Novinka
Ninja ZX-6R
Kawasaki

Ninja ZX-6R

Metallic Graphite Grey / Metallic Diablo Black

636 cm3
91 kW
11 395,-
Mám záujem
Modelový rok2024
StavNová
Motorradový štvorvalec
Prevodovka6st. manuál
Výška sedadla830 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)189 kg
Objem nádrže17 L
Technológie Kawasaki
Anti-lock Brake SystemANTIHOPPINGOVÁ SPOJKAIndikátor ekonomickej jazdyBrzdový systém KIBSKawasaki Quick Shifter - rýchloradenieTrakčná kontrola Kawasaki (3-režimová)

Zažite Supersport Obsession s novým motocyklom Ninja ZX-6R. Posúvajte všetky hranice s bezkonkurenčným výkonom pri športovej jazde. Schopnosť vzbudiť plnú dôveru, keď je to najviac potrebné, je pre nás tým najväčším potešením.

 

 

Engine     Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec

Zdvihový objem
636 cm³

Vŕtanie x zdvih
67 x 45,1 mm

Kompresný pomer
12.9:1

Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov

Palivový systém
Fuel injection: Ø38 mm x 4 with oval sub-throttles

Zapaľovanie
Digital

Štartovanie
Elektrické

Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou, s olejovým chladičom

 
Gear      Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
91 kW {124 PS} / 13 000 ot.

Maximálny výkon s náporovým saním
95,2 kW {129 PS} / 13 000 ot.

Maximálny krútiaci moment
69 N•m {7 kgf•m} / 10 800 ot.

Spotreba paliva
6,1 l/100 km

emisie CO2
145 g/km

Prevodovka
6-rýchlostná

Pohon nápravy
Puzdrová reťaz

Primárny prevodový pomer
1.900 (76/40)

Prevodový stupeň 1
2.846 (37/13)

Prevodový stupeň 2
2.200 (33/15)

Prevodový stupeň 3
1.850 (37/20)

Prevodový stupeň 4
1.600 (32/20)

Prevodový stupeň 5
1.421 (27/19)

Prevodový stupeň 6
1.300 (26/20)

Konečný prevodový pomer
2.867 (43/15)

Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna

Suspensions     Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Dual semi-floating 310 mm discs. Caliper: dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston

Brzdy, zadné
Single 220 mm disc. Caliper: single-bore pin-slide

Odpruženie, predné
41 mm inverted fork (SFF-BP) with rebound and compression damping and spring preload adjustability, and top-out springs

Odpruženie, zadné
Bottom-Link Uni Trak, gas-charged shock with piggyback reservoir, compression and rebound damping and spring preload adjustability

 

Dimensions     Rám & Rozmery


Typ rámu
Obvodový, hliník

Závlek kolesa
101 mm

Prepruženie kolesa – predné
120 mm

Prepruženie kolesa – zadné
151 mm

Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)

Pneumatika, zadná
180/55ZR17M/C (73W)

Uhol natočenia kolies Ľ/P
27° / 27°

D x Š x V
2 025 x 710 x 1 105 mm

Rázvor kolies
1 400 mm

Svetlá výška
130 mm

Celkový objem palivovej nádrže
17 litrov

Výška sedadla
830 mm

Pohotovostná hmotnosť
198 kg

 

Dizajn karosérie

Dizajn karosérie

Rovnako ako dizajn zadnej kapoty, aj predná a bočná kapota používajú prepletené vrstvy na vytvorenie 3D efektu, pričom viaceré vrstvy prispievajú k prvotriednemu dizajnu. Hladký a plynulý dizajn karosérie priťahuje pozornosť od hlavy po chvost a naznačuje zameranie Ninja ZX-6R na ulicu. 

Veľké brzdové kotúče a monoblokové brzdiče

Veľké brzdové kotúče a monoblokové brzdiče

Vysoko pevné, radiálne monoblokové strmene poskytujú istý cit na páke pre vynikajúce ovládanie. Veľké kotúčové brzdy ø 310 mm a hlavný valec prednej brzdy s radiálnou pumpou dopĺňajú balík predných bŕzd a zaisťujú silné brzdenie s vynikajúcim pocitom. Disk s priemerom 220 mm a ľahký strmeň spomaľujú zadné koleso. Nové disky, ktoré sú štýlovo podobné tým z Ninja ZX-10R, prispievajú k sile brdzenia. To je štýl rodiny Ninja ZX.

 Jazdné režimy

Jazdné režimy

Štyri integrované jazdné režimy (Sport, Road, Rain alebo Rider (manuálne)) uľahčujú výber úrovne trakčnej kontroly a režimu výkonu podľa aktuálnych jazdných podmienok.

 636 cm3 kvapalinou chladený štvorvalec

636 cm3 kvapalinou chladený štvorvalec

Výhoda, ktorú ponúka Ninja ZX-6R väčším zdvihovým objemom o 37 cm3, je významná pre skutočné potešenie z jazdy. Vyšší výkon v celom rozsahu otáčok je vítaný pri športovej jazde, po cestách aj na pretekárskej dráhe. Ale silnejší krútiaci moment v nízkom a strednom rozsahu v porovnaní s „obyčajnými“ modelmi strednej veľkosti superšportov ponúka tiež zvýšenú využiteľnosť v každodenných situáciách pri jazde na ulici, ako je jazda v mestskej premávke s rozjazdom alebo zrýchľovanie pri predbiehaní iného vozidla na diaľnici. Aktualizácie na rok 2024 zahŕňajú úpravy súvisiace s emisiami.

Športové plexi

Športové plexi

Krátke čelné sklo prispieva k imidžu superšportu Ninja ZX-6R. Rovnako ako u Ninji ZX-10R, predný kryt podopiera boky čelného skla. Otvory v čelnom skle uvoľňujú nahromadenie tlaku za štítom, čím pomáhajú znižovať nárazy pri jazde vysokou rýchlosťou.

Hladký Ninja ZX štýl

Hladký Ninja ZX štýl

Úplne nový štýl je inšpirovaný Ninjou ZX-10R a stelesňuje ideálny imidž superšportu. Nové predné a bočné kryty tvoria vzhľad, ktorý plynule prechádza od hlavy po chvost. Kompaktné nové svetlomety a zložito vrstvený predný kryt dodávajú Ninji ZX-6R jeho novú „tvár“,zatiaľ čo zatemnené kryty motora prispievajú k imidžu superšportu a smerové svetlá LED dopĺňajú kompletný balík LED osvetlenia.

 TFT prístrojovka

TFT prístrojovka

Nové 4,3-palcové plne digitálne TFT farebné prístrojové vybavenie dodáva kokpitu high-tech a prvotriedny vzhľad. Okrem pripojenia k smartfónu ponúka aj množstvo funkcií meračov, ktoré neboli dostupné na predchádzajúcom modeli.

Technológie Kawasaki