Versys 1000 SE
Metallic Diablo Black / Metallic Phantom Silver BK1
Dobrodružstvá na motocykli sú najlepšie dobrodružstvá života. Každý deň prináša nové výzvy. Za
cestami, ktoré poznáte, sú úplne nové výhľady. Neznáme cesty sú s Versys 1000 SE
jednoduchšie a vzdialené miesta bližšie. Keď dobrodružstvo zavolá, vy a Versys
1000 SE máte odpoveď. AKÁKOĽVEK CESTA. KEDYKOĽVEK.
Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec
Zdvihový objem
1 043 cm³
Vŕtanie x zdvih
77 x 56 mm
Kompresný pomer
10.3:1
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov
Palivový systém
Fuel injection: Ø 38 mm x 4
Zapaľovanie
Digital
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou
Výkon & Prevodovka
Maximálny výkon
88,2 kW {120 PS} / 9 000 ot.
Maximálny krútiaci moment
102 N•m {10,4 kgf•m} / 7 500 ot.
Kit na zníženie výkonu 85 kW
Available
emisie CO2
128 g/km
Prevodovka
6-rýchlostná
Pohon nápravy
Puzdrová reťaz
Primárny prevodový pomer
1.627 (83/51)
Prevodový stupeň 1
2.692 (35/13)
Prevodový stupeň 2
1.950 (39/20)
Prevodový stupeň 3
1.529 (26/17)
Prevodový stupeň 4
1.304 (30/23)
Prevodový stupeň 5
1.136 (25/22)
Prevodový stupeň 6
0.958 (23/24)
Konečný prevodový pomer
2.867 (43/15)
Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Dual semi-floating 310 mm petal discs. Caliper: Dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston
Brzdy, zadné
Single 250 mm petal disc. Caliper: Single-piston
Odpruženie, predné
43 mm inverted fork with KECS-controlled rebound and compression damping, manual spring preload adjustability and top-out springs
Odpruženie, zadné
Horizontal Back-link, BFRC lite shock, KECS-controlled compression damping, rebound damping and spring preload adjustability
Rám & Rozmery
Typ rámu
Dvojrúrkový, hliník
Závlek kolesa
106 mm
Prepruženie kolesa – predné
150 mm
Prepruženie kolesa – zadné
152 mm
Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadná
180/55ZR17M/C (73W)
Uhol natočenia kolies Ľ/P
34° / 34°
D x Š x V
2 270 x 950 x 1 490 mm
Rázvor kolies
1 520 mm
Rázvor kolies
1 520 mm
Svetlá výška
150 mm
Celkový objem palivovej nádrže
21 litrov
Výška sedadla
840 mm
Pohotovostná hmotnosť
257 kg
KCMF (náklonový manažment)
Pomocou najnovšej evolúcie pokročilého modelovacieho softvéru Kawasaki a spätnej väzby od kompaktnej jednotky Bosch IMU (Inertial Measurement Unit) monitoruje KCMF parametre motora a podvozku v zákrute - od vstupu, cez vrchol, po výstup zo zákruty - moduláciou brzdnej sily a výkonu motora uľahčujú plynulý prechod z akcelerácie na brzdenie a späť a pomáhajú jazdcom pri sledovaní zamýšľaneho prejazdu zákrutou.
Radový štvorvalec
Kľúčom k zábavnému faktoru Versys 1000 je vzrušujúci motor. Radový štvorvalec s objemom 1 043 cm3, vyladený na flexibilitu, ponúka vynikajúcu odozvu na plyn, silný krútiaci moment pri všetkých otáčkach (najmä v stredných otáčkach) a zvodné vytie sanie - vďaka čomu sú jazdci liečení fyzicky a zvukovo vzrušujúcimi pocitmi s každého otočenie plynu. Zmena elektronických škrtiacich ventilov umožňuje pridanie elektronického tempomatu a zároveň prispieva k plynulej dodávke výkonu.
