




Ninja H2 SX SE !!! AKCIA !!!
Emerald Blazed Green / Metallic Diablo Black / Metallic Graphite Gray


24 495,- €
Nová Kawasaki Ninja H2 SX je najpokročilejším športovým Tourerom od Kawasaki vôbec. Dokonalá
integrácia najvyšších štandardov technológie, výkonu a jazdného komfortu. Nové špeciálne
funkcie, ako je systém ARAS, poskytujú skutočné výhody vrátane adaptívneho
tempomatu a detekcie mŕtveho uhla. Do nového 6,5” farebného TFT
prístrojového vybavenia je integrovaný informačný a zábavný systém
Kawasaki SPIN. Zažite nadšenie z jedinečného vyváženého
preplňovaného motora pre cestovanie na dlhé vzdialenosti
aj každodenné jazdenie. Najlepšia technológia je tá,
ktorá sa stáva prirodzeným rozšírením nás
samých a oslobodzuje nás. Ninja H2 SX.
NAVRHNUTÁ, ABY VÁM DALA SLOBODU.
Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec s kompresorom
Zdvihový objem
998 cm³
Vŕtanie x zdvih
76 x 55 mm
Kompresný pomer
11.2:1
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov
Palivový systém
Fuel injection: Ø 40 mm x 4 with dual injection
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou, s olejovým chladičom
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Dual semi-floating 320 mm discs. Caliper: Dual radial-mount, Brembo Stylema monobloc, opposed 4-piston
Brzdy, zadné
Single 250 mm disc. Caliper: 2-piston
Odpruženie, predné
ø43 mm inverted fork with KECS-controlled rebound and compression damping, manual spring preload adjustability, and top-out springs
Odpruženie, zadné
New Uni Trak, BFRC lite gas-charged shock with piggyback reservoir, KECS-controlled compression and rebound damping, and electronically adjustable spring preload
Výkon & Prevodovka
Maximálny výkon
147,1 kW {200 PS} / 11 000 ot.
Maximálny krútiaci moment
137,3 N•m {14 kgf•m} / 8 500 ot.
Spotreba paliva
5,4 l/100 km
emisie CO2
128 g/km
Prevodovka
6-rýchlostná s radiacimi objímkami
Pohon nápravy
Puzdrová reťaz
Primárny prevodový pomer
1.480 (74/50)
Prevodový stupeň 1
3.077 (40/13)
Prevodový stupeň 2
2.429 (34/14)
Prevodový stupeň 3
2.045 (45/22)
Prevodový stupeň 4
1.727 (38/22)
Prevodový stupeň 5
1.524 (32/21)
Prevodový stupeň 6
1.348 (31/23)
Konečný prevodový pomer
2.444 (44/18)
Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna
Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna
Rám & Rozmery
Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou, s montážnou doskou pre kyvnú vidlicu
Závlek kolesa
103 mm
Prepruženie kolesa – predné
120 mm
Prepruženie kolesa – zadné
139 mm
Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadná
190/55ZR17M/C (75W)
D x Š x V
2 175 x 790 x 1 260 mm
Rázvor kolies
1 480 mm
Svetlá výška
130 mm
Celkový objem palivovej nádrže
19 litrov
Výška sedadla
835 mm
Pohotovostná hmotnosť
267
LED náklonové osvetlenie
Svetlá aktivované náklonom zabudované do kapotáže pomáhajú osvetľovať cestu v zákrutách.
KECS so Skyhook (verzia SE)
KECS, poloaktívny elektronický systém odpruženia Kawasaki, sa prispôsobuje podmienkam na ceste a jazde v reálnom čase a poskytuje ideálne množstvo požadovaného pruženia. Aktualizovaný softvér obsahuje technológiu Skyhook, ktorá poskytuje ešte vyladenejšiu jazdu, čo prispieva k zvýšenému komfortu a pôžitku.
Monitorovanie tlaku v pneumatikách (TPMS)
TPMS nepretržite monitoruje tlak vzduchu v pneumatikách počas jazdy, čím zvyšuje istotu jazdca na dlhých túrach.
