NINJA H2 SX
Metallic Diablo Black
Nová Kawasaki Ninja H2 SX je najpokročilejším športovým Tourerom od Kawasaki vôbec. Dokonalá
integrácia najvyšších štandardov technológie, výkonu a jazdného komfortu. Nové
špecializované funkcie ako Auto Hi Beam a systém ARAS poskytujú skutočné výhody
vrátane adaptívneho tempomatu a detekcie mŕtveho uhla. Do nového 6,5”
farebného TFT prístrojového vybavenia je integrovaný informačný a
zábavný systém Kawasaki SPIN. Zažite nadšenie z jedinečného
vyváženého preplňovaného motora pre cestovanie na dlhé
vzdialenosti aj každodenné jazdenie. Najlepšia
technológia je tá, ktorá sa stáva prirodzeným
rozšírením nás samých a oslobodzuje nás.
Ninja H2 SX.
Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec s kompresorom
Zdvihový objem
998 cm³
Vŕtanie x zdvih
76 x 55 mm
Kompresný pomer
11.2:1
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov
Palivový systém
Fuel injection: Ø 40 mm x 4 with dual injection
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou
Výkon & Prevodovka
Maximálny výkon
147,1 kW {200 PS} / 11 000 ot.
Maximálny krútiaci moment
137,3 N•m {14 kgf•m} / 8 500 ot.
Spotreba paliva
5,4 l/100 km
emisie CO2
128 g/km
Prevodovka
6-rýchlostná s radiacimi objímkami
Pohon nápravy
Puzdrová reťaz
Primárny prevodový pomer
1.480 (74/50)
Prevodový stupeň 1
3.077 (40/13)
Prevodový stupeň 2
2.429 (34/14)
Prevodový stupeň 3
2.045 (45/22)
Prevodový stupeň 4
1.727 (38/22)
Prevodový stupeň 5
1.524 (32/21)
Prevodový stupeň 6
1.348 (31/23)
Konečný prevodový pomer
2.444 (44/18)
Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna
Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Dual semi-floating 320 mm discs. Caliper: Dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston
Brzdy, zadné
Single 250 mm disc. Caliper: 2-piston
Odpruženie, predné
ø43 inverted fork with rebound and compression damping and spring preload adjustability, and top-out springs
Odpruženie, zadné
New Uni-Trak, gas-charged shock with piggyback reservoir, compression (high/low-speed) and rebound damping adjustability, remote spring preload adjuster, and top-out spring
Rám & Rozmery
Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou, s montážnou doskou pre kyvnú vidlicu
Závlek kolesa
103 mm
Prepruženie kolesa – predné
120 mm
Prepruženie kolesa – zadné
139 mm
Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadná
190/55ZR17M/C (75W)
D x Š x V
2 175 x 790 x 1 260 mm
Rázvor kolies
1 480 mm
Svetlá výška
130 mm
Celkový objem palivovej nádrže
19 litrov
Výška sedadla
835 mm
Pohotovostná hmotnosť
266
AHB (automatické diaľkové svetlá)
Použitie kamerového senzora na vyhodnotenie jasu svetiel vozidiel pred vami, pouličného osvetlenia atď. AHB automaticky zapína alebo vypína diaľkové svetlá motocykla podľa potreby. Aby systém fungoval, musí byť prepínač nastavený na diaľkové svetlá, motocykel musí ísť rýchlosťou nad 20 km/h a musí byť tma. Keď je systém zapnutý, ikona zobrazená na obrazovke prístroja sa zobrazí nazeleno.
BSD (detekcia slepého uhla)
Zadný radarový senzor monitoruje okolie stroja a upozorňuje jazdca na prítomnosť vozidla, ktoré sa blíži v mŕtvom uhle.
KIPASS
Systém hlavného kľúča KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) umožňuje diaľkovú aktiváciu hlavného vypínača motocykla a zámku riadenia.
Monitorovanie tlaku v pneumatikách (TPMS)
TPMS nepretržite monitoruje tlak vzduchu v pneumatikách počas jazdy, čím zvyšuje istotu jazdca na dlhých túrach.
FCW (varovanie pred kolíziou)
Keď systém určí, že pokračovanie v momentálnej rýchlosti môže viesť ku kolízii s vozidlom vpredu, upozorní na to jazdca.
Komfortné sedenie pre dvoch
Ergonomicky navrhnuté predné sedadlo poskytuje pohodlie pri trávení dlhých hodín v sedle a umožňuje zmeny polohy pre športovejšie jazdenie. Sedadlá jazdca aj spolujazdca sú širšie ako predchádzajúce a majú upravené tvary. Hrúbka a hustota zvyšujú pohodlie jazdca a spolujazdca.
6.5” TFT display
Veľký a ľahko čitateľný 6,5-palcový plnofarebný TFT display dodáva kokpitu high-tech nádych. Kompatibilita s Kawasaki SPIN, ktorá dopĺňa viacero režimov zobrazenia a konektivitu smartfónu, ponúka množstvo možností infotainmentu.
Signál núdzového zastavenia (ESS)
Počas prudkého brzdenia spôsobí ESS blikanie brzdového svetla, čím upozorňuje na rýchle spomalenie bicykla.
Ochrana pred vetrom a aerodynamika
Vďaka veľkému čelnému sklu a celoplošnej karosérii poskytuje Ninja H2 SX značnú ochranu pred vetrom, čo prispieva k pohodliu jazdca na dlhých jazdách. Okrem toho, že aerodynamicky tvarovaná karoséria prispieva k športovému štýlu, je prínosom aj pri jazde diaľničnou rýchlosťou.
Kawasaki SPIN
Kawasaki’s new smartphone-based infotainment app enables various third-party applications to be downloaded and displayed on the cockpit’s TFT display.
Asistent rozjazdu do kopcs (VHA)
Aktivuje sa, keď jazdec zastaví a pevne stlačí brzdu (brzdy), VHA aktivuje zadnú brzdu, aby umožnil jazdcovi uvoľniť ruku/nohu.
Adaptívny tempomat (Adaptive Cruise Control)
Pokročilejšia verzia elektronického tempomatu ACC udržiava rýchlosť nastavenú jazdcom, ale prispôsobuje rýchlosť vozidla tak, aby bola zachovaná vhodná vzdialenosť od vozidla vpredu.
Vyvážený preplňovaný motor
Motor navrhnutý tak, aby ponúkal výkon aj priaznivú spotrebu paliva, poskytuje maximálny výkon 200 k. Tuning zameraný na nízky a stredný rozsah otáčok uprednostňuje každodennú použiteľnosť v situáciách pri jazde na ulici pred priamym výkonom a pomáha dosiahnuť spotrebu paliva na úrovni spotreby Ninja 1000SX a Versys 1000.
Čisté uchytenie kufrov
Nasadzovanie a vyberanie kufrov je jednoduché a pohodlné vďaka montážnemu systému. Po namontovaní sa kufre hladko integrujú so zadnou časťou stroja. Po odstránení dizajn uchytenia zaisťuje, že zadná časť stroja vyzerá stále dobre.
LED náklonové osvetlenie
Svetlá aktivované náklonom zabudované do kapotáže pomáhajú osvetľovať cestu v zákrutách.
Kawasaki
Ninja 1000 SX
Emerald Blazed Green / Metallic Matte Graphenesteel Gray /...