Dvojité LED čelné svetlá
Každý z LED svetlometov má stretávacie a diaľkové svetlá, ako aj obrysové svetlo. Nové svetlomety, ktoré sú dobre viditeľné, ponúkajú výrazne zvýšený jas, aby osvetlili cestu pri nočných jazdách.
Zábava v každých podmienkach
Pretože jazda v skutočnom svete sa odohráva na uliciach, ktoré často nie sú plynulé - nedokonalosti cesty (hrbole, výmole) nie sú ani zďaleka zriedkavé a niektoré ulice nie sú ani spevnené (dlažobné kocky atď.) - inžinieri spoločnosti Kawasaki zvolili také , ktoré umožňuje jazdcom dokonalú jazdu. Aj keď to nie je určené na použitie v teréne, schopnosť odpruženia s dlhým rozsahom zvládnuť menej ako dokonalé podmienky na ulici umožňuje, aby Versys 1000 SE zostal stabilný aj tam, kde by stroje s tuhšími a športovejšími nastaveniami vyžadovali ubratie plynu. Ľahké 17 ”kolesá vpredu a vzadu prispievajú k rýchlej a športovej ovládateľnosti.
KECS so Showa Skyhook Technology
Pre rok 2021 využíva Versys 1000 SE aktualizáciu svojho KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension - elektronické pruženie). Nové odpruženie, ktoré Kawasaki využíva ako prvé s technológiou Skyhook od spoločnosti Showa, poskytuje plynulejšiu jazdu pre jazdca aj spolujazdca, čo prispieva k zvýšeniu pohodlia a pôžitku. Koncept Skyhook predstavuje háky podporujúce odpruženú hmotnosť motocykla a modulujúce tlmiacu silu pruženia tak, aby kolesá mohli sledovať poklesy a nerovnosti, pričom pri minimálnej odchýlke udržiavajú vertikálnu polohu motocykla.
LED osvetlenie
Od dvojitých svetlometov a kompaktných smerových svetiel až po zadné svetlo a osvetlenie poznávacej značky ponúka Versys 1000 kompletný balík LED osvetlenia.
Nastaviteľné predné plexi
Ako doplnok k zvýšenej ochrane pred vetrom, ktorú ponúka predné plexi Versys 1000 je možné plynulo nastaviteľné čelné sklo prispôsobiť vašim preferenciám, čo prispieva k pohodlnej jazde po diaľnici. Výšku čelného skla je možné ľahko nastaviť zo sedadla jazdca.
Integrované jazdné módy
Versys 1000 SE sa štandardne dodáva s integrovanými jazdnými módmi, ktoré umožňujú výber z troch režimov, ktoré automaticky kombinujú najvhodnejšie riadenie trakcie a nastavenie výkonu pre šport, cestu, dážď a jazdný (manuálny) režim.
KIBS (inteligentný brzdný systém)
Vysoko precízny systém riadenia bŕzd Kawasaki je teraz štandardnou výbavou Versys 1000. Jedná sa o rovnaký základný systém, aký sa používa u Ninja H2 a Ninja ZX-10R, s programovaním a nastaveniami upravenými tak, aby vyhovovali parametrom výkonu.
Dve dostupné sedadlá
Versys 1000 je vybavený sedadlom Comfort Seat, ktoré je vybavené hrubším uretánovým odpružením, ktoré poskytuje pohodlie pri trávení dlhých hodín v sedle, a vyšším jazdcom ponúka uvoľnenie kolien. Versys 1000 je možné vybaviť aj doplnkom Low Seat (o 20 mm nižšie), ktorý uprednostňuje ľahký prístup k zemi.
KQS (Kawasaki Quick Shifter - rýchloradenie)
Sériová výbava modelu SE, ktorá dopĺňa vzrušujúci charakter motora Versys 1000, zahŕňa rýchloradenie, ktoré umožňuje radenie rýchlostí bez spojky a podraďovania pre plynulé zrýchlenie a rýchle a ľahké spomalenie.
