


ZX-10R
Lime Green / Ebony


Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec
Zdvihový objem
998 cm³
Vŕtanie x zdvih
76 x 55 mm
Kompresný pomer
13.0:1
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov
Palivový systém
Vstrekovanie paliva: Ø 47 mm x 4 (Keihin) s duálnym vstrekovaním
Zapaľovanie
Digitálne
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou, s olejovým chladičom
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Duálne poloplávajúce 330 mm kotúče Brembo. Strmeň: Brembo M50, duálny radiálne upevnený, 4-piestikový (hliník)
Brzdy, zadné
Jeden 220 mm kotúč. Strmeň: hliníkový piestik
Odpruženie, predné
ø43 mm obrátená vidlica Balance Free Front Fork s externou tlmiacou komorou, plne nastaviteľná
Odpruženie, zadné
Zavesenie Back-link s tlmičom BFRC lite, plne nastaviteľné
Výkon & Prevodovka
Maximálny výkon
149,3 kW {203 PS} / 13 200 ot.
Maximálny výkon s náporovým saním
156,8 kW {213 PS} / 13 200 ot.
Maximálny krútiaci moment
114,9 N•m {11,7 kgf•m} / 11 400 ot.
Spotreba paliva
6 l/100 km
emisie CO2
140 g/km
Spotreba paliva 72 kW kit
l/100 km
CO2 emisie 72 kW kit
g/km
Prevodovka
Kazetová, 6-rýchlostná
Pohon nápravy
Puzdrová reťaz
Primárny prevodový pomer
1.681 (79/47)
Prevodový stupeň 1
2.600 (39/15)
Prevodový stupeň 2
2.158 (41/19)
Prevodový stupeň 3
1.882 (32/17)
Prevodový stupeň 4
1.650 (33/20)
Prevodový stupeň 5
1.476 (31/21)
Prevodový stupeň 6
1.304 (30/23)
Konečný prevodový pomer
2.412 (41/17)
Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna
Rám & Rozmery
Typ rámu
Rám typu twin spar, liaty hliník
Závlek kolesa
105 mm
Prepruženie kolesa – predné
120 mm
Prepruženie kolesa – zadné
115 mm
Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadná
190/55ZR17M/C (75W)
Uhol natočenia kolies Ľ/P
27° / 27°
D x Š x V
2 085 x 750 x 1 185 mm
Rázvor kolies
1 450 mm
Svetlá výška
135 mm
Celkový objem palivovej nádrže
17 litrov
Výška sedadla
835 mm
Pohotovostná hmotnosť
206 kg
Integrované prítlačné krídla
Krídla zabudované do prednej kapotáže vytvárajú prítlak, ktorý pomáha udržiavať predné koleso na zemi počas silnej akcelerácie.
Olejový chladič
Olejový chladič s nezávislým okruhom zostrojený na základe reálnych skúseností z WSBK.
TFT prístrojovka
Nové kompaktné digitálne farebné TFT prístrojové vybavenie dáva kokpitu technicky vycibrený vzhľad. Nový merač tiež ponúka ďalšie funkcie nedostupné pre predchádzajúci model.
Silný kvapalinou chladený radový štvorvalec 998 cm3
Aktualizácia výkonného motora Ninja ZX-10R ponúka čistejšie emisie pri zachovaní výkonu jeho predchodcu.
Ninja štýl novej generácie
Aerodynamická predná kapota inšpirovaná pretekmi, zvýraznená kompaktnými LED svetlometmi, novým saním Ram Air a vyšším čelným sklom, je „tvárou“ Ninja ZX-10R novej generácie.
Vysoko výkonný brzdný systém Brembo
Dvojité monoblokové strmene Brembo M50 na veľkých diskoch ø330 mm, špeciálne pripravený hlavný valec radiálneho čerpadla a oceľovo opletené lanká závodnej kvality poskytujú brzdný výkon na ďalšej úrovni. * Oceľové opletené hadice iba na Ninja ZX-10RR
Smartphone Connectivity
A Bluetooth chip built into the instrument panel enables riders to connect to their motorcycle wirelessly. Using the smartphone application “RIDEOLOGY THE APP,” a number of instrument functions can be accessed, contributing to an enhanced motorcycling experience.
Vysoko kvalitné odpruženie
Viac na okruh zameraných nastavení - to je pruženie BFF (Balance Free Front Fork) vyvinuté pre WSBK a pruženie BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) uľahčujú prenos hmotnosti spredu-zozadu a prispievajú k ľahkej manipuláci
Integrované jazdné režimy: Sport, Road, Rain, Rider (Manual)
Režimy, ktoré prepájajú S-KTRC a palivové mapy, umožňujú jazdcom efektívne nastaviť riadenie pohonu a dodávku výkonu tak, aby vyhovovali danej jazdnej situácii.
Ľahká ovládateľnosť
Aktualizácia geometrie podvozku, ktorá dopĺňa vysoko oceňovanú stabilitu modelu 2019, prispieva k zvýšeniu výkonu v zákrutách a ľahkej ovládateľnosti.
Aerodynamická jazdná pozícia
Aktualizované polohy riadidiel a stupačiek prispievajú k agresívnejšej jazdnej polohe zameranej na okruh, zatiaľ čo nový dizajn sedadla pomáha jazdcom minimalizovať odpor, keď sú skrčení za čelným sklom.
Nová prevodovka
Prevodové pomery modelu Ninja ZX-10R boli ideálne pre jazdu na okruhu. Väčšie zadné ozubené koleso (39T >> 41T) a kratšie prevodové stupne pre 1., 2. a 3. prevodový stupeň ponúkajú silné zrýchlenie v nízkom a strednom rozsahu pre rýchlejšie výjazdy zo zákruty ako aj rýchlejšiu akceleráciu.
Tempomat - Electronic Cruise Control
Tempomat Kawasaki umožňuje udržiavať požadovanú rýchlosť jednoduchým stlačením tlačidla. Po aktivácii nemusí jazdec neustále pridávať plyn. Znižuje sa tak tlak na pravú ruku pri cestovaní na veľké vzdialenosti, čo umožňuje uvoľnenú jazdu a prispieva k vysokej úrovni jazdného komfortu.
Kawasaki River Mark
Ako uznanie jeho úspechu na majstrovstvách sveta superbikov bolo udelené špeciálne povolenie na použitie loga River Mark na Ninja ZX-10R. Toto je prvé použitie loga na nepreplňovanom modeli sériovej výroby.