Akciana showroomeNovinka
Versys 1000 SE + SW-MOTECH
Kawasaki

Versys 1000 SE + SW-MOTECH

Metallic Matte Dark Gray / Metallic Diablo Black

1043 cm3
88,2 kW
23 865,-
Mám záujem
Modelový rok2024
StavNová
Motorradový štvorvalec
Prevodovka6st. manuál
Výška sedadla840 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)257 kg
Objem nádrže24 L
Technológie Kawasaki
Anti-lock Brake SystemANTIHOPPINGOVÁ SPOJKATempomatIndikátor ekonomickej jazdyIMU – jednotka merajúca zotrvačnosť.Kawasaki Cornering Management FunctionKawasaki Electronic Control - zavesenieBrzdový systém KIBSKawasaki Quick Shifter - rýchloradenieTrakčná kontrola Kawasaki (3-režimová)

Kawasaki Versys 1000 SE SW-MOTECH special edition

Cena od:       15 995,- EUR

 

SADA KUFROV S DOPLNKAMI TRAX ADVENTURE  2417,79 €
NAVIGÁCIA GARMIN 599,00 € 
VYSOKÝ VETERNÝ ŠTÍT PUIG 179,95 €
ZRKADLÁ S PREDĹŽENÍM 310,00 €
VÝFUK AKRAPOVIČ 1127,00 €
PRÍDAVNÉ SVETLÁ 402,30 €
DOPLNKY 384,40 €
CHRÁNIČE PÁČOK VRÁTANE SMEROVIEK 209,00 €
PADACIE PROTEKTORY DO P + Z KOLESA 110,80 €
PADACÍ RÁM 226,00 €
OCHRANA CHLADIČA 101,00 €
OCHRANA MOTORA 272,00 €
ROZŠÍRENÉ MASÍVNE STUPAČKY EVO  146,00 €
BOX NA NÁRADIE 141,00 €
TANK VAK 297,00 €
ROZŠÍRENIE BRZDOVÉHO PEDÁLU 100,95 €
DRŽIAK GPS 145,84 €
   


 

Engine     Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec

Zdvihový objem
1 043 cm³

Vŕtanie x zdvih
77 x 56 mm

Kompresný pomer
10.3:1

Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov

Palivový systém
Fuel injection: Ø 38 mm x 4

Zapaľovanie
Digital

Štartovanie
Elektrické

Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou

 

Gear     Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
88,2 kW {120 PS} / 9 000 ot.

Maximálny krútiaci moment
102 N•m {10,4 kgf•m} / 7 500 ot.

Kit na zníženie výkonu 85 kW
Available

emisie CO2
128 g/km

Prevodovka
6-rýchlostná

Pohon nápravy
Puzdrová reťaz

Primárny prevodový pomer
1.627 (83/51)

Prevodový stupeň 1
2.692 (35/13)

Prevodový stupeň 2
1.950 (39/20)

Prevodový stupeň 3
1.529 (26/17)

Prevodový stupeň 4
1.304 (30/23)

Prevodový stupeň 5
1.136 (25/22)

Prevodový stupeň 6
0.958 (23/24)

Konečný prevodový pomer
2.867 (43/15)

Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna

 

Suspensions     Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Dual semi-floating 310 mm petal discs. Caliper: Dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston

Brzdy, zadné
Single 250 mm petal disc. Caliper: Single-piston

Odpruženie, predné
43 mm inverted fork with KECS-controlled rebound and compression damping, manual spring preload adjustability and top-out springs

Odpruženie, zadné
Horizontal Back-link, BFRC lite shock, KECS-controlled compression damping, rebound damping and spring preload adjustability

Dimensions     Rám & Rozmery


Typ rámu
Dvojrúrkový, hliník

Závlek kolesa
106 mm

Prepruženie kolesa – predné
150 mm

Prepruženie kolesa – zadné
152 mm

Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)

Pneumatika, zadná
180/55ZR17M/C (73W)

Uhol natočenia kolies Ľ/P
34° / 34°

D x Š x V
2 270 x 950 x 1 490 mm

Rázvor kolies
1 520 mm

Rázvor kolies
1 520 mm

Svetlá výška
150 mm

Celkový objem palivovej nádrže
21 litrov

Výška sedadla
840 mm

Pohotovostná hmotnosť
257 kg

 

KCMF (náklonový manažment)

KCMF (náklonový manažment)

Pomocou najnovšej evolúcie pokročilého modelovacieho softvéru Kawasaki a spätnej väzby od kompaktnej jednotky Bosch IMU (Inertial Measurement Unit) monitoruje KCMF parametre motora a podvozku v zákrute - od vstupu, cez vrchol, po výstup zo zákruty - moduláciou brzdnej sily a výkonu motora uľahčujú plynulý prechod z akcelerácie na brzdenie a späť a pomáhajú jazdcom pri sledovaní zamýšľaneho prejazdu zákrutou.

