Novinka
KX 450
Kawasaki

KX 450

Lime Green

449 cm3
Mám záujem
Modelový rok2024
StavNová
Motorštvortaktný jednovalec
Prevodovka5st. manuál
Výška sedadla960 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)112,6 kg
Objem nádrže960 L

Odkaz KX vytvoril dlhý rad šampiónov. Naša úplne nová vlajková loď, motocykel KX450, ponúka
inžinierstvo a výkon ďalšej úrovne, aby ste mohli ovládnuť trať. V priebehu desaťročí
sme sa naučili, čo to znamená vyhrať a zostať na vrchole. KX450 stelesňuje toto
dedičstvo v plnej miere.
 


Engine     Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný jednovalec

Zdvihový objem
449 cm³

Vŕtanie x zdvih
96 x 62,1 mm

Kompresný pomer
12.5:1

Ventilový rozvod
DOHC, 4 ventily

Palivový systém
Fuel injection: Ø 44 mm x 1

Zapaľovanie
Digital DC-CDI

Štartovanie
Elektrické

Mazanie
Tlakové mazanie s polosuchou skriňou

Gear     Prevodovka


Prevodovka
5-rýchlostná

Pohon nápravy
Reťaz

Primárny prevodový pomer
2.727 (60/22)

Prevodový stupeň 1
1.750 (28/16)

Prevodový stupeň 2
1.412 (24/17)

Prevodový stupeň 3
1.188 (19/16)

Prevodový stupeň 4
1.000 (19/19)

Prevodový stupeň 5
0.875 (21/24)

Konečný prevodový pomer
3.846 (50/13)

Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna

Suspensions     Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Single semi-floating 270 mm petal disc. Caliper: Brembo Dual-piston

Brzdy, zadné
Single 240 mm petal disc. Caliper: Single-piston

Odpruženie, predné
49 mm inverted telescopic fork with adjustable compression and rebound damping.

Odpruženie, zadné
New Uni-Trak with adjustable dual-range (high/lowspeed) compression damping, adjustable rebound damping and adjustable preload.

 

Dimensions     Rám & Rozmery


Typ rámu
Obvodový, hliník

Závlek kolesa
115 mm

Prepruženie kolesa – predné
305 mm

Prepruženie kolesa – zadné
307 mm

Pneumatika, predná
80/100-21 51M

Pneumatika, zadná
120/80-19 63M

Uhol natočenia kolies Ľ/P
42° / 42°

D x Š x V
2 180 x 820 x 1 270 mm

Rázvor kolies
1 480 mm

Svetlá výška
345 mm

Celkový objem palivovej nádrže
6,2 litrov

Výška sedadla
960 mm

Pohotovostná hmotnosť
112.6 kg

 

High-Performance Brembo brzdový systém

High-Performance Brembo brzdový systém

Prepracované brzdové komponenty zahŕňajú vŕtané kotúče Braking/Sunstar (ø270/240 mm) spárované so strmeňom a hlavným valcom Brembo vpredu a strmeňom a hlavným valcom Nissin vzadu. Vysokovýkonný systém ponúka zvýšenú ovládateľnosť na brzdách, čo prispieva k lepšiemu nájazdu do zákruty.

Race-Ready pruženie

Race-Ready pruženie

Predná vidlica s obrátenými vinutými pružinami s priemerom 49 mm a zadné odpruženie New Uni Trak ponúkajú výkon a nastaviteľnosť odpruženia pripraveného na preteky, aby si jazdci mohli prispôsobiť svoje nastavenia podľa aktuálnych podmienok.

Výkonové režimy

Launch Control Mode

Systém zvyšuje šancu na dobrý štart tým, že pomáha jazdcom maximalizovať trakciu pri štarte na povrchu s nízkou trakciou.

Výkonové režimy

Výkonové režimy

Pomocou tlačidla Mode (M) na ľavej strane riadidiel môžu jazdci rýchlo a jednoducho prepínať medzi dvoma mapami motora (normálna, mierna odozva) poskytnutými v ECU.