BSD (detekcia slepého uhla)
Zadný radarový senzor monitoruje okolie stroja a upozorňuje jazdca na prítomnosť vozidla, ktoré sa blíži v mŕtvom uhle.
KIPASS
Systém hlavného kľúča KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) umožňuje diaľkovú aktiváciu hlavného vypínača bicykla a zámku riadenia.
Vyvážený preplňovaný motor
Motor navrhnutý tak, aby ponúkal výkon aj priaznivú spotrebu paliva, poskytuje maximálny výkon 200 k. Tuning zameraný na nízky a stredný rozsah otáčok uprednostňuje každodennú použiteľnosť v situáciách pri jazde na ulici pred priamym výkonom a pomáha dosiahnuť spotrebu paliva na úrovni spotreby Ninja 1000SX a Versys 1000.
Asistent rozjazdu do kopcs (VHA)
Aktivuje sa, keď jazdec zastaví a pevne stlačí brzdu (brzdy), VHA aktivuje zadnú brzdu, aby umožnil jazdcovi uvoľniť ruku/nohu.
FCW (varovanie pred kolíziou)
Keď systém určí, že pokračovanie v momentálnej rýchlosti môže viesť ku kolízii s vozidlom vpredu, upozorní na to jazdca.
6.5” TFT display
Veľký a ľahko čitateľný 6,5-palcový plnofarebný TFT display dodáva kokpitu high-tech nádych. Kompatibilita s Kawasaki SPIN, ktorá dopĺňa viacero režimov zobrazenia a konektivitu smartfónu, ponúka množstvo možností infotainmentu.
Adaptívny tempomat (Adaptive Cruise Control)
Pokročilejšia verzia elektronického tempomatu ACC udržiava rýchlosť nastavenú jazdcom, ale prispôsobuje rýchlosť vozidla tak, aby bola zachovaná vhodná vzdialenosť od vozidla vpredu.
Brembo Stylema Monobloc brzdiče (SE)
Na modeli SE ponúkajú vysokokvalitné monoblokové strmene Brembo Stylema vylepšenú kontrolu. Kompaktné, ľahké strmene minimalizujú vnútorný priestor zaberaný kvapalinou, čo umožňuje priamejšiu odozvu. Strmene Stylema sa veľmi rýchlo ochladzujú vďaka dizajnu, ktorý podporuje prúdenie vzduchu okolo brzdových doštičiek, priestoru okolo piestov a otvoru, ktorý umožňuje výstup vzduchu z centrálneho mostíka.
Signál núdzového zastavenia (ESS)
Počas prudkého brzdenia spôsobí ESS blikanie brzdového svetla, čím upozorňuje na rýchle spomalenie bicykla.
Čisté uchytenie kufrov
Nasadzovanie a vyberanie kufrov je jednoduché a pohodlné vďaka montážnemu systému. Po namontovaní sa kufre hladko integrujú so zadnou časťou stroja. Po odstránení dizajn uchytenia zaisťuje, že zadná časť stroja vyzerá stále dobre.
Ochrana pred vetrom a aerodynamika
Vďaka veľkému čelnému sklu a celoplošnej karosérii poskytuje Ninja H2 SX značnú ochranu pred vetrom, čo prispieva k pohodliu jazdca na dlhých jazdách. Okrem toho, že aerodynamicky tvarovaná karoséria prispieva k športovému štýlu, je prínosom aj pri jazde diaľničnou rýchlosťou.
Kawasaki SPIN
Kawasaki’s new smartphone-based infotainment app enables various third-party applications to be downloaded and displayed on the cockpit’s TFT display.
Komfortné sedenie pre dvoch
Ergonomicky navrhnuté predné sedadlo poskytuje pohodlie pri trávení dlhých hodín v sedle a umožňuje zmeny polohy pre športovejšie jazdenie. Sedadlá jazdca aj spolujazdca sú širšie ako predchádzajúce a majú upravené tvary. Hrúbka a hustota zvyšujú pohodlie jazdca a spolujazdca.