

.001.jpg)

Ninja ZX-10RR
Lime Green

Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený 4 - taktný radový štvorvalec
Zdvihový objem
998 cm³
Vŕtanie x zdvih
76.0 x 55 mm
Kompresný pomer
13.0:1
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventil
Palivový systém
Vstrekovanie paliva: Ø 47 mm x 4 s dvojitým vstrekovaním
Zapaľovanie
Digitálne
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Forced lubrication, wet sump with oil cooler
Výkon & Prevodovka
Maximálny výkon
150 kW {204 PS} / 14,000 rpm
Maximálny výkon s náporovým saním
157.5 kW {214 PS} / 14,000 rpm
Maximálny krútiaci moment
111.8 N•m {11.4 kgf•m} / 11,700 rpm
Spotreba paliva
6.1 l/100 km
emisie CO2
143 g/km
Prevodovka
6 rýchlostná, kazetová
Pohon nápravy
Púzdrová reťaz
Primárny prevodový pomer
1.681 (79/47)
Prevodový stupeň 1
2.600 (39/15)
Prevodový stupeň 2
2.158 (41/19)
Prevodový stupeň 3
1.882 (32/17)
Prevodový stupeň 4
1.650 (33/20)
Prevodový stupeň 5
1.476 (31/21)
Prevodový stupeň 6
1.304 (30/23)
Konečný prevodový pomer
2.412 (41/17)
Spojka
Morká viackotúčová, manuálna
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Dvojité poloplávajúce kotúče Brembo 330 mm. Strmeň: Dvojitý radiálny držiak, Brembo M50 monoblok, protiľahlý 4-piestový
Brzdy, zadné
Jeden kotúč 220 mm. Strmeň: Jeden piest
Odpruženie, predné
43 mm obrátená plne nastaviteľná vidla s externou kompresnou komorousion
Odpruženie, zadné
Horizontal Back-link with BFRC lite gas-charged shock, piggyback reservoir, compression and rebound damping and spring preload adjustability, and top-out spring
Rám & Rozmery
Typ rámu
Twin spar, cast aluminium
Závlek kolesa
105 mm
Prepruženie kolesa – predné
120 mm
Prepruženie kolesa – zadné
115 mm
Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadná
190/55ZR17M/C (75W)
Uhol natočenia kolies Ľ/P
27° / 27°
D x Š x V
2,085 x 750 x 1,185 mm
Rázvor kolies
1,450 mm
Svetlá výška
135 mm
Celkový objem palivovej nádrže
17 litres
Výška sedadla
835 mm
Pohotovostná hmotnosť
207 kg
VAI (Variable Air Intake) System
Systém VAI, ktorý je namontovaný vo vnútri vzduchovej komory, využíva sadu pohyblivých sacích lievikov na zmenu výšky sacieho lievika. Nasávaný vzduch obchádza systém pre optimálny výkon pri vysokých otáčkach; keď je spustený, nasávaný vzduch prechádza cez vyšší prívod. Pohyb lievikov je regulovaný tak, aby sa maximalizoval výkon pri všetkých otáčkach za minútu. Použitie systému VAI je obmedzené na pretekárske aplikácie. Na aktiváciu systému musí byť motocykel vybavený závodnou súpravou ECU a pomocným ovládačom. V pouličnej konfigurácii je systém neaktívny: lieviky sú upevnené vo zdvihnutej polohe.
Ľahké titánové ojnice Pankl
Použitím titánových ojníc dosahuje motor lepšie parametre v oblasti otáčok a výkonu v porovnaní s modelom ZX-10R.
Odľahčené piesty Pankl
Ľahké piesty ušetria každý po 20 g. Nižšia vratná hmotnosť pomáha dosiahnuť vyššiu hranicu otáčok a prispieva k plynulému stúpaniu otáčok.
Novonavrhnuté vačkové hriadele špecifické pre RR
Vačkové hriadele špecifické pre RR boli novo navrhnuté tak, aby poskytovali výkon pri vysokých otáčkach.
Nové ventilové pružiny
Pružiny sacích a výfukových ventilov určené pre vyššie otáčky motora prispievajú k vyššiemu výkonu. Opracované držiaky ventilových pružín je možné vyrábať s vyššou presnosťou, čo prispieva k zvýšenej spoľahlivosti potrebnej pre prevádzku pri vysokých otáčkach.
DLC piestne čapy