Radový štvorvalec

Radový štvorvalec

Kľúčom k zábavnému faktoru Versys 1000 je vzrušujúci motor. Radový štvorvalec s objemom 1 043 cm3, vyladený na flexibilitu, ponúka vynikajúcu odozvu na plyn, silný krútiaci moment pri všetkých otáčkach (najmä v stredných otáčkach) a zvodné vytie sanie - vďaka čomu sú jazdci liečení fyzicky a zvukovo vzrušujúcimi pocitmi s každého otočenie plynu. Zmena elektronických škrtiacich ventilov umožňuje pridanie elektronického tempomatu a zároveň prispieva k plynulej dodávke výkonu.

Dvojité LED čelné svetlá

Dvojité LED čelné svetlá

Každý z LED svetlometov má stretávacie a diaľkové svetlá, ako aj obrysové svetlo. Nové svetlomety, ktoré sú dobre viditeľné, ponúkajú výrazne zvýšený jas, aby osvetlili cestu pri nočných jazdách.

Zábava v každých podmienkach

Zábava v každých podmienkach

Pretože jazda v skutočnom svete sa odohráva na uliciach, ktoré často nie sú plynulé - nedokonalosti cesty (hrbole, výmole) nie sú ani zďaleka zriedkavé a niektoré ulice nie sú ani spevnené (dlažobné kocky atď.) - inžinieri spoločnosti Kawasaki zvolili také , ktoré umožňuje jazdcom dokonalú jazdu. Aj keď to nie je určené na použitie v teréne, schopnosť odpruženia s dlhým rozsahom zvládnuť menej ako dokonalé podmienky na ulici umožňuje, aby Versys 1000 SE zostal stabilný aj tam, kde by stroje s tuhšími a športovejšími nastaveniami vyžadovali ubratie plynu. Ľahké 17 ”kolesá vpredu a vzadu prispievajú k rýchlej a športovej ovládateľnosti.

KECS so Showa Skyhook Technology

KECS so Showa Skyhook Technology

Pre rok 2021 využíva Versys 1000 SE aktualizáciu svojho KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension - elektronické pruženie). Nové odpruženie, ktoré Kawasaki využíva ako prvé s technológiou Skyhook od spoločnosti Showa, poskytuje plynulejšiu jazdu pre jazdca aj spolujazdca, čo prispieva k zvýšeniu pohodlia a pôžitku. Koncept Skyhook predstavuje háky podporujúce odpruženú hmotnosť motocykla a modulujúce tlmiacu silu pruženia tak, aby kolesá mohli sledovať poklesy a nerovnosti, pričom pri minimálnej odchýlke udržiavajú vertikálnu polohu motocykla.

LED osvetlenie

LED osvetlenie

Od dvojitých svetlometov a kompaktných smerových svetiel až po zadné svetlo a osvetlenie poznávacej značky ponúka Versys 1000 kompletný balík LED osvetlenia.

Nastaviteľné predné plexi

Nastaviteľné predné plexi

Ako doplnok k zvýšenej ochrane pred vetrom, ktorú ponúka predné plexi Versys 1000 je možné plynulo nastaviteľné čelné sklo prispôsobiť vašim preferenciám, čo prispieva k pohodlnej jazde po diaľnici. Výšku čelného skla je možné ľahko nastaviť zo sedadla jazdca.

Integrované jazdné módy

Integrované jazdné módy

Versys 1000 SE sa štandardne dodáva s integrovanými jazdnými módmi, ktoré umožňujú výber z troch režimov, ktoré automaticky kombinujú najvhodnejšie riadenie trakcie a nastavenie výkonu pre šport, cestu, dážď a jazdný (manuálny) režim.

KIBS (inteligentný brzdný systém)

KIBS (inteligentný brzdný systém)

Vysoko precízny systém riadenia bŕzd Kawasaki je teraz štandardnou výbavou Versys 1000. Jedná sa o rovnaký základný systém, aký sa používa u Ninja H2 a Ninja ZX-10R, s programovaním a nastaveniami upravenými tak, aby vyhovovali parametrom výkonu.

Dve dostupné sedadlá

Dve dostupné sedadlá

Versys 1000 je vybavený sedadlom Comfort Seat, ktoré je vybavené hrubším uretánovým odpružením, ktoré poskytuje pohodlie pri trávení dlhých hodín v sedle, a vyšším jazdcom ponúka uvoľnenie kolien. Versys 1000 je možné vybaviť aj doplnkom Low Seat (o 20 mm nižšie), ktorý uprednostňuje ľahký prístup k zemi.

