Novinka
KX 450 X
Kawasaki

KX 450 X

Lime Green

449 cm3
Mám záujem
Modelový rok2024
StavNová
Motorštvortaktný jednovalec
Výška sedadla955 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)113,5 kg
Objem nádrže6,2 L

Ťažký terén nám nezabráni vyhrať. Motocykel KX450X s osvedčenou
technológiou a vyladením, ktoré zvládne každú výzvu, má to, čo
znamená výhru. Získajte náskok v teréne jazdou na
motocykli postavenom tak, aby ste si udržali náskok
pred ostatnými.

Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný jednovalec

Zdvihový objem
449 cm³

Vŕtanie x zdvih
96 x 62,1 mm

Kompresný pomer
12.5:1

Ventilový rozvod
DOHC, 4 ventily

Palivový systém
Fuel injection: Ø 44 mm x 1

Zapaľovanie
Digital DC-CDI

Štartovanie
Elektrické

Mazanie
Tlakové mazanie s polosuchou skriňou

Gear     Prevodovka


Prevodovka
5-rýchlostná

Pohon nápravy
Puzdrová reťaz

Primárny prevodový pomer
2.727 (60/22)

Prevodový stupeň 1
1.750 (28/16)

Prevodový stupeň 2
1.412 (24/17)

Prevodový stupeň 3
1.188 (19/16)

Prevodový stupeň 4
1.000 (19/19)

Prevodový stupeň 5
0.875 (21/24)

Konečný prevodový pomer
3.846 (50/13)

Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna

 
Suspensions     Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Single semi-floating 270 mm petal disc. Caliper: Brembo Dual-piston

Brzdy, zadné
Single 240 mm petal disc. Caliper: Single-piston

Odpruženie, predné
49 mm inverted telescopic fork with adjustable compression and rebound damping

Odpruženie, zadné
New Uni-Trak with adjustable dual-range (high/low-speed) compression damping, adjustable rebound damping and adjustable preload

 
Dimensions     Rám & Rozmery


Typ rámu
Obvodový, hliník

Závlek kolesa
119 mm

Prepruženie kolesa – predné
305 mm

Prepruženie kolesa – zadné
307 mm

Pneumatika, predná
90/90-21M/C 54R

Pneumatika, zadná
140/80-18M/C 70R

Uhol natočenia kolies Ľ/P
42° / 42°

D x Š x V
2 180 x 815 x 1 260 mm

Rázvor kolies
1 480 mm

Svetlá výška
335 mm

Celkový objem palivovej nádrže
6,2 litrov

Výška sedadla
955 mm

Pohotovostná hmotnosť
113.5

Ešte silnejší motor

Ešte silnejší motor

Usporiadanie nasávania smerom nadol a symetricky zarovnané nasávanie a výfuk poskytujú silný prebeh a plynulé charakteristiky krútiaceho momentu pri nízkych otáčkach. Prepracované nasávanie ponúka oveľa rovnejšiu cestu pre zmes vzduchu a paliva do valca, zatiaľ čo centrálne umiestnený výfukový otvor je zarovnaný so saním pre vysokú účinnosť prúdenia vzduchu – oboje prispieva k zvýšeniu výkonu.

Ľahký hliníkový obvodový rám

Ľahký hliníkový obvodový rám

Prepracovaný rám je prispôsobený aktualizáciám nasávacieho a výfukového systému motora a zároveň poskytuje vysokú úroveň ľahkého, svižného ovládania a vyváženého charakteru. Optimalizované vyváženie tuhosti prispieva k zvýšenému pocitu z prednej časti, čo sa premieta do zlepšeného výkonu v zákrutách v širšom rozsahu podmienok.

Kawasaki trakčná kontrola(KTRC)

Kawasaki trakčná kontrola(KTRC)

Pomocou tlačidla Traction (T) na ľavej strane riadidiel si jazdci môžu rýchlo a jednoducho vybrať z dvoch úrovní (slabá, silná) trakcie, aby vyhovovali podmienkam a preferenciám. Jazdci sa tiež môžu rozhodnúť vypnúť systém.

Výkonové režimy

Výkonové režimy

Pomocou tlačidla Mode (M) na ľavej strane riadidiel môžu jazdci rýchlo a jednoducho prepínať medzi dvoma mapami motora (normálna, mierna odozva) poskytnutými v ECU.

Hydraulická spojka

Hydraulická spojka

V porovnaní s konvenčnou spojkou ponúka hydraulická spojka priamočiarejší pocit a ľahší chod páky. Menšia vôľa, keď sa spojka zahrieva pri intenzívnom používaní, vedie k konzistentnejšiemu pocitu.

Mobilná konektivita

Mobilná konektivita

Pomocou aplikácie pre smartfóny „RIDEOLOGY THE APP KX“ môžu jazdci pristupovať k motorovým mapám svojho motocykla a upravovať ich. Funkcionalita (nastavenie paliva a časovania zapaľovania) je podobná tej, ktorú ponúka príslušenstvo KX FI Calibration Kit používané pri predchádzajúcich modeloch. K dispozícii sú aj denníky údržby a nastavenia.

Vysokovýkonný brzdový systém Brembo

Vysokovýkonný brzdový systém Brembo

Prepracované brzdové komponenty zahŕňajú vŕtané kotúče Braking/Sunstar (ø270/240 mm) spárované so strmeňom a hlavným valcom Brembo vpredu a strmeňom a hlavným valcom Nissin vzadu. Vysokovýkonný systém ponúka zvýšenú ovládateľnosť na brzdách, čo prispieva k lepšiemu nájazdu do zákruty.

Elektrický štartér

Elektrický štartér

Schopnosť rýchlo naštartovať motor po jeho zhasnutí po páde môže znamenať rozdiel medzi udržaním si náskoku alebo nutnosťou prebojovať sa späť cez balík jazdcov. Vďaka elektrickému štartovaniu je opätovné naštartovanie motora jednoduché.

Launch control

Launch control

Systém riadenia štartu zvyšuje šancu na dobrý štart tým, že pomáha jazdcom maximalizovať trakciu pri štarte na povrchu s nízkou trakciou.

Nastaviteľná ergonómia

Nastaviteľná ergonómia

Výber zo štyroch polôh riadidiel a dvoch polôh stupačiek umožňuje jazdcom prispôsobiť si jazdnú pozíciu tak, aby vyhovovala veľkosti tela a preferenciám.

ODI Lock-On Grips

ODI Lock-On Grips

Stredne zložené ODI Lock-On Gripy ponúkajú vynikajúci pocit uchopenia, zatiaľ čo ich skrutkový systém upevnenia výrazne uľahčuje úlohu ich výmeny.

Race-Ready pruženie

Race-Ready pruženie

Predná obrátená vidlica s vinutými pružinami s priemerom 49 mm a zadné odpruženie New Uni Trak ponúkajú výkon a nastaviteľnosť odpruženia pripraveného na preteky, aby si jazdci mohli prispôsobiť svoje nastavenia podľa aktuálnych podmienok.

Štíhla, ergonomická karoséria

Štíhla, ergonomická karoséria

Modely KX450 a KX450X, ktoré sú už tak vysoko uznávané pre svoju štíhlu ergonómiu, dostávajú prepracovanú karosériu, ktorá ponúka ešte hladšie rozhranie pre jazdca. Novo navrhnuté kryty, bočné kryty a zadný blatník sú pevnejšie a eliminujú body zachytenia, čo ďalej uľahčuje pohyb jazdca.