Z 400 + výfuk Leo Vince GP CORSA !!! AKCIA !!!
Pearl Robotic White / Metallic Matte Graphenesteel Gray
6 213,- €
Navrhnutá ako skutočný Supernaked stroj. Či už sa na nej prepletáte mestom alebo stojí zaparkovaná na rohu ulice, určite sa za ňou budú ľudia otáčať.
Doplnky: Výfuk Leo Vince ( 263,00 €) v cene
Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový dvojvalec
Zdvihový objem
399 cm³
Vŕtanie x zdvih
70 x 51,8 mm
Kompresný pomer
11.5:1
Ventilový rozvod
DOHC, 8 ventilov
Palivový systém
Vstrekovanie paliva: Ø 32 mm x 2 s duálnymi škrtiacimi klapkami
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Jeden 290 mm športový kotúč. Strmeň: 2-piestikový
Brzdy, zadné
Jeden 220 mm športový kotúč. Strmeň: 2-piestikový
Odpruženie, predné
37 mm teleskopická vidlica
Odpruženie, zadné
Bottom-Link Uni-Trak s plynovým tlmičom a 5-stupňovým nastaviteľným predpätím
Výkon & Prevodovka
Maximálny výkon
33,4 kW {45 PS} / 10 000 ot.
Maximálny krútiaci moment
37 N•m {3,8 kgf•m} / 8 000 ot.
emisie CO2
91 g/km
Prevodovka
6-rýchlostná
Pohon nápravy
Puzdrová reťaz
Primárny prevodový pomer
2.219 (71/32)
Prevodový stupeň 1
2.929 (41/14)
Prevodový stupeň 2
2.056 (37/18)
Prevodový stupeň 3
1.619 (34/21)
Prevodový stupeň 4
1.333 (32/24)
Prevodový stupeň 5
1.154 (30/26)
Prevodový stupeň 6
1.037 (28/27)
Konečný prevodový pomer
2.929 (41/14)
Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna
Rám & Rozmery
Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou
Závlek kolesa
92 mm
Prepruženie kolesa – predné
120 mm
Prepruženie kolesa – zadné
130 mm
Pneumatika, predná
110/70R17 M/C 54H
Pneumatika, zadná
150/60R17 M/C 66H
D x Š x V
1 990 x 800 x 1 055 mm
Rázvor kolies
1 370 mm
Svetlá výška
145 mm
Celkový objem palivovej nádrže
14 litrov
Výška sedadla
785 mm
Pohotovostná hmotnosť
167 kg
Pevnejšia predná vidla
Predné teleskopy s ø41 mm poskytujú vynikajúce pruženie v každej situácii.
Ľahká predvídateľná manévrovateľnosť
S novým motorom a rámom sa dalo optimalizovať aj umiestnenie motora. Nový podvozok je vybavený konštrukciou s krátkym rázvorom, ktorý poskytuje ľahkú, prirodzenú manipuláciu. Nízka hmotnosť motocykla tiež prispieva k ľahkej manipulácii a uľahčuje manévrovanie pri jazde.
Sugomi štýl
Nová Z400vka vyvoláva maskulínny agresívny dojem. Zahŕňa v sebe všetky prvky Sugomi filozofie ako je to u jej väčších súrodencov. Nízky posed, prikrčený postoj, ľahko rozoznáte, že patrí do Z rodiny.
Ľahko dosiahnuť na zem
Výška sedla 785mm, štíhly dizajn sedla a celková stavba motocykla poskytujú aj nižším jazdcom ľahko dosiahnuť na zem.
Kompaktná multifunkčná prístrojovka
Model Z400 je vybavený prístrojovkou ako Z650. V ponuke s ľahko čitateľným rozložením je tachometer s analógovým štýlom umiestnený v strede ukazovateľa polohy prevodovky a je umiestnený na vrchole multifunkčného displeja LCD.
Veľké predné brdzové kotúče
Kotúče s ø310 mm (ako má Z1000) s polopávajúcim uchytením. Brzdiče Nissin, ABS a skvelý brzdný účinok.
Nízka hmotnosť
Ľahký dizajn nového motora a rámu viedli k hmotnosti iba 167 kg pre Z400 (3 kg ľahšie ako Z300) - čo zo Z400 robia najľahší dvojvalcový modely vo svojej triede.
Ergonómia
Uvoľnený trojuholník jazdca pojme širokú škálu jazdcov a jazdeckých situácií, čo prispieva k jeho priateľskému charakteru. Relatívne vzpriamená poloha jazdy a širšie riadidlá držia jazdca v ideálnej polohe pre aktívnu kontrolu, čo uľahčuje dynamické športové jazdenie.
Kompaktný, ľahký a efektívny
Navrhovanie motora od začiatku umožnilo optimalizáciu rozloženia motora pre jeho veľkosť, hmotnosť a účinnosť. Nový motor je porovnateľný s veľkosťou modelu Z250 2013-2018. Početné snahy o zníženie hmotnosti udržujú váhu na minime - aj napriek väčšiemu objemu a výkonu. Čistý dizajn zbavený všetkých nepotrebných prvkov a upravené rozloženie umožňujú odľahčený vzhľad motora.
Nová spojka - Assist & Slipper Clutch
Kompaktnejšia spojka (ø139 mm >> ø125 mm) s menšími a ľahšími prvkami umožňujú ľahké ovládanie a lepšiu kontrolu.
Ľahký rám
Z400 má ľahký rám, podobný ako má Ninja H2. Znižuje "masu" motocykla a umožnuje ľahké ovládanie.
Silný priateľský dvojvalec
Disponuje objemom399 cm3. Nový motor poskytuje výrazne vyšší výkon v porovnaní s jeho predchodcom: 33,4 kW (+4,4 kW vs 2018 Z300). Vyšší výkon môže byť do značnej miery pripísaný novému väčšiemu airboxu ponúkajúcemu vyššiu účinnosť nasávania. Hladká odozva a bohatý krútiaci moment uľahčujú ovládanie plynu pre nových i skúsených jazdcov.
LED čelné svetlá
Ostrý pohľad a vysoká svietivosť. S týmyto LED lampani bude vaša cesta vždy dobre osvetlená.