KX 250 X
Lime Green
Šampionátmi overená technológia pretekárskych strojov KX bola teraz vyladená pre súťaž v
teréne. Úplne nový motocykel KX250X, ktorý je účelovo navrhnutý tak, aby sa postavil do
náročných terénnych podmienok, poskytuje mnoho výhod. Bez ohľadu na to, aký
technický je terén, veďte s istotou svoju KX250X. Je vybavená výkonným,
vysokootáčkovým 4-taktným motorom s objemom 249 cm3, odpružením X
pripraveným na preteky, kolesami F21"/R18" a terénnymi
pneumatikami, klznou doskou a bočným stojanom.
Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný jednovalec
Zdvihový objem
249 cm³
Vŕtanie x zdvih
78 x 52,2 mm
Kompresný pomer
14.1:1
Ventilový rozvod
DOHC, 4 ventily
Palivový systém
Fuel injection: 44 mm
Zapaľovanie
Digital DC-CDI
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s polosuchou skriňou
Prevodovka
Prevodovka
5-rýchlostná
Pohon nápravy
Reťaz
Primárny prevodový pomer
3.350 (67/20)
Prevodový stupeň 1
2.077 (27/13)
Prevodový stupeň 2
1.688 (27/16)
Prevodový stupeň 3
1.438 (23/16)
Prevodový stupeň 4
1.235 (21/17)
Prevodový stupeň 5
1.045 (23/22)
Konečný prevodový pomer
3.923 (51/13)
Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Single semi-floating 270 mm petal disc. Caliper: Dual-piston
Brzdy, zadné
Single 240 mm petal disc. Caliper: Single-piston
Odpruženie, predné
48 mm inverted telescopic fork with adjustable compression and rebound damping
Odpruženie, zadné
New Uni Trak with adjustable dual-range (high/low-speed) compression damping, adjustable rebound damping and adjustable preload
Rám & Rozmery
Typ rámu
Obvodový, hliník
Závlek kolesa
123 mm
Prepruženie kolesa – predné
314 mm
Prepruženie kolesa – zadné
316 mm
Pneumatika, predná
90/90-21 54R
Pneumatika, zadná
140/80-18 70R
Uhol natočenia kolies Ľ/P
42° / 42°
D x Š x V
2 175 x 820 x 1 265 mm
Rázvor kolies
1 480 mm
Svetlá výška
335 mm
Celkový objem palivovej nádrže
6,2 litrov
Výška sedadla
950 mm
Pohotovostná hmotnosť
109.1 kg
Ľahký hliníkový rám
Vyvážený rám modelu KX250 prispieva k nízkej hmotnosti, jednoduchej manipulácii a štíhlej ergonómii modelu KX250XC.
Štíhle ergonomické telo
Úzky rám a minimalistická karoséria umožňujú ľahšiu ovládateľnosť motocykla.
XC kolesá a penu
F21”/R18” Kolesá a pneumatiky typu enduro sú veľmi vhodné pre situácie, v ktorých sa obvykle jazdí na XC.
Hydraulická spojka
Hydraulická spojka ponúka priamejší pocit a ľahšie ovládanie.
Race-Ready pruženie
soko výkonné odpruženie pochádza priamo z modelu KX250. Nastavenia pružín a tlmenia optimalizované pre scénu XC ponúkajú zvýšenú spätnú väzbu, najmä pri jazde na agresívnych tratiach.
XC doplnky
Štandardne sú k dispozícii klzná doska(ochrana motora zospodu) a pohodlný bočný stojan.
Silný motor
Výkonný motor KX250, kompletný s ventilovým ovládaním "fingerfollower" a duálnymi vstrekovačmi, poskytuje výkon pri vysokých otáčkach. Optimalizované mapy motorov poskytujú ideálne množstvo použiteľného výkonu pre jazdné situácie XC.
Veľké brzdové kotúče
Brzdový balík KX250 optimalizovaný pre jazdu v XC poskytuje silný brzdný výkon a vysokú úroveň ovládania.