


Ninja 400
Lime green / Ebony (KRT Edition)


Nová Ninja 400 ponúka ohromujúci vzhľad triedy Ninja. Ľahká ovládateľnosť, silný motor a uvoľnená, ale športová jazdná pozícia robia na nej jazdu zábavnou a jednoduchou.
Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový dvojvalec
Zdvihový objem
399 cm³
Vŕtanie x zdvih
70 x 51,8 mm
Kompresný pomer
11.5:1
Ventilový rozvod
DOHC, 8 ventilov
Palivový systém
Vstrekovanie paliva: Ø 32 mm x 2 s duálnymi škrtiacimi klapkami
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Jeden 290 mm športový kotúč. Strmeň: 2-piestikový
Brzdy, zadné
Jeden 220 mm športový kotúč. Strmeň: 2-piestikový
Odpruženie, predné
37 mm teleskopická vidlica
Odpruženie, zadné
Bottom-Link Uni-Trak s plynovým tlmičom a 5-stupňovým nastaviteľným predpätím
Výkon & Prevodovka
Maximálny výkon
33,4 kW {45 PS} / 10 000 ot.
Maximálny krútiaci moment
37 N•m {3,8 kgf•m} / 8 000 ot.
emisie CO2
91 g/km
Prevodovka
6-rýchlostná
Pohon nápravy
Puzdrová reťaz
Primárny prevodový pomer
2.219 (71/32)
Prevodový stupeň 1
2.929 (41/14)
Prevodový stupeň 2
2.056 (37/18)
Prevodový stupeň 3
1.619 (34/21)
Prevodový stupeň 4
1.333 (32/24)
Prevodový stupeň 5
1.154 (30/26)
Prevodový stupeň 6
1.037 (28/27)
Konečný prevodový pomer
2.929 (41/14)
Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna
Rám & Rozmery
Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou
Závlek kolesa
92 mm
Prepruženie kolesa – predné
120 mm
Prepruženie kolesa – zadné
130 mm
Pneumatika, predná
110/70R17 M/C 54H
Pneumatika, zadná
150/60R17 M/C 66H
Pneumatika, zadná
150/60R17 M/C 66H
D x Š x V
1 990 x 710 x 1 120 mm
Rázvor kolies
1 370 mm
Svetlá výška
140 mm
Celkový objem palivovej nádrže
14 litrov
Výška sedadla
785 mm
Pohotovostná hmotnosť
168 kg
Dvojitý LED svetlomet
Okrem toho, že k ostrejšiemu vzhľadu Ninja 400 prispievajú, tenké LED svetlomety (každý obsahuje stretávacie a diaľkové svetlá, ako aj LED obrysové svetlo) sú dobre viditeľné a ponúkajú výrazne zvýšený jas.
Uvoľnený športový posed
Uvoľnený "trojuholník" jazdca pojme širokú škálu veľkostí jazdcov a jazdných situácií. V porovnaní s niektorými inými modelmi (ktorých trochu extrémna jazdná pozícia ohrozuje pohodlie), zvýšená poloha rukovätí a poloha stupačiek mierne vpredu dáva jazdcovi možnosť ovládať stroj a zároveň ponúka jazdcovi pohodlie.
Silný, ale priateľský motor Parallel Twin
Motor Ninja 400 s objemom 399 cm3 poskytuje rovnováhu medzi výkonom a ovládateľnosťou. Motor ponúka zvýšený výkon pri všetkých otáčkach v porovnaní s jeho predchodcom, s dobrým pocitom výkonu. Hladká a predvídateľná odozva prispieva k ľahko ovládateľnému charakteru motora. Kompaktný a ľahký motor má vďaka svojej efektívnej konštrukcii veľkosť porovnateľnú s motormi s objemom 250 cm3.
Nízky posed
Zatiaľ čo výška sedadla je 785 mm, jeho štíhly dizajn poskytuje jazdcom možnosť dosiahnuť ľahko na zem.
Pristrojovka
Ninja 400 je vybavená sofistikovaným kokpitom s veľkým analógovým tachometrom lemovaným výstražnými svetlami na jednej strane a indikátorom zaradenej rýchlosti a multifunkčným LCD displejom na strane druhej.
Ostrý Ninja styling
Ohromujúci vzhľad bol vždy silnou stránkou modelov Ninja, bez ohľadu na objem. Nový Ninja 400 sa môže pochváliť futuristickým dizajnom inšpirovaným mocnou Ninjou H2. Veľkoobjemová karoséria priťahuje pozornosť a pôsobí dojmom väčšieho stroja. Tento dojem je umocnený prvotriednym dizajnom a skvelým strihom a povrchovou úpravou, ktoré sú porovnateľné so strojmi z triedy s väčším objemom.
Najväčšie brzdové kotúče vo svojej triede
Poloplávajúci predný kotúč Ninja 400, ktorý meria ø310 mm (rovnaká veľkosť disku ako na Ninja ZZR1400), ponúka istý brzdný výkon. Pevný nový hlavný valec prednej brzdy pomáha eliminovať neefektívny (voľnobežný) zdvih, čím prispieva k ovládateľnosti, zatiaľ čo starostlivo zvolené rozmery brzdových hadíc a materiál prispievajú k účinnosti bŕzd. Obsahuje najnovšiu jednotku ABS od spoločnosti Nissin, najkompaktnejšiu a najľahšiu dostupnú na trhu.
Ľahký Trellis rám
Ninja 400 má mriežkový rám podobného dizajnu ako Ninja H2. Pokročilá analýza dynamickej tuhosti Kawasaki bola použitá na zabezpečenie optimálnej tuhosti pri nízkej hmotnosti. Motor je pevne uložený a používa sa ako namáhaný prvok. Konštrukcia rámu výrazne k nízkej pohotovostnej hmotnosti motocykla.