Čapy piestu sú prispôsobené piestom a majú povlak DLC (Diamond-Like Carbon), ktorý chráni pred opotrebovaním.
Vysoko kvalitné odpruženie
Viac na okruh zameraných nastavení - to je pruženie BFF (Balance Free Front Fork) vyvinuté pre WSBK a pruženie BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) uľahčujú prenos hmotnosti spredu-zozadu a prispievajú k ľahkej manipulácii.
Jedno sedadlo
Jedno sedadlo zlepšuje zameranie dráhy Ninja ZX-10RR.
Marchesini - kované kolesá
7-lúčové viacsmerové kované hliníkové kolesá špeciálne vyvinuté spoločnosťou Marchesini prispievajú k ľahšej ovládateľnosti-najmä pri zmene smeru jazdy. Ponúkajú rovnováhu medzi vysokou tuhosťou a výrazne zníženým momentom zotrvačnosti, pričom ich opracovaná povrchová úprava prispieva k vysoko kvalitnému vzhľadu.
Pirelli Diablo Supercorsa SP
Ninja ZX-10RR je štandardne vybavená špičkovými pneumatikami Pirelli Diablo Supercorsa SP.
Vysoko výkonný brzdný systém Brembo
Dvojité monoblokové strmene Brembo M50 na veľkých diskoch ø330 mm, špeciálne pripravený hlavný valec radiálneho čerpadla a oceľovo opletené lanká závodnej kvality poskytujú brzdný výkon na ďalšej úrovni. * Oceľové opletené hadice iba na Ninja ZX-10RR
Ľahká ovládateľnosť
Aktualizácia geometrie podvozku, ktorá dopĺňa vysoko oceňovanú stabilitu modelu 2019, prispieva k zvýšeniu výkonu v zákrutách a ľahkej ovládateľnosti.
Olejový chladič
Olejový chladič s nezávislým okruhom zostrojený na základe reálnych skúseností z WSBK.
Integrované prítlačné krídla
Krídla zabudované do prednej kapotáže vytvárajú prítlak, ktorý pomáha udržiavať predné koleso na zemi počas silnej akcelerácie.
Silný kvapalinou chladený radový štvorvalec 998 cm3
Aktualizácia výkonného motora Ninja ZX-10R ponúka čistejšie emisie pri zachovaní výkonu jeho predchodcu.
Aerodynamická jazdná pozícia
Aktualizované polohy riadidiel a stupačiek prispievajú k agresívnejšej jazdnej polohe zameranej na okruh, zatiaľ čo nový dizajn sedadla pomáha jazdcom minimalizovať odpor, keď sú skrčení za čelným sklom.
Integrované jazdné režimy: Sport, Road, Rain, Rider (Manual)
Režimy, ktoré prepájajú S-KTRC a palivové mapy, umožňujú jazdcom efektívne nastaviť riadenie pohonu a dodávku výkonu tak, aby vyhovovali danej jazdnej situácii.
TFT prístrojovka
Nové kompaktné digitálne farebné TFT prístrojové vybavenie dáva kokpitu technicky vycibrený vzhľad. Nový merač tiež ponúka ďalšie funkcie nedostupné pre predchádzajúci model.
Ninja štýl novej generácie
Aerodynamická predná kapota inšpirovaná pretekmi, zvýraznená kompaktnými LED svetlometmi, novým saním Ram Air a vyšším čelným sklom, je „tvárou“ Ninja ZX-10R novej generácie.
Nová prevodovka
Prevodové pomery modelu Ninja ZX-10R boli ideálne pre jazdu na okruhu. Väčšie zadné ozubené koleso (39T >> 41T) a kratšie prevodové stupne pre 1., 2. a 3. prevodový stupeň ponúkajú silné zrýchlenie v nízkom a strednom rozsahu pre rýchlejšie výjazdy zo zákruty ako aj rýchlejšiu akceleráciu.
Tempomat - Electronic Cruise Control
Tempomat Kawasaki umožňuje udržiavať požadovanú rýchlosť jednoduchým stlačením tlačidla. Po aktivácii nemusí jazdec neustále pridávať plyn. Znižuje sa tak tlak na pravú ruku pri cestovaní na veľké vzdialenosti, čo umožňuje uvoľnenú jazdu a prispieva k vysokej úrovni jazdného komfortu.
Kawasaki River Mark
Ako uznanie jeho úspechu na majstrovstvách sveta superbikov bolo udelené špeciálne povolenie na použitie loga River Mark na Ninja ZX-10R. Toto je prvé použitie loga na nepreplňovanom modeli sériovej výroby.