NINJA ZX-6R 40TH ANNIVERSARY EDITION 2024
Lime Green / Pearl Crystal White / Blue
Zažite Supersport Obsession s novým motocyklom Ninja ZX-6R. Posúvajte
všetky hranice s bezkonkurenčným výkonom pri športovej jazde.
Schopnosť vzbudiť plnú dôveru, keď je to najviac
potrebné, je pre nás tým najväčším potešením.
Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec
Zdvihový objem
636 cm³
Vŕtanie x zdvih
67 x 45,1 mm
Kompresný pomer
12.9:1
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov
Palivový systém
Fuel injection: Ø38 mm x 4 with oval sub-throttles
Zapaľovanie
Digital
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou, s olejovým chladičom
Výkon & Prevodovka
Maximálny výkon
91 kW {124 PS} / 13 000 ot.
Maximálny výkon s náporovým saním
95,2 kW {129 PS} / 13 000 ot.
Maximálny krútiaci moment
69 N•m {7 kgf•m} / 10 800 ot.
Spotreba paliva
6,1 l/100 km
emisie CO2
145 g/km
Prevodovka
6-rýchlostná
Pohon nápravy
Puzdrová reťaz
Primárny prevodový pomer
1.900 (76/40)
Prevodový stupeň 1
2.846 (37/13)
Prevodový stupeň 2
2.200 (33/15)
Prevodový stupeň 3
1.850 (37/20)
Prevodový stupeň 4
1.600 (32/20)
Prevodový stupeň 5
1.421 (27/19)
Prevodový stupeň 6
1.300 (26/20)
Konečný prevodový pomer
2.867 (43/15)
Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Dual semi-floating 310 mm discs. Caliper: dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston
Brzdy, zadné
Single 220 mm disc. Caliper: single-bore pin-slide
Odpruženie, predné
41 mm inverted fork (SFF-BP) with rebound and compression damping and spring preload adjustability, and top-out springs
Odpruženie, zadné
Bottom-Link Uni Trak, gas-charged shock with piggyback reservoir, compression and rebound damping and spring preload adjustability
Rám & Rozmery
Typ rámu
Obvodový, hliník
Závlek kolesa
101 mm
Prepruženie kolesa – predné
120 mm
Prepruženie kolesa – zadné
151 mm
Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadná
180/55ZR17M/C (73W)
Uhol natočenia kolies Ľ/P
27° / 27°
D x Š x V
2 025 x 710 x 1 105 mm
Rázvor kolies
1 400 mm
Svetlá výška
130 mm
Celkový objem palivovej nádrže
17 litrov
Výška sedadla
830 mm
Pohotovostná hmotnosť
198 kg
TFT prístrojovka
Nové 4,3-palcové plne digitálne TFT farebné prístrojové vybavenie dodáva kokpitu high-tech a prvotriedny vzhľad. Okrem pripojenia k smartfónu ponúka aj množstvo funkcií meračov, ktoré neboli dostupné na predchádzajúcom modeli.
Veľké brzdové kotúče a monoblokové brzdiče
Vysoko pevné, radiálne monoblokové strmene poskytujú istý cit na páke pre vynikajúce ovládanie. Veľké kotúčové brzdy ø 310 mm a hlavný valec prednej brzdy s radiálnou pumpou dopĺňajú balík predných bŕzd a zaisťujú silné brzdenie s vynikajúcim pocitom. Disk s priemerom 220 mm a ľahký strmeň spomaľujú zadné koleso. Nové disky, ktoré sú štýlovo podobné tým z Ninja ZX-10R, prispievajú k sile brdzenia. To je štýl rodiny Ninja ZX.
Hladký Ninja ZX štýl
Úplne nový štýl je inšpirovaný Ninjou ZX-10R a stelesňuje ideálny imidž superšportu. Nové predné a bočné kryty tvoria vzhľad, ktorý plynule prechádza od hlavy po chvost. Kompaktné nové svetlomety a zložito vrstvený predný kryt dodávajú Ninji ZX-6R jeho novú „tvár“,zatiaľ čo zatemnené kryty motora prispievajú k imidžu superšportu a smerové svetlá LED dopĺňajú kompletný balík LED osvetlenia.
Jazdné režimy
Štyri integrované jazdné režimy (Sport, Road, Rain alebo Rider (manuálne)) uľahčujú výber úrovne trakčnej kontroly a režimu výkonu podľa aktuálnych jazdných podmienok.
Pokročilé technológie
Kontrola trakcie, riadenie bŕzd na úrovni superšportu, voliteľné režimy výkonu a rýchle radenie sú teraz doplnené o plnofarebné prístrojové vybavenie TFT s množstvom nových funkcií vrátane pripojenia k smartfónu a integrovaných režimov jazdy.
Definitívna tvár Ninja
Kompaktné nové hybridné projektorové/reflektorové svetlomety sú kľúčovým prvkom novej tváre Ninja ZX-6R. Mono-focus LED technológia je doplnená hlboko zasadenými reflektormi, vďaka ktorým sa neosvetlené časti svetlometu javia ako tmavé a vytvárajú tak divoký výraz. Zložito vrstvený dizajn prednej kapoty je doplnený otvormi v štýle krídel a šikmými spojlermi, ktoré vytvárajú veľmi výrazný imidž.
Športové plexi
Krátke čelné sklo prispieva k imidžu superšportu Ninja ZX-6R. Rovnako ako u Ninji ZX-10R, predný kryt podopiera boky čelného skla. Otvory v čelnom skle uvoľňujú nahromadenie tlaku za štítom, čím pomáhajú znižovať nárazy pri jazde vysokou rýchlosťou.
636 cm3 kvapalinou chladený štvorvalec
Výhoda, ktorú ponúka Ninja ZX-6R väčším zdvihovým objemom o 37 cm3, je významná pre skutočné potešenie z jazdy. Vyšší výkon v celom rozsahu otáčok je vítaný pri športovej jazde, po cestách aj na pretekárskej dráhe. Ale silnejší krútiaci moment v nízkom a strednom rozsahu v porovnaní s „obyčajnými“ modelmi strednej veľkosti superšportov ponúka tiež zvýšenú využiteľnosť v každodenných situáciách pri jazde na ulici, ako je jazda v mestskej premávke s rozjazdom alebo zrýchľovanie pri predbiehaní iného vozidla na diaľnici. Aktualizácie na rok 2024 zahŕňajú úpravy súvisiace s emisiami.
Dizajn karosérie
Rovnako ako dizajn zadnej kapoty, aj predná a bočná kapota používajú prepletené vrstvy na vytvorenie 3D efektu, pričom viaceré vrstvy prispievajú k prvotriednemu dizajnu. Hladký a plynulý dizajn karosérie priťahuje pozornosť od hlavy po chvost a naznačuje zameranie Ninja ZX-6R na ulicu.
VÝKON OPTIMALIZOVANÝ PRE ZÁŽITOK Z JAZDY
Vďaka pretekárskemu výkonu motora a podvozku optimalizovanému pre "ulicu" ponúka Ninja ZX-6R radosť z jazdy v širokej škále jazdných situácií. Zatiaľ čo jeho korene mu dávajú vysoký potenciál pre zábavu z jazdy na okruhu, jeho zameranie na jazdu na ulici z neho robí superšport triedy 600 cm3, ktorý si vyberiete na jednodňové jazdenie v kaňonoch alebo cez horské priesmyky.