ODI Lock-On gripy

ODI Lock-On gripy

ODI Lock-On Gripy ponúkajú vynikajúci pocit uchopenia, zatiaľ čo ich skrutkový systém upevnenia výrazne uľahčuje úlohu ich výmeny.

Mobilná konektivita

Mobilná konektivita

Pomocou aplikácie pre smartfóny „RIDEOLOGY THE APP KX“ môžu jazdci pristupovať k motorovým mapám svojho motocykla a upravovať ich. Funkcionalita (nastavenie paliva a časovania zapaľovania) je podobná tej, ktorú ponúka príslušenstvo KX FI Calibration Kit používané pri predchádzajúcich modeloch. K dispozícii sú aj denníky údržby a nastavenia.

Rýchloupínací bočný kryt

Rýchloupínací bočný kryt

Bočný kryt je možné odstrániť bez použitia náradia, čo uľahčuje prístup k vložke vzduchového filtra.

Ešte silnejší motor

Ešte silnejší motor

Usporiadanie nasávania smerom nadol a symetricky zarovnané nasávanie a výfuk poskytujú silný prebeh a plynulé charakteristiky krútiaceho momentu pri nízkych otáčkach. Prepracované nasávanie ponúka oveľa rovnejšiu cestu pre zmes vzduchu a paliva do valca, zatiaľ čo centrálne umiestnený výfukový otvor je zarovnaný so saním pre vysokú účinnosť prúdenia vzduchu – oboje prispieva k zvýšeniu výkonu.

Ľahký hliníkový obvodový rám

Ľahký hliníkový obvodový rám

Prepracovaný rám je prispôsobený aktualizáciám nasávacieho a výfukového systému motora a zároveň poskytuje vysokú úroveň ľahkého, svižného ovládania a vyváženého charakteru. Optimalizované vyváženie tuhosti prispieva k zvýšenému pocitu z prednej časti, čo sa premieta do zlepšeného výkonu v zákrutách v širšom rozsahu podmienok.

Štíhla, ergonomická karoséria

Štíhla, ergonomická karoséria

Modely KX450 a KX450X, ktoré sú už vysoko uznávané pre svoju štíhlu ergonómiu, dostávajú prepracovanú karosériu, ktorá ponúka ešte hladšie rozhranie pre jazdca. Novonavrhnuté kryty, bočné kryty a zadný blatník sú pevnejšie a eliminujú body zachytenia, čo ďalej uľahčuje pohyb jazdca.

Hydraulická spojka

Hydraulická spojka

V porovnaní s konvenčnou spojkou ponúka hydraulická spojka priamočiarejší pocit a ľahší chod páky. Menšia vôľa, keď sa spojka zahrieva pri intenzívnom používaní, vedie ku konzistentnejšiemu pocitu.

Nastaviteľná ergonómia

Nastaviteľná ergonómia

Výber zo štyroch polôh riadidiel a dvoch polôh stupačiek umožňuje jazdcom prispôsobiť si jazdnú pozíciu tak, aby vyhovovala veľkosti tela a preferenciám.

Elektrický štartér

Elektrický štartér

Schopnosť rýchlo naštartovať motor po zhasnutí pri páde môže znamenať rozdiel medzi udržaním si náskoku alebo nutnosťou prebojovať sa späť cez balík jazdcov. Vďaka elektrickému štartovaniu je opätovné naštartovanie motora jednoduché ako stlačenie tlačidla.

Kawasaki trakčná kontrola(KTRC)

Kawasaki trakčná kontrola(KTRC)

Pomocou tlačidla Traction (T) na ľavej strane riadidiel si jazdci môžu rýchlo a jednoducho vybrať z dvoch úrovní (slabý, silný) trakcie, aby vyhovovali podmienkam a preferenciám. Jazdci sa tiež môžu rozhodnúť vypnúť systém.