalec
Výhoda, ktorú ponúka Ninja ZX-6R väčším zdvihovým objemom o 37 cm3, je významná pre skutočné potešenie z jazdy. Vyšší výkon v celom rozsahu otáčok je vítaný pri športovej jazde, po cestách aj na pretekárskej dráhe. Ale silnejší krútiaci moment v nízkom a strednom rozsahu v porovnaní s „obyčajnými“ modelmi strednej veľkosti superšportov ponúka tiež zvýšenú využiteľnosť v každodenných situáciách pri jazde na ulici, ako je jazda v mestskej premávke s rozjazdom alebo zrýchľovanie pri predbiehaní iného vozidla na diaľnici. Aktualizácie na rok 2024 zahŕňajú úpravy súvisiace s emisiami.
Športové plexi
Krátke čelné sklo prispieva k imidžu superšportu Ninja ZX-6R. Rovnako ako u Ninji ZX-10R, predný kryt podopiera boky čelného skla. Otvory v čelnom skle uvoľňujú nahromadenie tlaku za štítom, čím pomáhajú znižovať nárazy pri jazde vysokou rýchlosťou.
Hladký Ninja ZX štýl
Úplne nový štýl je inšpirovaný Ninjou ZX-10R a stelesňuje ideálny imidž superšportu. Nové predné a bočné kryty tvoria vzhľad, ktorý plynule prechádza od hlavy po chvost. Kompaktné nové svetlomety a zložito vrstvený predný kryt dodávajú Ninji ZX-6R jeho novú „tvár“,zatiaľ čo zatemnené kryty motora prispievajú k imidžu superšportu a smerové svetlá LED dopĺňajú kompletný balík LED osvetlenia.
TFT prístrojovka
Nové 4,3-palcové plne digitálne TFT farebné prístrojové vybavenie dodáva kokpitu high-tech a prvotriedny vzhľad. Okrem pripojenia k smartfónu ponúka aj množstvo funkcií meračov, ktoré neboli dostupné na predchádzajúcom modeli.