IMU
V kombinácii s vlastným dynamickým modelovacím programom Kawasaki umožňuje jednotka
merania zotrvačnosti (IMU) ešte precíznejšie monitorovať podvozok, čo je kľúčom k posunu
elektroniky Kawasaki na vyššiu úroveň.
Metallic Matte Graphenesteel Gray / Metallic Spark Black
V kombinácii s vlastným dynamickým modelovacím programom Kawasaki umožňuje jednotka
merania zotrvačnosti (IMU) ešte precíznejšie monitorovať podvozok, čo je kľúčom k posunu
elektroniky Kawasaki na vyššiu úroveň.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitoruje motor a podvozok počas
jazdy v zákrute.
Vďaka elektronicky ovládaným škrtiacim klapkám dodáva riadiaca jednotka do motora
ideálne množstvo paliva a vzduchu.
Navrhnutá podľa závodnej technológie. Geniálna konštrukcia, ktorá spája ako zníženie
brzdného účinku, tak aj samozamykanie pre lepší prenos výkonu, a ľahší chod
spojkovej páčky.
3-režimová KTRC (Kawasaki TRaction Control), je najpokročilejší systém kontroly
trakcie od Kawasaki, ktorý je vhodný pre rôzne štýly jazdy od športovej až po cestovnú.
Elektronický tempomat umožňuje upravovať rýchlosť vozidla. Technológia podpory jazdy, ktorá
pomáha znižovať únavu vodiča pri dlhších cestách prispieva k zvýšeniu komfortu jazdy.
Indikátor ekonomickej jazdy sa objaví na prístrojovej doske ak vozidlo dosahuje ideálnu
spotrebu paliva a podporuje tým efektívnu a zároveň úspornú jazdu.
Systém ABS (Anti-lock Brake System) bráni zablokovaniu kolies pri brzdení a tým zaisťuje
stabilný výkon brzdového systému.
Hortizontálne uloženie zadného tlmiča výrazne zvyšuje efektívnosť tlmenia a umožnuje
lepšiu centralizáciu hmotnosti.