KQS (Kawasaki Quick Shifter - rýchloradenie)

KQS (Kawasaki Quick Shifter - rýchloradenie)

Sériová výbava modelu SE, ktorá dopĺňa vzrušujúci charakter motora Versys 1000, zahŕňa rýchloradenie, ktoré umožňuje radenie rýchlostí bez spojky a podraďovania pre plynulé zrýchlenie a rýchle a ľahké spomalenie.

Pripojenie mobilného telefónu

Pripojenie mobilného telefónu

Palubnú dosku TFT modelu Versys 1000 SE dopĺňa čip Bluetooth zabudovaný do prístrojovej dosky, ktorý umožňuje jazdcom bezdrôtové pripojenie k ich motocyklom. Pomocou aplikácie pre smartphone „RIDEOLOGY THE APP“ je možné získať prístup k mnohým funkciám prístroja, čo prispieva k vylepšenému zážitku z jazdy na motorke.

DC zásuvka

DC zásuvka

Pohodlne umiestnená DC zásuvka je v štandardnej výbave - predtým príslušenstvo. Zásuvka je doplnená pripraveným predbežným zapojením. Celkovo je k dispozícii výkon 40 W.

TFT plnofarebná prístrojovka

TFT plnofarebná prístrojovka

Kompaktné plne digitálne farebné TFT prístrojové vybavenie dodáva kokpitu technicky vyspelý vzhľad. Vysoko kvalitný plnofarebný displej je vybavený technológiou TFT (tenkovrstvový tranzistor), ktorá poskytuje vysokú úroveň viditeľnosti. Farba pozadia obrazovky je voliteľná (čierna alebo biela) a jas obrazovky sa automaticky upravuje tak, aby vyhovoval dostupnému svetlu. Okrem rolovateľných multifunkčných okien ponúkajú dva režimy zobrazenia jazdcom výber z toho, ako chcú svoje informácie prezentovať.

Vyhrievané gripy

Vyhrievané gripy

Vyhrievané gripy poskytujú zvýšené pohodlie v chladných dňoch.

Upevňovací systém kufrov

Upevňovací systém kufrov

Upevňovací systém pre kufre umožňuje pripevnenie a demontáž kufrov veľmi jednoducho, čo prispieva k zvýšeniu pohodlia. Bezproblémová integrácia kufrov do zadnej časti stroja, systém čistej montáže umiestňuje kufre blízko k osi bicykla a vďaka čistému dizajnu zaisťuje, že zadná časť motocykla vyzerá dobre aj po odstránení kufrov.

Elektronické škrtiace ventily

Elektronické škrtiace ventily

Elektronické škrtiace ventily umožňujú riadiacej jednotke ECU regulovať objem paliva (pomocou vstrekovačov paliva) a vzduchu (prostredníctvom škrtiacich ventilov) dodávaného do motora. Ideálne vstrekovanie paliva a poloha škrtiacej klapky majú za následok plynulú, prirodzenú reakciu motora a ideálny výkon motora.

LED náklonové svetlá

LED náklonové svetlá

Svetlá zabudované do kapotáže pomáhajú osvetľovať cestu v noci v zákrutách. Každé z troch svetiel má pevný smer a aktivuje sa na základe uhla náklonu. Keď sa motocykel nakloní, svetlá sa rozsvietia a osvetlia cestu v smere jazdy.

Elektronický tempomat

Elektronický tempomat

Tempomat systému Kawasaki umožňuje udržiavať požadovanú rýchlosť jednoduchým stlačením tlačidla. Po aktivácii nemusí jazdec neustále pridávať plyn. Znižuje sa tak tlak na pravú ruku pri cestovaní na veľké vzdialenosti, čo umožňuje uvoľnenú jazdu a prispieva k vysokej úrovni jazdného komfortu.

KTRC (Kawasaki TRaction Control - trakčná kontrola)

KTRC (Kawasaki TRaction Control - trakčná kontrola)

Tri režimy pokrývajú širokú škálu jazdných podmienok a ponúkajú buď vylepšený športový jazdný výkon, alebo pokoj za určitých podmienok, aby ste s dôverou zvládli klzký povrch.

Predné radiálne brzdiče

Predné radiálne brzdiče

Predné kotúče s priemerom ø310 mm sú teraz uchytené vysoko tuhými monoblokovými strmeňmi s radiálnym uložením doplneným hlavným brzdovým valcom prednej brzdy s radiálnym čerpadlom, čo prispieva k vynikajúcemu pocitu a ohromnej brzdnej sile.