Pripojenie mobilného telefónu
Palubnú dosku TFT modelu Versys 1000 SE dopĺňa čip Bluetooth zabudovaný do prístrojovej dosky, ktorý umožňuje jazdcom bezdrôtové pripojenie k ich motocyklom. Pomocou aplikácie pre smartphone „RIDEOLOGY THE APP“ je možné získať prístup k mnohým funkciám prístroja, čo prispieva k vylepšenému zážitku z jazdy na motorke.
DC zásuvka
Pohodlne umiestnená DC zásuvka je v štandardnej výbave - predtým príslušenstvo. Zásuvka je doplnená pripraveným predbežným zapojením. Celkovo je k dispozícii výkon 40 W.
TFT plnofarebná prístrojovka
Kompaktné plne digitálne farebné TFT prístrojové vybavenie dodáva kokpitu technicky vyspelý vzhľad. Vysoko kvalitný plnofarebný displej je vybavený technológiou TFT (tenkovrstvový tranzistor), ktorá poskytuje vysokú úroveň viditeľnosti. Farba pozadia obrazovky je voliteľná (čierna alebo biela) a jas obrazovky sa automaticky upravuje tak, aby vyhovoval dostupnému svetlu. Okrem rolovateľných multifunkčných okien ponúkajú dva režimy zobrazenia jazdcom výber z toho, ako chcú svoje informácie prezentovať.
Vyhrievané gripy
Vyhrievané gripy poskytujú zvýšené pohodlie v chladných dňoch.
Upevňovací systém kufrov
Upevňovací systém pre kufre umožňuje pripevnenie a demontáž kufrov veľmi jednoducho, čo prispieva k zvýšeniu pohodlia. Bezproblémová integrácia kufrov do zadnej časti stroja, systém čistej montáže umiestňuje kufre blízko k osi bicykla a vďaka čistému dizajnu zaisťuje, že zadná časť motocykla vyzerá dobre aj po odstránení kufrov.
Elektronické škrtiace ventily
Elektronické škrtiace ventily umožňujú riadiacej jednotke ECU regulovať objem paliva (pomocou vstrekovačov paliva) a vzduchu (prostredníctvom škrtiacich ventilov) dodávaného do motora. Ideálne vstrekovanie paliva a poloha škrtiacej klapky majú za následok plynulú, prirodzenú reakciu motora a ideálny výkon motora.
LED náklonové svetlá
Svetlá zabudované do kapotáže pomáhajú osvetľovať cestu v noci v zákrutách. Každé z troch svetiel má pevný smer a aktivuje sa na základe uhla náklonu. Keď sa motocykel nakloní, svetlá sa rozsvietia a osvetlia cestu v smere jazdy.
Elektronický tempomat
Tempomat systému Kawasaki umožňuje udržiavať požadovanú rýchlosť jednoduchým stlačením tlačidla. Po aktivácii nemusí jazdec neustále pridávať plyn. Znižuje sa tak tlak na pravú ruku pri cestovaní na veľké vzdialenosti, čo umožňuje uvoľnenú jazdu a prispieva k vysokej úrovni jazdného komfortu.
KTRC (Kawasaki TRaction Control - trakčná kontrola)
Tri režimy pokrývajú širokú škálu jazdných podmienok a ponúkajú buď vylepšený športový jazdný výkon, alebo pokoj za určitých podmienok, aby ste s dôverou zvládli klzký povrch.
Predné radiálne brzdiče
Predné kotúče s priemerom ø310 mm sú teraz uchytené vysoko tuhými monoblokovými strmeňmi s radiálnym uložením doplneným hlavným brzdovým valcom prednej brzdy s radiálnym čerpadlom, čo prispieva k vynikajúcemu pocitu a ohromnej brzdnej sile.